OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Wednesday, November 13, 2013

Highlighter | Világos Szemfestékek

Összeválogattam azokat a világos szemhéjpúdereket, amiket gyakran használok és másoknak is szívesen ajánlanám őket. Highlighterek következnek! :)


Pár hete egy egész vasárnap délutánt azzal töltöttem, hogy szemhéjpúdereket fotóztam, mintákat készítettem és képeket szerkesztettem, ezért még lesz egy vagy két ilyen poszt. Tudom, hogy nem a legérdekesebb téma, de én szeretem a színmintákat nézegetni más blogokon, talán mások is vannak így ezzel :)
Ezek a színek elsőre talán nem tűnnek túl izgalmasnak, de sminkeléskor nagy hasznukat vesszük. Lehet, hogy ez furcsán hangzik, de én imádom a szép highlighter színeket, ezért úgy gondoltam, hogy egy posztban összegyűjtöm azokat, amiket a leggyakrabban használok és talán Titeket is érdekelhet.


Mire használjuk a highlighter színeket?
Nos, én a szemöldökcsontra szoktam használni valamilyen matt vagy szatén szemhéjpúdert, ezzel kiemelhetjük a szemöldököt. Például: Kinky, Virgin (UD), Satin Snow (KMS)
A szemhéjra (mozgó rész) általában valami feltűnőbb színt szoktam választani, mert rejtett szemhéjon ezek elég sokat tudnak optikailag javítani. Ha természetesebbet szeretnék, akkor a matt szemhéjpúderek közül válogatok, nagyon szeretem erre a feladatra pl. a W.O.S.-t, Kinky-t (UD), ha pedig feltűnőbbet szeretnék, akkor általában a világosabb pigmentekhez nyúlok vagy szintén kedvencem a Venus, Bootycall (UD) és a Sin, ami nem igazán tartozik ide, de egy gyönyörű és különleges szín.
A belső szemzugba általában a legvilágosabbakat teszem, kinyitják a tekintetet, nem tűnünk majd olyan álmosnak :) Nagyon apró dolog, de tényleg használ!
A matt színeket azért szeretem, mert nem annyira feltűnőek, mégis végzik a dolgukat, míg a szatén fényűek már kicsit izgalmasabbak, a csillogósabbak pedig természetesen figyelmet követelnek maguknak :) Ha olyat választunk, ami a bőrtónusunkhoz illik és színben sem tér el, akkor azzal nagyon jól lehet az élesebb vonalakat elsatírozni, ezekkel szoktam átmenni az egész szemhéjon, hogy megalapozzam a smink helyét, szebben lehet majd satírozni. Erre jó példa pl. a Foxy, ami sárgás és matt, sokaknak erre a feladatra tökéletes, vagy a Kinky, szintén az Urban Decay-től. 
Ha pedig krémes szemhéjfestéket veszünk, akkor ezek nagyon jó alapként funkcionálnak, minden szín jobban néz majd ki, ha ezekre visszük fel őket. Két ilyen terméket használok: a matt NYX Jumbo ceruzát Milk színben és a Maybelline Infinite White fényes fehér színt a Color Tattoo-k közül.


Ilyen színeket a legtöbb paletta tartalmaz, mert velük teljes a smink, pl. az összes UD szemhéjpúderem a palettákból került ki (Naked, Naked 2, Naked Basics, Smoked). Pigmentekből érdemes a mini kiszerelést megvenni, mert tényleg sokáig tartanak. 

Nem is rabolnám tovább az időtöket, inkább nézzétek meg a képeket, hátha találtok párat, ami tetszik :) Van olyan, aminek az alját már elértem, nem szép így a képen, de mindenképp szerettem volna ezeket is megmutatni.

Beszerezhetőség:
Urban Decay - Naked paletta (nincs postaköltség)
Urban Decay - Naked 2 paletta  (nincs postaköltség)
Urban Decay - Naked Basics paletta  (nincs postaköltség)
Urban Decay - Smoked paletta  (nincs postaköltség)
Maybelline color tattoo (drogériák)

(Személyes kedvenceim: Venus, Bootycall, Kinky, Sin és W.O.S.)





