OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Sunday, December 1, 2013

Christmas Wish List 2013

Soha nem írtam még karácsonyi kívánságlistát, mert a választás nem egyszerű, de idén valahogy mégis az, úgy tűnik. :)



Ez a 2013-as karácsonyi kívánságlistám :)



 A Naked 3 paletta már előrendelhető és szerintem a három Naked paletta közül ez sikerült a legjobbra, minden színt ki tudnék használni és imádnám őket :D Ha nem lenne meg az első kettő, akkor gondolkodás nélkül lecsapnék erre, de a józan ész azt sugallja, hogy kettő több, mint elég, így hiába volt 10%-os akció rá, nem rendeltem meg, pedig tényleg tökéletesnek látom. 

A Lancome Miracle szerintem egy fantasztikus illat, imádom! A szett ugyanannyiba kerül, mint a parfüm magában, így azt linkeltem, de amúgy csak a parfüm a lényeg természetesen :)

 Britney Spears Fantasy nevű illata pedig az egyik kedvencem. Évekig hordtam, rengetegen megkérdezték, hogy ugyan mi van rajtam, mert nagyon jó. Mivel 100 ml-s volt az üveg, végül meguntam, de most megint kész vagyok rá, úgy érzem :D Nagyon-nagyon édes és hihetetlenül tartós! 

Annyira jó ez a szett, de annyira utálom, hogy már két ecset megvan belőle :( Csak ezért nem rendeltem MÉG meg... :)




1. Tony Moly Floria Emulsion
A legutóbbi rendelésekhez rengeteg Floria mintát kaptam, teljesen levettek a lábamról, ez kifejezetten tetszett.

2. Etude House xoxo Minnie
Még októberben írtam posztot a xoxo Minnie kollekcióról, azóta is nagyon tetszik pár dolog belőle, pedig nem vagyok Disney-mániás, de ez nagyon cukira sikerült! :)

3. Skin79 Orange bb krém
Ebből is volt pár mintám, teljesen meggyőzött ez a bb krém, kombinált, zsíros, pattanásos bőrre tökéletes, ha sárgásabb bb krémet keresünk.

4. Mineralissima ecsetkészlet
Imádom az ecseteket, ezt a szettet elfogadnám, nagyon jól néz ki!





1. Esprit Leather Look Skinny Trouser
Nincs fekete nadrágom jelenleg és nem is találok sehol megfelelőt, ez kikészít, de valami ilyesmit keresek egyébként, bár már kb. mindegy, csak jó legyen méretben és fekete legyen :D

2. New Look Salt And Pepper Cardi
Kardigán is kellene, pl. egy ilyennek nagyon örülnék.

3. ALDO Melissano Taupe Strap Detail Hobo Bag
A táskám is ezer éves, ezért keresek egy újat, de nem jön velem szembe a tökéletes darab :( Ez pl. tetszik, de nincs feketében és kicsit nagyobb, mint kellene.

4. ASOS Paul The Panda Jumper
Pandaaaaa! Annyira imádom a pandákat, nagyon kellene valami kiegészítő vagy bármi, ami pandával kapcsolatos :D






8 comments:

  1. Viki! A Naked 3 teljesen más mint az első 2 így ez is must have :-D Nekem is listás :-)
    A Mineralissima ecsetszettet én is nézegetem egy ideje de most ecsetstop van, berendeltem jó párat mostanság (konkrétan 18at) :-) A RT pedig nem a kedvencem, annyira nem fáj a szívem, hogy kidobta Karácsony előtt...
    Miracle <3, ez annyira finom illat de mindennapos használatra szerintem sok...nekem ez olyan alkalmi.
    Pandás pulcsi cuki :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tudom, tudom, de nem visz rá a lélek :( Egyelőre.... :D
      Júj, milyen ecseteket rendeltél? :)

      Delete
    2. Bdellium zöld smokey szettet, EcoTools day-to-night szettet(ehhez adnak egy cuki tartókát) és még egy EcoTools szett, ha jól emlékszem a minerál vonal. Sajna még nem kaptam meg, már nagyon kíváncsi vagyok rájuk.

      Delete
    3. Én is most rendeltem meg a Bdellium smokey szettet. :D Ki akartam várni, hogy a rózsaszínből is legyen ilyen, de nem úgy néz ki, hogy lesz, szóval megvettem inkább a zöldet :)
      Hamarosan igen sok új szépség birtokosa leszel, de jóóóó! :)

      Delete
  2. Tök jó hogy ez a Te blogod, mégis az én kívánságlistámat tetted közzé :DDDDDDD Istenkém, mindegyiket elfogadnám, még talán a Naked3-at is végső esetben... :)
    A Salt and Pepper kardigán szinte egy az egyben olyan, mint amit a Tally Weijl-ben vettem nemrégiben és 2.900 forintért adták darabját, van a közeledben ez az üzlet?
    Pusza: Reni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaj, köszi a tippet, mindenképp meg fogom nézni. Ezer éve nem jártam a Tally-ban, pedig ott tényleg ki lehet fogni jó kardigánokat, köszi, hogy eszembe juttattad! :)

      Delete
  3. Lehet a Te bejegyzésed után kellett volna nekem is megírni a kívánságlistámat, mert így utólag jöttem rá, hogy 1-2 dologgal ki tudnám bővíteni. Viki, a rosszba viszel! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :DDD Akkor jöhet a második rész :DDD

      Delete