OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Saturday, November 16, 2013

Real Techniques Sam's Picks | Ecsetek Akciósan

Végre kapható a Real Techniques Sam's Picks Set, ráadásul most minden Real Techniques ecset és szett kedvezményesesen megvásárolható, ingyenes postával.




A HQNOV kóddal 10% kedvezményt kapunk, nincs rendelési minimum és nincs postaköltség sem! Bankkártyával és Paypal-lal is lehet fizetni (ezért is szeretem ezt az oldalt, mert van olyan brit webshop, ami nem fogadja el a Paypal-t...)

Talán egy hónapja tettem ki a Facebook oldalamra a képet erről a szettről, de most már meg is vásárolható. Sam kedvenceit tartalmazza, mert annyian kérdezték tőle az évek folyamán, hogy milyen ecseteket ajánlana másoknak leginkább, úgyhogy ahelyett, hogy külön-külön megírná mindenkinek, inkább meglepett minket egy készlettel, ami egy csak itt kapható ecsetet is tartalmaz. 





Az új Miracle Sponge-ról pedig már írtam egy tesztet (Real Techniques Miracle Complexion Sponge teszt) most ez is akciós a fenti kóddal!




Ami még nekem érdekes, az a Duo Fibre Collection (Limited Edition), ami pár hónapja jelent meg és még kapható, szintén akciós a fenti kóddal itt




Személyes kedvencem a Face Expert Brush: ez a legjobb alapozáshoz való ecsetem!





Minden itt elérhető Real Techniques ecset és szett megtalálható itt.


24 comments:

  1. Nagyon jól hangzik, viszont megnéztem iHerb-en, és még ha beleszámítjuk a 10%-os kedvezményt, akkor is sokkal olcsóbb az iHerb. Az árak hasonlóak, viszont a HQ-n fontban kell fizetni, az iHerb-en dollárban. És a két árfolyam közt óriási a különbség. Bár az iHerb-en nincs fent a Sam kedvenc szettje...
    Viszont kapható náluk egy csomó Nars, és UD termék, szóval szét fogok nézni, köszi a tippet. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, így van, az iherb olcsóbb, de ott van postaköltség és az USA-ból jön, lassabban ér hozzánk, a HQhair pedig Angliából küldi a csomagot, ó és az iherb-en nem lehet paypal-lal fizetni, na szóval teljesen más a két oldal, én inkább az iherb-et használom, nagyon-nagyon szeretem, de a hqhair-ről meg Urban Decay cuccokat szoktam venni :)

      Delete
  2. Jól néz ki mind :))
    Ebay-ről is lehet rendelni, vagy lehet, hogy azok nem eredetiek? ://

    ReplyDelete
    Replies
    1. Láttam már ebay-n, de nem igazán néztem, meg közelebbről, hogy ki árulja, megbízható-e stb. Ha sok pozitív értékelése van az eladónak és lehetőleg 99%-on feletti, top rated, akkor nem hiszem, hogy hamisat árulna :)

      Delete
  3. Rendelés leadva - a post nélkül nem néztem volna meg, szóval KÖSZI!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök, hogy hasznosnak találtad a posztot! :)))

      Delete
  4. Szia!

    Szuper, hogy írtál erről, mert egyre közelebb vagyok ahhoz, hogy rendeljek én is.
    Szerinted jobb ha a hqhair-ről rendelek, mint az iherb-ről?
    A hqhair-en van olyan ecset, amihez alá van írva, hogy save 15%, illetve másokhoz meg, hogy free gift. Az angol tudásom szégyenteljes, ezért reménykedem hátha tudsz segíteni.

    Első hozzászóló azt írta, hogy az iherb olcsóbb.
    De te a hqhair-hez írtál 10%-os kupont, meg ingyen postát.

    Össze vagyok kavarodva, akkor szerinted honnan érné meg megrendelni?
    Bocsánat, biztos jól feladtam a leckét.

    Köszönöm szépen előre is :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha az iherb-ről még nem rendeltél, akkor ott érdemes szerintem, mert náluk minden ecset és szett megvan, kivéve ez, a Sam picksm mert még nagyon új. Új vásárlók kapnak kedvezményt pl. a BIV421 kóddal: ha 40 dollár alatt rendelsz, akkor 4 dollár kedvezményt kap, ha feletta, akkor pedig 10-et!
      Viszont a HQ hair brit oldal (az iherb amerikai), ezért biztos, hogy gyorsabban meg is kapod a terméket, ha esetleg ez számít, akkor itt rendelj, illetve, ha a Sam Picks készlet kell, akkor azt csak itt tudod megrendelni, a kód remélhetőleg egész novemberben érvényes :)
      Néhány ecsetre van kedvezmény, de azt már magában foglalja az ár, ha jól látom, illetve a free gift az ez: Spend £40 on cosmetics and receive a free St. Tropez kit worth £25.00. Tehát ha 40 font felett vásárolsz, akkor egy st. tropez ajándékcsokagot kapsz 25 font értékben.

