OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Thursday, November 7, 2013

Recept | Kedvenc Zabos Sütim

Mit csináljunk, ha nincs kedvünk túl sokat szöszölni a konyhában, de valami finomra vágyunk? Reni most egy egyszerű, de nagyszerű zabos sütit mutat meg Nektek! :)








Ezekben a borongós időkben kell valami ami feldobja az ember napját, ezért úgy döntöttem sütök valami finomat! :-)
Sokat nem gondolkodtam a dolgon, mert nem volt kedvem órákon át sütni, sem pedig boltba menni hozzávalókért, sem felszedni jó néhány kilót :-D 
Ezért a kedvenc zabos süteményemet sütöttem meg, ami nagyon gyorsan, 20 perc alatt elkészíthető, alig kell hozzá pár dolog, egészséges, fehérjedús és iszonyatosan finom! 

Én zabkorpát használtam, de zabpehelyből is el lehet készíteni. Hozzávalókat nem igazán méregettem, de körülbelül a 250 grammos zacskó felét öntöttem egy tálba, amit felöntöttem forró vízzel úgy, hogy ellepje. Ezt összekavartam, betettem a mikróba (így elpárolog a felesleges víz). Fehérjét kell hozzátenni, amiből nekem csokis van, mert szerintem az a legfinomabb (egyébként mivel minden edzés után iszom fehérjeturmixot, ezért is választok általában csokisat, mert a többi íz nekem túl édes és egy 2,5 kilós fehérjénél nem mindegy, hogy minden egyes korty kínszenvedés vagy simán meg tudom inni).




Szóval a fehérjeporból 1 nagy kanállal tettem bele, ami kb. 100 gramm lehetett (az enyémben nagy adagolókanál van, de ha nektek kicsi akkor kettővel kell). Belekavartam 2 tojásfehérjét, egy nagyon kevés folyékony édesítőszert, egy kevés fahéjat, és sok-sok kókuszreszeléket :-) Ebből féltenyérnyi darabokat formáztam és sütőpapírra tettem, íme:



Majd 15 perc alatt előmelegített sütőben meg is sült. Itt egy közeli kép róla  :-)



Remélem ti is ki fogjátok próbálni! A hozzávalókat ízlés szerint lehet variálni, akár vaníliás fehérjéből is készíthető manduladarabokkal, ha esetleg valaki nincs oda a kókuszos csokiért. 


A posztot írta: Renáta

14 comments:

  1. Milyen márkájú fehérjét használtál?
    Ált. 25g egy kanál (maximum 30g-35g), ezért is érdekelne hogy sacc/kb milyet, félre ne értsd nem kötözködni szeretnék! :O
    Tudom csúnya dolog reklámozni, de van egy oldal, ahol csak és kizárólag edzés és normális étrend mellé beiktatható "édességek" receptjeit lehet megtalálni. Én mindig mindent megsütök onnan és iiiiimádjuk őket, tökéletesek a leírások, sosem csináltam még onnan rosszat, ajánlom szívből neked is, ha már ilyen fincsi sütizésre adtad a fejed edzés mellett ;) ! (Mástészta a facebookon)

    ReplyDelete
  2. Feltöltöttem egy képet is róla ha hihetetlennek tűnik a kanalam nagysága :-D http://kepfeltoltes.hu/view/131107/20131107_175521_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
    Nem vettem kötekedésnek, minden hozzászólásnak örülök :-) Én már rég nem vásárolok fél kilós fehérjéket, azokban van 25-30 grammos kanál, mert az nekem két hétig lenne elég kb. Egyébként desszertet sem szoktam enni, nagyon ritkán van, hogy megkívánok valami édeset, szerintem kéthavonta kb :-) Mert egyébként a gyümölcsök is megteszik. Ebből kifolyólag csak ételreceptek érdekelnének, de sajnos abból meg kevés az ami használható is. Szóval azt is inkább magamnak állítom össze.

