OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Friday, November 8, 2013

Urban Decay Naked 3 Palette | Igaz A Hír!

Az Urban Decay végre bejelentette, hogy a NAKED 3 paletta valóban érkezik hamarosan a boltokba! Hoztam pár jó minőségű képet a termékről! :)




Az Urban Decay megerősítette a hírt, de nem is tehetett mást, hiszen a francia Sephorának hála már több blogger is rendelkezik a palettával :) Nem hittem volna, hogy tényleg kiadnak egy harmadik verziót, de végülis megértem, mert biztos jobban fogy majd így, mintha ugyanezt a palettát egy teljesen más névvel adnák ki. 
Az Urban Decay a kedvenc márkám, ha szemhéjpúderekről van szó, pl. az én Naked 2 palettám nem úgy néz ki, mint a képeken lévő, az enyém eléggé megviselt állapotban van :D Rengeteget használom azt is. S hogy én mit gondolok eddig a termékről? Nos, a szemhéjpúderek nekem nagyon tetszenek, mindegyiket el tudnám képzelni magamon, de nem valószínű, hogy mostanában ez az egyém lesz, nem érzem, hogy szükségem lenne erre, de gyönyörű, ezt nem tagadom. :) Nem tudom pontosan, hogy mikortól kapható, de szerintem még ebben a hónapban, mert ugye nyakunkon a karácsony... Ha lehet majd rendelni, akkor szólok :)
Az ára kb. €45, én még mindig várom a jó minőségű képeket a színmintákról, de a lényeg, hogy a hír igaz a NAKED 3 palettáról. :)

Hogy tetszik eddig, megvennétek-e?











16 comments:

  1. Nekem ez a paletta (is) a WOW kategória :-) És igazából pont az én színeim vannak benne. A NAKED2-ből volt pár szín ami szerintem nem áll jól, ebben nem látok ilyet. Szép képeket szedtél össze (végre), eddig mindenki elég rossz minőségűeket dobott róla.
    Egyébként érdekes ez a módszer ahogy megjelent..."véletlenül kikerült a polcokra" pff...ja...:-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én is úgy gondolom, hogy mindegyik színt tudnám használni ebből a palettából. Ami még tetszik, hogy egyik szín sincs még meg, nem ismételték őket, ezt tudom értékelni. A Naked 2-ből én csak a két szürkét nem csípem, nem állnak jól.
      Na ja, a megjelenés tényleg furcsa, nem is értem, hogy miért tagadta az UD sokáig a paletta létezését...

      Delete
  2. Ez a gyűrt csomagolás nekem annyira nem jön be, de a paletta maga meseszép. Talán egy picit túl rózsaszínes az én ízlésemnek, de várom nagyon a swatchokat róla. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Az első fele tényleg elég rózsaszínre sikerült, de végülis nekem semmi bajom azzal, sőt, tetszenek azok a színek is, a Sin-re emlékeztet pár, azt meg IMÁDOM :)

      Delete
  3. Naaa, ezek jó kis izgalmas színek, az én szívemet nem tudta az 1-es, 2-es és Naked paletta sem megdobogtatni, de most a 3-asnál kezd felcsillanni a szemem! :D
    Pusza: Reni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hát én ettől is odavagyok. Ha majd eljössz hozzám, és személyesen is megismered a Naked-család többi tagját, szerintem ők is elvarázsolnak majd :-)

      Delete
    2. Bizony, ahogy Kati mondja, élőben is látni kell, csak nehogy az UD rabságába kerülj te is a végén! :D

      Delete
  4. Rózsaszínek és lilás barnák, áááááááááááááááááááááá!!!!!!!!!!!! Kell, nagyon-nagyon!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minél többet nézem, annál jobban tetszik :( :D

      Delete
  5. oooh, a Buzz és a Dust nagyon szép, és a Trick és a Liar is :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pont a Buzz és a Dust emlékeztet a kedvenc UD szemhéjpúderemre (Sin) :) Ezek is nagyon szépnek tűnnek.

      Delete
  6. Nagyon szep a paletta, de nekem mostanaban mivel extra csillogasra vagytam,a kedvencem a Too Faced-tol a Sexy Palette, ami benne volt az oktoberi kedvenceimben! :) xx Lucia

    http://fabulouspeonies.blogspot.fr/2013/11/october-favorites.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Az a paletta is csodás, a Too Faced is az érdekes megoldások híve :)

      Delete