      Mind a két oldal szuper, szerintem tedd kosárba a kívánt termékeket mind a két oldalon, írd be a kódokat és meglátod h melyik jön ki olcsóbban, de szerintem nem lesz olyan nagyon nagy a különbség! :)

      Delete
    2. Jaj de drága vagy, így már kitisztult :)
      Eszembe juthatott volna nekem is ,hogy mindkét oldalon tegyem kosárba... :D

      Köszönöm szépen a segítséget Viki!

      Delete
    3. Nagyon szívesen, ha tudok, segítek, remélem sikerült rendelni és hamar megkapod! :)

      Delete
    4. Még egy pici segítséget kérek szépen :)
      Az iherben betettem a kosárba az ecseteket, de azt írja, hogy: Estimated Shipping 18 dollár. Ez egy picit sok szerintem. Ezen az oldalon már fenn van az új ecsetkészlet is és szerintem kedvező áron, akkor lehet a másikról kell rendeljek?- hisz ott ingyenes a szállítás.

      Köszönöm:)





      Delete
    5. Mikor beteszem a kosárba, kiválasztom Magyarországot, akkor is a szokásos négy opciót kapom az iherb-től: DHL express : 22.22 dollár, International Airmail 10 dollár, Global Priority 4 dollár, UPS 31.70 dollar.
      Én mindig a 4 dollárost szoktam választani egyébként, kicsit lassabb, de kibírom azt a másfél-két hetet.

      Egyébként az iherb a csomag súlya alapján számolja a postaköltséget és minden országban más, Hollandiában pl. csak három opció van. Én 18 dollárosat egyáltalán nem látok. Nincs még a kosaradban valami más is, ami megemeli a csomag súlyát nagyon?

      Delete
    6. Nekem DHL 18$ International airmail 10$ UPS international 40$Global priorotiy-nél meg nem ír árat. És nem is választhatom ki. Két ecsetkészlet és egy darab alapozó ecsetet választottam ki.

      Nekem is ráér 1-2 hét múlva :)

      Delete
    7. Ha két készletet teszek a kosárba, akkor már nálam sem elérhető, a súly a probléma. Ha először rendelsz az iherbről, akkor jár a kedvezmény, szóval írd be a kódot (BIV421) és akkor legalább levon 10 dollárt, olyan mintha ingyen lenne a posta :) (mert 40 dolláros rendelés felett 10 dollár kedvezmény jár). Szerintem így is megéri.

      Delete
    8. Igen én is most gondoltam erre ://

      Rendben köszönöm szépen a segítséged:)) Nagyon kedves vagy :)
      Igen, látszik is, hogy ez az első rendelés...amennyit bénázok vele...:D:D

      Delete
    9. Az első mindig kicsit bonyolultnak tűnik, de utána már könnyen megy! :)

      Delete
    10. Megérkeztek az ecsetek 2 hét és 2 nap után, nagyon örülök :)))
      Csak még egyszer megakartam köszönni a segítséget :))) Nélküled se ebay, se iherb rendelést nem adtam volna le :D
      Valahol vissza kell nekik jelezni, hogy megkaptam?

      Orsi

      Orsi

      Delete
    11. Szuper, örülök, hogy örülsz! :) Használd őket jó sokat! :))) Az iherbnek nem kell visszajelezni, ebay-n lehet értékelni az eladót, ha veszel valamit "Leave feedback"-re kell kattintani. Nem muszáj, de én szoktam :)

      Delete
  5. Szia! Azt megtudnád mondani, hogy a szettben lévő ecsetek pontosan milyen hosszúak? rendelnék hozzájuk egy ilyen cup tartót, de nem tudom, hogy mégis mekkora kellene, hogy beleférjenek? Előre is köszi! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekem a második megvan (setting brush) és ez 15,5 cm, gondolom akkor a több is ilyesmi :)

      Delete
  6. Szia! Érdeklődnék, hogy iherb-en milyen kártyával lehet fizetni? köszönöm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia! Visa, Master Card és American Express.

      Delete
  7. Szia! :)

    Olyan kérdésem lenne, hogy a vámokkal hogy számoljak mostanság? Annyira szeretnék rendelni RT ecseteket, viszont teljesen bizonytalan vagyok, hogy érkezik meg.... Melyik oldalt ajánlanád inkább? :) iHerb vagy HQhair?
    Előre is köszönöm :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. A HQhair oldaláról rendleve biztosan nem vámolnak meg, mert az angliai oldal. Rengetegszer rendeltem már iherbről, sosem vámoltak meg, szóval személyes tapasztalatom nincs, de egyébként az EU-n kívülről érkező, 22 euro alatti csomagot sem vámolnak meg, csak felette (de persze ez attól függ, hogy kifogja-e a vámos a csomagot vagy sem). Ha biztosra akarsz menni, akkor HQ hair, de az drágább szerintem.

      Delete