OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Monday, December 9, 2013

Dear Diary | December I.

Bár előző héten kimaradt ez a poszt, de most újabb képekkel jelentkezem. Egy kis személyes, néhány képpel kiegészítve :)






A Mineralissima ecseteket még akkor néztem ki, amikor megjelentek a webshopban. Két olyan ecsetet választottam, amiből "sosem elég", legalábbis nálam :) Szeretek több márkát kipróbálni, mert imádom az ecseteket, gondolom ezzel nem mondtam újdonságot :D Az egész szettet itt megtaláljátok.



Az egyik leghasznosabb paletta az univerzumban! Sajnos a kedvenc highlighterem aljára értem és a mellette lévővel is így fogok járni hamarosan, ajaj :( :)




Pepernoten. Ezek nélkül nincs Mikulás Hollandiában, az emberek imádják :) Eleinte nem annyira izgatott a dolog, de már megszerettem. 




Készülnek a karácsonyi csomagok az otthoniaknak :)




Megnéztük a Hunger Games második részét is. Nagyon kevesen voltak a moziban, egy hatalmas teremben ültünk vagy 15-en, imádom az ilyet.
A film egyébként nekem nagyon tetszett, a végétől eltekintve, de persze érthető. Pár napja olvastam, hogy a harmadik részt két filmben oldják meg. Szuper... 




Ezt ma vettem a drogériában, nagyon kíváncsi vagyok rá, nálam a szemhéjalapozó kötelező elem, ez pedig annyira akciós volt, hogy nem hagyhattam ott. Mellesleg nem is bontották fel, ami nagy szó, mert a termékek 80%-a használtan van a Gosh pulton jelenleg, igazán gusztusos...




A mintákat "rendszereztem", imádom az ilyesmit, szeretek új termékeket kipróbálni így, szerencsére a koreai eladók mindig tesznek a csomagba valami érdekességet, de magamtól is szoktam venni mintákat, ha nagyon kíváncsi vagyok valamire :)




A múlt heti kedvencek :)




Ha tél, akkor meleg, szőrös dolgok! :) Ez a mellény most a kedvencem, 2 éves, ha jól emlékszem és jóóó meleg :)




Megérkezett ez a gyönyörűség is, s annyira megtetszett, hogy nyereményjátékra is ilyet ajánlottam fel, az biztos, hogy a nyertes imádni fogja! Tényleg nagyon tartósak és gyönyörűek a ceruzák!





Ugye tudjátok, hogy a márka nagy rajongója vagyok, ezért persze elgondolkodtam a Naked3 palettán, de a képen látható "dolog" az oka annak, hogy nem veszem meg. Még :D Ennyi natúr szemhéjpúder bőven elég, bár sok színnek a végén járok egyébként :o Kíváncsi vígyok melyik szemhéjpúder fogy el nálam (életemben) először! :D 




Ez a pár dolláros háló minden héten megmenti az ecseteimet, sokkal szebben állnak majd a szálak ennek hála száradás után, csak ajánlani tudom! Nagyon régen írtam erről egy posztot egyébként, itt megtaláljátok: Brush guard.



Sinterklaas meghozta az ajándékokat... :) Minden apróságot be kell csomagolni, azért van ilyen sok, illetve nagy a család... :)




További kellemes estét és szuper hetet kívánok Nektek! :)


15 comments:

  1. tudom nem ez a lényeg ,de uhh jó drága nálatok a mozijegy:O

    ReplyDelete
  2. Látom a minták között az Etude House Cotton Fit BB-t, próbáltad már? Mi a véleményed?
    Hogy nekem miért nem akarnak soha narancs SKIN79-t és Missha Wrinkle Fillert csomagolni ezek a szorgos kis koreai kezek... :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Próbáltam pár napja, iszonyatosan nézett ki rajtam. Lefotóztam, majd írok róla (MintaMánia poszt lesz), sajnos rettenet volt, ahogy beült a pórusokba :( Pedig az állaga és a színe nagyon tetszett, de az én bőrömön nem jó :(
      Remélem előbb-utóbb kerül a csomagba pár minta a kiszemelt termékekből! :) De szívesen küldök neked párat, akár pont ezt a hármat, amiről most írtál is, aztán ki tudod próbálni őket :) Csak írd meg emailben a címedet, ha okés! :)

      Delete
    2. Úúú, ez nagyon kedves felajánlás tőled!!! De nem fogadhatom el, hogy költségekbe verd magad.
      Vagy te is free shippinggel küldesz? :)

      Delete
    3. Sajnos itt nem a kínai posta kezeli a feladási díjakat :( :D Ennyit kibírok, nem olyan nehezek ezek a kis minták! :)

      Delete
  3. Szia! Hogy teljesitenek a szemcerkak? Beraktam a kosaramba, de szkeptikus vagyok :D Foleg az a rose gold szin erdekelne! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pár napon belül tudok teszttel szolgálni, a képek megvannak, csak szerkeszteni kell és megírni a posztot. :)

      Delete
  4. ezt a sütikét úúúúúgy megkóstolnám! :) gyömbéres picit vagy milyen?
    olyan bájos ez a ceruzakészlet, nagy dilemmába vagyok, h melyiket válasszam (kék vagy a sárga között vacillálok)
    az ecsethálók pedig annyira hasznosak, én is fogok lőni, köszi az emlékeztetést! ;)

    az éhezők diadala 2 engem nem győzött meg, mármint az egy ooooolyan jó volt, ezt sokkal uncsibbnak éreztem (lehet, h a bennem élő magas elvárás miatt, ki tudja?!)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inkább fahéjas, én azt érzem rajta nagyon :)
      A hálók tényleg nagyon hasznosak, persze csak a valódi szőrből készület ecseteket érinti a dolog, a szintetikus megtartja a formáját, de a valódi szőr nekem mindig össze-vissza áll mosás után... :D
      Az első rész nekem is jobban tetszett egy kicsit, pedig azt nem is moziban láttam :) Csak ne kellene egy évet várni a következőre :( :DDD

      Delete
    2. Sőt, azt mondják, h a harmadik két részre bontva jön, muhahahaha! :D (bár lehet, h nem húzzák ennyire szét, de pár hónappal azért biztos).
      Ahaaaa, akkor már értem, h a valódi szőr pirosítóecsetem miért olyan formátlan kimosás után. Azt hittem, h a technikámban lehet a hiba (vagy inkább az ecsetben:))

      Delete
    3. jajjj és a fahéj az pláne nyammmmmmmmmmmmmm! :D

      Delete
    4. Úgy olvastam, hogy azok között is egy év különbség lesz majd :/ Jó lenne, ha nem.

      Bizony, a valódi szőrrel készült ecsetek "kényesebbek", de egy ilyen hálóval simán megoldható a probléma :)

      Delete
  5. Jesszus, mennyi ajándék! :D Az UD paletták annyira jól néznek ki! Bízom benne, hogy életemben egyszer nekem is lesz egy. :) A ceruza szett pedig űbercuki. Én is a kéket választottam a nyereményjátékban. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagyon jók az UD paletták, sajnos nem tudlak lebeszélni róluk :D

      Delete