    ReplyDelete
  3. Na jó most látom, hogy nem lehet rákattintani, mindjárt megoldom azt is

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Semmi baj, bepötyögtem a linket :)

    PVL Mutant Whey - Triple Chocolate Erruption
    Egy adag mérete: 36 g | 1 adagolókanál

    Erre gondolsz? Azért szerettem volna csak tudni, mert makrótápanyag szempontjából nem mindegy, hogy miből mennyit eszik az ember 1-1 étkezés során. Szőrözésnek tűnik, de mióta életmódot váltottam, mindent grammra lemérek, külön főzök, adagokat osztok fel felszívódás alapján stb. és soknak tűnt ez a 100g / kanál, még a Brutal Nutrition-re sem tippeltem volna, annak van BIG kanala :D
    Próbáltad esetleg a 100% WPP-t? Arra álltam rá, ár-érték arányban nagyon jó, vödörszámra isszuk ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A kanal merete nem azonos az adaggal. En nem a megjelolt csíkig tettem bele feherjet hanem igencsak púpos volt. Egyebkent irtam is hogy semmit sem mértem ki, a zabot sem. Raadasul nem tudom hogy miben jatszana szerepet az ha tobb feherjet viszel be. Feherjebol sosem tudsz "tuladagolni" . Egyebkent taplalek kiegiszitokkel foglalkozunk. Így én barmelyiket sokkal olcsobban be tudom szerezni, mint amennyiert a boltokban van es a mutantot tartottam a legjobbnak. Tartalmaz par pluszt a sciteceshez kepest.

      Delete
  6. A feherjet tenyleg nem ertem. Pl. egy adag feherje ami 30 grammos nem tartalmaz tobbet semmikeppen 20-25 grammnal feherjebol mert mas dolgok is vannak benne. Pl. Zsir szenhidrat stb. Egy embernek testsulykilogrammonkent 2 gramm feherjet kell bevinnie. Tehat egy 60 kilos embernek 120 grammot. De ez dietaban 3 grammra modosul. Ennyit baromi nehez bevinni kiszamolni meg meginkabb foleg ha valtozatos etrend szerint elunk marpedig az eletmodvaltas ezt takarja. Egyszeruen nem lehet minden elkeszitett etel tapanyagtartalmat pontosan megmondani csak megkozelitoleg de az is eleg nagy melo. Ezert is maradnak meg a testepitok a klasszikus csirke rizs mellett mert szamukra a legfontosabb a szamolgatas. Ja es eszem bejutott valami meg :) a serious massban 250 grammos a kanal :D neha azzal mérek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alap, hogy nem tisztán tartalmazza a 30g adag a proteint, mi lenne benne a buli a gyártónak ha nem nyomja meg aromával, édesítővel esetleg BCAA?
      Nem is lehetne túladagolni, hiszen a fölöslegeset a vese kiszűri, jobbesetben, ha valaki nem eszik ipari mennyiségű húst egy nap :D
      Én igen is, hülyén hangzik, de csak és kizárólag szigorúan összeszedett kaját nyomok már fél éve. Rohadt sok időbe tellt eleinte, de ma már egy hetet vígan megfőzök előre, rizs+csirkehús+zöldség persze változatosan. Hintáztatom a CH-t, ez jött b legjobban eddig, 3g protein/ttkg/nap, heti 6 nap specifikus súlyzós edzés,2 kardió, havi egy nap töltő.
      Jha hát igen, SM az nem ez a kategória, azt meghagyom a Jumbo-soknak :DDDD

