OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Tuesday, December 3, 2013

Bdellium Tools Pink Bambu Ecsetek

Rózsaszín ecsetek a Bdellium Tools-tól! Ennyi kb. elég is volt hozzá, hogy rendeljek belőlük párat! :)
A Bdellium Tools Pink Bambu ecsetei következnek!


A Bdellium Tools igen hamar nagy népszerűségre tett szert, mert minőségi ecseteket kínálnak elérhető áron, a választási lehetőség pedig igen nagy: rengeteg ecset, több szett, többféle szín stb. kapható náluk. 

A legsikeresebb család a Bambu lett, én a zöld színű ecsetekből használok párat lassan egy éve, imádom őket, ezért természetesen kikerekedett a szemem, amikor megláttam, hogy rózsaszín ecsetekkel is bővül a Bambu vonal. Mivel méretbeli különbség van a zöldek és a rózsaszínek között, ezért először csak kettőt rendeltem meg kipróbálás céljából.

A 777 Shadow és a 766 Andled Shadow-ra esett a választásom, mert az elsőből sosem elég, a másodiknak a formája pedig tetszik, szerintem nagyon praktikus. A rózsaszín ecsetek nyele egy kicsit hosszabb és nem annyira duci, mint a zöldeké, kicsit talán könnyebbek, de más különbséget nem vettem észre használat közben. A szintetikus szőr továbbra is nagyon-nagyon puha, az ecsetek minősége kiváló, mióta megérkeztek szinte minden nap használom őket, egy nappali szemsminkhez ez a kettő kb. elég is. A 766-osat kicsit ferdére vágták, ezért a mélyítővonalban, külső V-ben és a szemöldök alatt használom a leggyakrabban, de pl. orr kontúrozásához is tökéletes (ma is ezt használtam és mindig gyönyörködöm benne, hogy milyen szuperül végzi a dolgát ♥ ) :) Ára: $8 helyett $6.40 (Kb. 1412 Ft)
A 777-es elég tipikus, minden márka gyárt ilyet, mert ez az egyik leghasznosabb forma, s erről is csak jót tudok mondani: teljesen rendben van, jól használható, minőségi darab. Ára: $9 helyett $6.12 (kb. 1350 Ft)
A Bdellium Tools most sem okozott csalódást, két nagyon jó ecsetre tettem szert, szerintem igen jó áron. 
Értékelés: ♥♥♥♥♥ (ezen nem kellett gondolkodnom :) )

Minden Bdellium Tools ecset és szett megtalálható itt, az iHerb oldalán.


Én az iHerb oldalról rendeltem, mert a hivatalos oldalon a postaköltség eléggé lehangoló, illetve az iHerb olcsóbban is kínálja a termékeket egy kicsit (plusz az új vásárlók mindig kapnak 5 vagy 10 dollár kedvezményt (kód: BIV421) a rendelés értékétől függően).








Így használom általában ezeket az ecseteket: 1. mozgószemhéjon, 2. mélyítővonalban, 3. külső V, 4. orr kontúrozása


Szettek is léteznek természetesen, hát nem gyönyörű? :)




3 comments:

  1. Egyáltalán nem vagyok rózsaszín kedvelő, de ez a szett az én szívemet is megdobogtatta annyira széép :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ugyanígy voltam vele, én sem vagyok annyira oda a rózsaszínért, de ami cuki, az cuki :D Az furcsa egyébként, hogy nincs akkora választék szettekből, így darabonként kell megvenni :/

      Delete
  2. Űbercuki ez az ecsetcsalád!!! :)))))))))))
    Pusza: Reni

    ReplyDelete