OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Sunday, December 15, 2013

ASOS kód | 25% Kedvezmény

Az ASOS nem aprózza el, most 25%-kal olcsóbban vásárolhatunk, nem kell postaköltséget sem fizetnünk. A bejegyzésben található meg a kód és néhány tippet is megosztanék :)



Az ASOS általában 10-20% kedvezményt szokott adni, én még nem találkoztam 25%-os kóddal legalábbis, megleptek minket karácsony alkalmából :) 
Én december elsején rendeltem legutoljára egy-egy csomagot a húgaimnak, mind a ketten megkapták 6 napon belül. Tudtam, hogy gyorsak, de hogy ennyire? :D (Futár vitte ki egyébként és még sms-t is küldtek a csomag érkezéséről).

Már írtam egy nagyon hosszú posztot egyszer arról, hogy hogyan kell vásárolni ezen az oldalon (nagyon egyszerű) és egyéb, online vásárlással kapcsolatos dolgokról is írtam.

Itt annyi minden van, hogy nem tudok mit kiemelni, de amit szerintem érdemes megnézni: sminktermékek, körömlakkok, ruha, kabát, cipő, táska, kiegészítők.
Van pár márka, amit nem szállítanak hozzánk, pl. a Mango, Benefit, de minden termék leírásánál megtaláljuk, ha van ilyen kikötés.

Kód:  25XMAS

A kód érvényes: december 16. 09:00-ig.

A postaköltség ingyenes.























stb.



4 comments:

  1. Amikor megláttam az értesítőt a kedvezményről, nem mertem rá felmenni mert nemrégiben 2 rendelést is leadtam náluk :)
    A Benefitet iszonyúan sajnálom, ráadásul annyira durván potom pénzért mentek a River Island ruhák is, aztán kiírta hogy hopp, nem kapom meg :( De a Korres és Yesto termékekkel kárpótoltak - ráadásul akciósak voltak és még lejött a végösszegi kedvezmény, nagy bőszen tesztelgetem őket :))))))))))))))
    Pusza: Reni

    ReplyDelete
    Replies
    1. A Benefitet bánom én is a legjobban, mert olyan jó áron van itt néha.... Ruhák közül pedig a Mango-t sajnálom, az angolok sokkal jobban le szokták akciózni ezeket, mint a hollandok... :D
      Viszont van Too Faced, pl. ez a kis karácsonyi szett, amivel egy iphone tokot is kapunk így 16 euroba kerül, majdnem 30 helyett (mert már akciós alapból), azért nem mindegy... Jó ez az ASOS, na :D Ó és a Barry M lakkokat ki ne hagyjam! :D

      Delete
  2. Köszi, hogy írtál róla! Én is akkor rendeltem egy táskát 20% kedvezménnyel. Bár az én fiókommal egyszerűen nem fogadta el.. befagyott mikor paypallel akartam fizetni utána meg már azt írta felhasználtam a kódot. Végül gyorsan csináltunk egyet anyunak és akkor már bankkártyás fizetést választottam. Nekem is nagyon gyorsan megérkezett a gyönyörű nagy pakolós táskám. :D Szerintem most is körülnézek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ugyanez történt velem, de azért, mert rákattintottam a fizetésre, átvitt a paypal oldalára, de én meg visszementem, mert még meg akartam nézni valamit, erre a rendszer úgy vette, hogy már felhasználtam a kódot... Regisztráltam újra én is, így végül megkapták a testvéreim a lakkokat, de akkor is zavaró, mert más oldalak azért nem így működnek :)
      Egy nagy pakolós táskának én is örülnék ám :D

      Delete