      Delete
  7. Jól van na, bocsánat hogy élek :S
    Egyáltalán nem baj, ha több fehérjét viszel be, nem is ezen volt a hangsúlya a hozzászólásomnak, hogy ezt az elején jeleztem is Feléd, pusztán az arányok illetőlegesen a nagyságrendek mihez tartása végett nem biztos, hogy aki otthon fehérje port tart, tudja is, hogy mi miért és mennyit. Ha pedig táplálékkiegészítőkkel foglalkozol, ahogyan írtad is, akkor nagyon jól tudod, hogy vannak akik igencsak "dísznek" fogyasztják mert menő, vagy mert azt gondolják hogy helyettesíti az rendes étkezést stb.
    Nem akartam minimarketinget indítani, nem ismerem az magánéletedet, hogy mivel foglalkozol, pusztán egy ártalmatlan kérdést tettem fel, hogy próbáltad-e már a fent említett másik kiegészítőt....bocsánat :/
    Receptre visszatérve: jó alternatíva az édesszájúaknak, ha esetleg legközelebb is sütnél valami finit, szívesen olvasnám az ötletet.

    ReplyDelete
  8. Hát igen nagyrészt ilyenek az emberek , csak a termék hátoldalán lévő címkét olvassák el és már azt hiszik, hogy szakértők lettek :-D De ha ők esetleg megsütnék a süteményemet és véletlenül megborul a fehérjés doboz és 500 grammot tesz akkor sem lesz semmi baja tőle .-D Bár ez elég abszurd lenne :-D Erre mindig figyelek, hogy soha ne adjak olyan tanácsot aminek akár egy csekély esélye is van, hogy káros hatása lehet a fogyasztójára. Egyébként semmi gond a Sciteces fehérjével én is pont e között a kettő között vacilláltam, de végül a Mutant jobbnak bizonyult. Azt, hogy táp.kieggel foglalkozom csak azért írtam, mert tényleg sokkal olcsóbban tudok terméket szerezni, mint más.. Ezért szerencsés helyzetben vagyok, hogy választhattam bármelyiket. Nem is értem egyébként mert ahogy utána néztem, a mutant drágább a neten, mit a 100% WPP, mi viszont olcsóbban árusítjuk jóval. Ezért nem értettem az ár-érték arányt. De így már jogos a kérdés :-) És ne haragudj ha megsértettelek nem volt szándékomban!

    ReplyDelete
  9. Kedvencem az olyan edzőpartner, aki mint megvesz, belefeccöl egy kisebb vagyonk, de edzés után a KFC-ben ül és eszi a Longert, light cola-val....:/ És természetesen csodálkozik, miért nem hatnak a szerek :D
    Dehogy haragszom, csak az ilyenekben már szerencsére nem ismerek tréfát, abban az értelemben, hogy mindent mániákusan számolok mint a mókusok, ha valaki elővesz egy túrórudit már beszélném le hogy bakker abba 6 kockacukor van, egyél cottage cheese-t helyette :P
    Bocsánat ha kicsit sarkos lett, nem volt szándékos!
    Amúgy Muant abból a szempontból jobb, ahogy így utána néztem, hogy specifikusan edzés utáni gyors felszívódású, a WPP meg "csak" joly joker, csórók fehérjére :P
    Állagra milyen a Mutant, sütés szempontjából? Nem lesz nyúlós...? Power Proteint vettem sütésre, kellett valami gyorsan, én hülye akkor láttam meg hogy szójás...és az bizony olyan lesz mint a rágógumi :S

    ReplyDelete
  10. Eddig Biotech Usa fehérjét fogyasztottam, de azzal rémálom volt készíteni bármit is, még a fagyi sem jött össze :-D Erre a mutant állaga sokkal jobb és az íze is, elég sűrű szóval pont alkalmas...Szeritnem..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm, fagyit még nem csináltam, de a BBtv-s protein szelet az nagyon bejött, csak sajnos nem Builderes porból hanem FA Whey. Egyszer beruházok egyre, elég sokan dicsérik, és ha sütni is jó belőle akkor köszi a tippet, beruházok egyre ;)

      Delete
    2. Nha ezt jól félreolvastam hirtelen, leragad a szemem, bocsi :D

      Delete