OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Wednesday, November 13, 2013

Parfüm | Calvin Klein Eternity

A kedvenceimet gyűjtöttem össze, most a Calvin Klein Eternity következik, ami a virágos illatok közé tartozik, s mégis meg tudta dobogtatni a szívemet :) 


Mindig is nagyon szerettem a parfümöket, s bár az évek folyamán változott egy kicsit az ízlésem, de vannak örök kedvenceim, most egy ilyet szeretnék megmutatni, hiszen jön a karácsony, hátha tudok pár ötletet adni ezekkel a posztokkal is (mit vegyünk, esetleg kérjünk ajándékba) :)

Sokszor írtam már, hogy a virágos illatokat nem szeretem, de néhány kivétel mégis akad, főleg a különlegesebbek tartoznak ide, szerintem a Calvin Klein Eternity épp ilyen. 1988-ban adták ki, örök érvényű értékek (szeretet, család, béke) himnuszaként álmodta meg Sophia Grojsman, s mivel a mai napig igen népszerű, elmondhatjuk, hogy jól sikerült kompozíció lett. Ez egy könnyű, de tartós, virágos-zöld illat, számomra a gyöngyvirág a legjellegzetesebb benne, de szerepet kapnak még a citrusfélék, ibolya, rózsa, nárcisz stb. Klasszikus darab, ami még azoknak a szívét is elrabolja, akik egyébként nem szeretik a virágos illatokat, én vagyok rá az élő példa :) Nem "púderes", mint a legtöbb ilyen parfüm, nekem ez tetszik benne, inkább friss, modern és nőies, szerencsére hosszan is tart. 

Kinek ajánlom? 
Bár parfümöt venni ajándékba elég veszélyes művelet, szerintem a 20 éven felüli nők többségének tetszene, főleg azoknak, akik szeretik a virágos illatokat egy kis fűszerességgel megspékelve. 

Hol kapható?
Parfümériák, Müller, online boltok.





No comments:

Post a Comment