OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Monday, November 25, 2013

Gift Sets | Kedvezményes Ajándékcsomagok

Rengeteg ajándékcsomagot gyűjtöttem össze nektek, a legtöbbhöz pedig akciós kód is jár, hogy kedvezménnyel vásárolhassatok karácsonyra! :)




Ahogy ígértem, sok karácsonnyal kapcsolatos posztot szeretnék írni. Főleg magam miatt is, jó egy helyen látni a dolgokat, ahonnan majd kiválaszthatom, hogy kinek mit veszek. Én rendelni szoktam, mert egyszerűen olcsóbb, mintha itt megvenném és innen küldeném haza a dolgokat, a boltban vásárlás pedig egy rémálom, inkább kényelmesen, a kanapén hátradőlve rendelek ezt-azt. Ennyit rólam... :D
A legtöbb itt szereplő dolog inkább nők szívét dobogtatja meg, de becsempésztem pár szettet a férfiak számára is. Remélem, hogy találtok hasznos dolgokat itt, ha más nem akkor inspirációnak hátha jó lesz :)

S akkor ahogy ígértem, jöjjenek a kódok, hogy kedvezményt is kapjunk!

HQhair: itt most két kód van: HQNOV ez 10% kedvezményt ad novemberben és úgy látom, hogy mindenre érvényes, a XMAS12 pedig 12% kedvezményt ad, de nem érvényes néhány márkára, pl. Real Techniques. A szállítás minden esetben ingyenes.

A Mineral Beauty oldalon a Viktória's Style kóddal 10% kedvezményt kaptok.

Az iherb oldalon a BIV421 kóddal az új vásárlók kapnak csak kedvezményt. Ha 40 dollár felett rendelsz: 10 dollár kedvezmény jár, alatta 5 dollár. A postaköltség a csomag súlyától függ, a legolcsóbb 4 dollár.

Az ASOS-on most épp nincs kód, de linkeltem akciós darabokat is. Postaköltség itt sincs.


Mindegyik postáz Magyarországra is természetesen, csak olyat linkeltem be, ami megrendelhető magyar címmel is.

Az ASOS, HQhair brit webshop, gyorsan szállítanak, a Mineral Beauty magyar, szintén megérkezik karácsony előtt a termék, az iherb-en pedig több opció közül választhatunk, de 1-2 hét alatt megérkezik hozzám a csomag mindig. 





1. Ecotools ecsetkészlet Mineral Beauty
4. Mineralissima ecsetkészlet Mineral Beauty 





4. Burt's Bees szett HQhair 



1. Bellapierre szett Mineral Beauty












1. Orly szett HQhair
2. Orly szett HQhair




1. OPI szett ASOS
2. OPI szett ASOS
3. OPI szett ASOS


1. e.l.f. szett iherb
2. e.l.f. szett iherb




3. e.l.f. paletta iherb


11 comments:

  1. Szuper ajánlót írtál, lehet válogatni meg nyálat folyatni. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök, hogy tetszett! :) Gyorsan még meg akartam ezt írni, amíg érvényesek a kódok :)

      Delete
  2. Az opi szetteket a www.mukorombol.hu-n szerintem olcsóbban is meg lehet venni. Csak azért tudom,mert a Mariah LS kollekciót már megvettem, és most a tíz lakkból álló csomaggal szemezek épp :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi az infót! :) Én nagyon kevés magyar online boltot ismerek, erről sem hallottam még.

      Delete
    2. Persze a t betut lehagytam a bolt neverol,mindig ez tortenik ha telefonrol irok :-D

      Delete
    3. Semmi baj, gondoltam én, t-vel írtam be a keresőbe egyből :) Telefononnal én is elírok néha ezt-azt :) Néha... Túl sokszor :D

      Delete
  3. Már sír a pénztárcám... illetve a bankszámlám... illetve én...
    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Tudom, tudom, túl csábító ez a sok szép cucc együtt! :)

      Delete
  4. Ez a poszt is remek lett :))
    Az Elizabeth Arden márkát nem ismerem, mennyire jó minőségű termékek? A piros táskás csomagjuk nagyon hasonlít a tavalyi Estée Lauder karácsonyi sminkes csomagjára :)

    A hatásodra és persze a segítségeddel kezdtem el ebay-ről rendelgetni, amit utólag is köszönök :)) kinyílt a világ :D

    Orsi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Az Elizabeth Arden márka szerintem remek. Főleg az arckrémekről (az eight hour krém lassan ikonikus), parfümökről híres (nemcsak saját néven futnak a parfümök, hanem másoknak is készít), de persze sok sminktermékük is van. :)
      Én is először azt hittem h ez egy Estéé Lauder csomag :D

      Jaj, szuper, hogy szereted az ebay-t, örülök, hogy segítettem egy kicsit a posztok által :)))

      Delete
    2. Köszi az infót :))

      Delete