OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Friday, November 15, 2013

TESZT | Minta Mánia | Baviphat Apple, Peach, Lemon

Három Baviphat terméket mutatok meg ma Nektek. A  Baviphat Apple AC Therapy Sleeping Mask almás éjszakai pakolást, a  Baviphat Peach All-in-One Peeling Gel barackos arcradírt és a  Baviphat Lemon Whitening Sleeping Pack citromos éjszakai pakolást.




Baviphat Apple AC Therapy Sleeping Mask
Általában nem az illattal kezdek egy terméktesztben, de az alma illata isteni! A krém könnyű, hamar felszívódik, nem ragad, éjszakára kell felkenni és reggel lemosni. Problémásabb bőrre készült (az AC is ezt jelzi), gyümölcssavat tartalmaz, ami megszabadít az elhalt hámsejtektől és a bőrt is világosítja, illetve hidratáló hatása is van. Nekem kifejezetten tetszett ez a termék, a három közül ez volt a kedvencem és gondolkodom az újravételén teljes méretben. A bőröm minden alkalommal nagyon puha lett tőle, érezhető a különbség és még hidratál is. A sötétebb foltokat egy minta nem teszi világosabbá, ezért a hosszú távú hatásáról nem tudok beszámolni sajnos. Ami kifejezetten tetszett, hogy reggelre sem volt zsíros a bőröm, más éjszakai krémekről ezt nem tudtam eddig elmondani, éppen ezért szimpatikus nekem ez a termék, illetve a pórusokat sem tömíti el, nem okoz pattanásokat, szépen felszívódik. ♥♥♥♥♥ 

Baviphat Peach All-in-One Peeling Gel
A barackos bőrradír barackkivonatot tartalmaz, az illata isteni és természetesen a csomagolás továbbra is cuki :) Ez is világosítja a bőrt és eltávolítja az elhalt hámsejteket, de ez már fizikai úton teszi mindezt. Az állagát nem igazán tudom leírni, de a képen jól látszik. A bőrhöz érve, dörzsöléskor kis apró darabok jelennek meg, ezek végzik a kíméletes radírozást, míg a termék többi része felszívódik és nagyon puhává teszi a bőrt, miközben nem marad zsíros érzet - szerencsére. Érdekes ez a termék, több márka is árul ilyesmit, s bár semmi problémám nem volt vele, szívesen használtam, én a durvább bőrradírokat részesítem előnyben, ezért ez nem érné meg nekem, de érzékenyebb esetleg száraz bőrűeknek szerintem tökéletes lenne. ♥♥♥♥ ♡

Baviphat Lemon Whitening Sleeping Pack
A citromos éjszakai pakolás szintén a fehérítő hatásra épült, s bár a krém egy kicsit ragacsos, de hamar felszívódik és utána nincs rá panasz. Az illata citromos, kellemes termék, de számomra ez volt a leghaszontalanabb, mert nem éreztem jótékony hatását. Nem arra gondolok, hogy nem fehérítette a sötétebb foltokat, hiszen ez csak egy minta, de reggelente nem éreztem puhábbnak a bőrömet, mint pl. azt az almás pakolással tapasztaltam. Nem is igazán tudom, hogy milyen bőrre és kinek ajánlanám ezt a terméket, nekem nem annyira tetszett, de természetesen elhasználtam, újravenni viszont nem fogom, mert a többi jobban bevált. ♥♥♥ ♡♡


A három mini terméket együtt vettem ettől az eladótól
A teljes méretű termékeket itt találjátok meg a legolcsóbban:














További termékek:


6 comments:

  1. Én a barackosat használom, és tudni kell róla, hogy valójában ez egy kémiai hámlasztó. Én zuhanyzás közben használom... eloszlatom az arcomon, majd hagyom hatni kb. 5 percig, utána elkezdem maszírozni, így ki tudja fejteni fizikai hámlasztó hatását is. Nekem is nagyon bevált! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó értem, bárcsak tovább hagytam volna magamon, de így is éreztem a hatását, jó kis termék! :)

      Delete
  2. Az almáson már nagyon gondolkodok egy ideje, hogy be kéne szerezni! Na majd karácsonyra, a listára felírom...a másik 150 mellé...:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :DDD Körbe kell küldeni azt a listát a családtagoknak, hogy tudják mit szeretnél :p

      Delete
  3. Nekem a zöld szőlős kence lett az első Baviphat termékem. Nyárra pont jó könnyed gél, télre nekem már kevés. Szemezek pár további cukisággal. Jó tudni, hogy van mini szett is, köszi a tesztet.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagyon jónak tűnik ez a gyümölcsös termékcsalád, jól kitalálták! :)

      Delete