OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Monday, December 16, 2013

Bellapierre | What's On My Face #3

Egy gyors sminket hoztam, amihez az új Bellapierre szettemet használtam, de minden egyéb terméket és az ecseteket is megmutatom természetesen :)

What's on my face #2 with the products of the Bellapierre Shimmer kit!



A Bellapierre Shimmer Kit szettről már volt teszt, minden terméket megmutattam, most erre építettem a sminket. 
A primerből csak egy keveset használtam, mert szerettem volna megtartani a pigmentek fényességét, de látszik azért, hogy mattabb, nem annyira feltűnő a szín, ha ezt használom. A legvilágosabb szemhéjpúder (Champagne) került a mozgószemhéj egy részére, a világosabb barna Earth a mélyítővonalba, a sötétebb barna Cocoa pedig a külső V-be, de ez nem igazán látszik a képen, kár :( Alul a Champagne és a Cocoa található, az alsó vízvonalra pedig a Catrice Highlighter Pen került. A szokásos Maybelline tust használtam szorosan a felső szempillatőnél, spirálozás és már kész is a smink :)
Az arcomon a Bellapierre alapozója van és a Mineralissima Flirt pirosító, az ajkakon pedig a Bellapierre Vanilla Bean ajakbalzsam. A szemöldökömhöz most is a Skinfood Choco Eyebrow Powder Cake duo színeit használtam, az ecsetek pedig a képen láthatóak. A ferde Bellapierre ecsetettel a szemöldökömet rajzoltam meg és a tusvonalat, a lapossal a világos színt (Champagne) vittem fel, a Mineralissima "Fluffy" ecsettel a barna színeket, a ferdével a bronzosítót, pirosítót, a lapos kabukival pedig az alapozót.


ENGLISH:
I have reviewed the Bellapierre Shimmer kit and now it is time to show a makeup look with the products :) 
I used just a bit of the Bellapierre primer (it also makes the eyeshadows look matte), because I didn't want the colours to be too matte, a bit of shine can't hurt, can it? :) The lightest shade (Champagne) is on the eyelid, the lighter brown (Earth) is in the crease and the darkest shade (Cocoa) in the outer V. On my waterline you can see the very natural looking Catrice Highlighter Pen and I used the Skinfood Choco Eyebrow Powder Cake to draw my eyebrows, as always. 
All the products and the brushes can be found in the pictures below. 









4 comments:

  1. Nagyon jól áll ez a smink. Szép vagy nagyon :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm szépen a kedves kommentet! :)))

      Delete
  2. akkor is jól áll neked a tusvonal! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm! :) Szeretem egyébként, de inkább csak vékony vonalat szoktam húzni :)

      Delete