OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Saturday, November 30, 2013

What's On My Face #1

A What's On My Face sorozat első része következik! :)


Sziasztok!
Nagyon sokszor van úgy, hogy a sminkem nem mutatós, nem érdemel meg magában egy posztot, viszont egy-egy termékről olyan szívesen beszélnék egy kicsit, de teszt már volt, max. kedvences bejegyzésben mutathatom meg ezek után. Ezt a "problémát" szeretném megoldani a What's On My Face sorozattal, amit szerintem Lily kezdett el, de nagyon sok külföldi blogon találkoztam már ilyesmivel, ha nem ő volt a kitaláló, akkor bocsánat.
Így tényleg tudjátok követni, hogy mik a kedvenceim, miket használok a legtöbbször és miért. Mivel abszolút nem vagyok fotogén (ezzel nem mondtam most újat szerintem :D ), ezért nem a rólam készült képek lesznek túlsúlyban, hanem a termékeké a főszerep! :)


A Too Faced Shadow Insurance nagyon régi, de nagyon jó, megéri! Minden nap ezt használom, egyszerűen hihetetlen számomra, hogy még mindig van benne! Az egyik legjobb szemhéjalap, csak ajánlani tudom!
Az Urban Decay Naked Basics paletta az egyik legjobb sminktermék, amit valaha vettem: szinte mindig ezt használom, a legtöbb sminkem alapja is ez, nagyon jól ki lehet használni ezeket a színeket. Próbálom mostanában eldugni magamtól, hogy mást is használjak, mert ez nem állapot... :D
A Missha M Perfect Cover bb krém sem új, ezért szeretném elhasználni. 20 ml-es, de ez sem akar szerepelni az "Elfogyott" bejegyzésekben... Már írtam, hogy nekem ez túl olajos, de most épp szárazabb a bőröm, jobban elviseli és amúgy is meg lehet szabadulni a felesleges zsíros érzettől, szóval nem probléma használom rendíthetetlenül :) 
A Tonymoly Baby Doll Pot korrektort újra elővettem, mindenre használom: szem alá, pattanásokra is, elég jól bírja a kiképzést, megéri az árát szerintem. Nekem a világosabb szín van meg. 
A Skinfood Choco Eyebrow palettáról már írtam párszor, nagyon szeretem, a két szín szuper együtt, világosabb barna hajra tökéletes, de van még egy ilyen paletta, abban két sötétebb szín van :) Ezzel gyorsan meg tudom rajzolni a szemöldökömet és egész nap tartós, pedig nem szoktam alá primert tenni.
Az It's Skin Babyface Finish Beam highlighter mindig feldobja a napomat. Gyönyörű a színe, cuki a csomagolása és hiába ejtettem le már kb. 10-szer, nincs semmi baja :D 
Az Urban Decay 24/7 Glide On ceruza Perversion színben van meg nekem, amit sokszor használok tusvonal meghúzására, mert nagyon fekete, nagyon tartós és csak egy ecset kell hozzá, úgy szép, vékony vonalat tudunk húzni. Itt csak a szempillák tövében húztam egy nagyon vékony vonalat, az egyszerűségre törekedtem.
A Mineralissima pirosító Flirt színben van meg nekem és szerintem nagyon természetes. Még próbálgatom, majd írok tesztet róla! :)
A Max Factor Clump Defy szempillaspirált azért szeretem, mert nem nagy a keféje, nem ragadnak össze tőle a szempillák, nappalra két rétegben nálam okés :)
Az Essence All About Matt púdert újravettem, mert szuper az ára és szerintem hihetetlenül jó kis termék: mattít és fixálja a sminket. Szerintem a kedvenc Essence termékem! :)
A Lumiere Cosmetics szájfényeket is készít, ez a Moonstone, ami egy nagyon természetes árnyalat. Ezer éve megvan, szerintem a kedvenc szájfényeim egyike.
A Benefit Hoola bronzosító mini méretben van meg nekem, a meglévő bronzosítóim közül ennek a színe tetszik a legjobban magamon, de nem szoktam túl sokat kontúrozni, nem szeretem, ha nagyon feltűnő, főleg nem nappalra.


További kellemes hétvégét Nektek! :)









5 comments:

  1. ez tök jó ötlet, jöhet még!:D

    ReplyDelete
  2. annyira tetszik most ez a no-makeup makeup rajtad! és szerintem nagyon jól sikerült a két kép is rólad! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kedves vagy, köszönöm szépen! :)

      Delete
  3. jó kis post lett, tetszik:)
    ha van kedvetek nézzétek meg a blogomat, most indítottam, remélem sokatoknak tetszeni fog:) http://tinymomentsofmylife.blogspot.hu/

    ReplyDelete