Urban Decay - Kinky

A Smoked palettából. Könnyen használható matt szín, egy picit poroz, de látszik, hogy milyen szépen mutat a bőrön, jó az állaga, egyik kedvencem, ma is ezt használtam. :)



Urban Decay - Freestyle

A Smoked palettából. Ez egy kicsit sötétebb, mint a többi, az állaga a Kinky-re hasonlít.



Urban Decay - Venus

A NAKED Basics palettából. Gyönyörű, krémes, pigmentált fehér, nagyon sokszor használom, számomra tökéletes. :)


Urban Decay - Foxy

A NAKED 2 és a NAKED Basics palettában is megtalálható. Sárgás, matt, jól pigmentált szemhéjpúder, az állagára sincs panasz. A Foxy sokáig nem volt a kedvencem, mert ugye rajtam nem látszik (elég vastagon kellett felkennem a kép kedvéért), de láthatjátok a poszt első képén, hogy pl. a Naked 2 palettámban már a végét járja, általában satírozni szoktam vele és lealapozni a szemhéjat.



Urban Decay - W.O.S.

NAKED Basics paletta. A Walk of Shame névre hallgató szemhéjpúdert is nagyon szeretem, matt, pigmentált, rózsaszínes és sok-sok nappali sminkhez használtam már, nem lehet nem szeretni :) Élőben jobban néz ki, mint képen, ez a minta nem sikerült jól a fényviszonyok miatt :(



Urban Decay - Bootycall

Naked 2. Látszik szerintem, hogy igen jó a kapcsolatom ezzel a szemhéjpúderrel :) Fényes, kicsit rózsaszínes, tökéletes szín számomra.



Urban Decay - Virgin

A NAKED palettából. Krémes, pigmentált, fényes, de a visszafogott verzióból. Nagyon-nagyon szép és jól kihasználható szín!



Urban Decay - Sin

Szintén a NAKED palettából. Sokak nagy kedvence a Sin, s bár a képen nem tudtam visszaadni a szépségét, de ez a szín egyszerűen gyönyörű és különleges, nagyon krémes, pigmentált, tökéletes. Azt hiszem nem kell tovább ragoznom, kiderült ebből is, hogy imádom! :D




The Body Shop - 105 Oh Honey

Nekem ez a szín nagyon tetszik, bár nem annyira tartós rajtam, mint pl. az UD szemhéjpúderek, de a szépségét nem vitathatom :)





Everyday Minerals - Hot Chocolate

Az EM termékeket is nagyon szeretem, a szemhéjpúderekre sincs panasz :)




Kiss My Sass Cosmetics - Satin Snow

A KMS-től van pár mini szemhéjpúderem, ezt azért szeretem, mert ettől fehérebbet még nem találtam por állagban és a minősége is szuper.




Lumiere Cosmetics - Butter Cream

A Lumiere pigmenteket nem kell bemutatnom a régebbi olvasóknak, sokszor találkoztatok velük, ez az egyik kedvencem, egyszerű, de különleges szín.



Maybelline Color Tattoo 45 Infinite White

Míg a NYX Milk nevű Jumbo ceruzám matt (szintén fehér), addig ez a Color Tattoo fényesebb. Csak alapnak használom, mert tényleg nagyon fényes, de legalább kiemeli a rá tett szemhéjpúdert és tartósabbá is teszi.


4 comments:

  1. Nálam is a SIN az abszolút befutó. Olyannyira gyönyörű, hogy el sem tudom mondani, és szinte minden szín mellé passzol. Én a szemhéjfesték alapozóját is imádom ebben a színben:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Csak az eredei primert próbáltam még, azt nagyon szerettem, de biztos szép lehet ebben a színben is :)

      Delete
  2. jó kis poszt lett, nagyon tetszett! :)

    ReplyDelete