OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Friday, November 1, 2013

Elfogyott | Október 2013

Októberben is sikerült pár dolgot elhasználni, ezeket gyűjtöttem egy csoportba, mert sok dologról nem írnék a blogon külön tesztet. 




Két részre bontom most is, bár sminktermékből nem sok van, ilyesmit nehezebb elhasználni - szerencsére :) Nagyon sok mini méretű termékem volt mostanában, ezeket viszont nagyon szerettem, így jutott ebbe a posztba is pár.

Arc- és testápolás


Rexona Maximum Protection
Már írtam tesztet erről az izzadásgátlóról, nekem nagyon bevált, hatásos, nyáron csak ezt használtam. Most a zöld verzióját használom, szerintem maradok ennél a jövőben is, mert eddig ez a legjobb, amit kipróbáltam.
Andrélon Verrasend Volume szárazsampon
Hú, ezt nem is tudom mikor vettem, nagyon régen, sokáig elég, de max. hetente egyszer használok ilyesmit. Szeretem ezt a szárazsampont is, mert tényleg dúsabb lesz a haj, frissebb, nem nagyon kell vele foglalkozni, csak fújunk párat, átfésüljük a hajat és már kész is :)
Andrélon Anti-Roos sampon
Ettől jobb korpásodás elleni sampont nem láttam még, pedig próbáltam már sokat. Nem tudom milyen "titkos" összetevő van ebben, de használ! Lassan egy éve használom folyamatosan, nem cserélném le másra.
Etos oogmakeup remover
Az Etos a másik drogéria itt, nagyon ritkán vásárolok ott, mert nincs a közelemben, a saját márkás termékek nem túl jók, ez a sminklemosó sem kivétel, de legalább olcsóbb, mint a többi, viszont a szemem nem nagyon bírta, nekem csíp.
Kruidvat Anti Frizz balzsam
A másik drogéria saját márkás terméke, ami szerintem az átlagos kategóriába tartozik, sem jót, sem rosszat nem tudok róla mondani, a tökéletes és pénztárcabarát balzsamot még mindig keresem.
Essence Nailpolish Remover
Millió éves volt ez a körömlakklemosó, anno 1 euro-ért vettem, annyit megért, de mást használok, ami szintén olcsó, de sokkal több terméket kapunk cserébe. Ezzel sem volt semmi baj egyébként, szerintem egész jól működik, de ritkán festem a körmömet, azért tartott kb. két évig... :D
Kruidvat Milk & Honey tusfürdő
Az illat nem rossz, de nem túl tartós sajnos, ezért nem ezt vettem újra, de maradtam ugyanennél a termékcsaládnál, most a mandulás van soron, az már sokkal jobb és tartósabb! :) Azt hiszem a The Body Shop-ba kell mennem, ha mézes tusfürdőt szeretnék...
Vichy Normaderm mélytisztító lemosó
Erről is volt már teszt a blogon, jól megtisztítja a zsíros bőrt, de ha jól rémlik, a sminkkel meggyűlt a baja, viszont nem is arra van kitalálva. A végére kicsit szárította a bőrömet, de én naponta kétszer használtam, egyszer kellene inkább, este.
Etude House Aloe Moistfull krém és lotion
Mind a kettőt szerettem, de a krém volt a kedvencem: könnyen felszívódó, könnyű krém a kombinált, érzékeny és zsíros bőrre, ami soha nem hagyott zsíros érzetet és sminkelni is jól lehetett rá. A másikat arcra és testre is lehet használni, ez már nem hidratál annyira, folyékonyabb és a teljes méretű termék egy nagy pumpás üvegben érkezik.
Baviphat barackos arcradír és almás éjszakai pakolás
Mind a kettőről kell még tesztet írnom, hamarosan jön, ígérem! Az arcradír gyengéd a bőrhöz, szerintem minden nap is lehetne használni. Krém, de dörzsölésre darabossá válik és így radíroz, az illata isteni! Az almás éjszakai pakolás pattanásos, problémás bőrre van, almasavat tartalmaz, éjszakára kell felkenni és reggel lemosni, nekem tetszett, szuper puha lett tőle a bőr.
Etude House AC Clinic Day Toner és Day Gel Lotion
Az AC Clinic termékek is pattanásos bőrre készültek, több márka osztozik ezen a neven egyébként, én az Etude House-tól rendeltem pár mini terméket. Tonikot nem igazán használok, ez végülis tetszett, de nem annyira, hogy a teljes méretet is megvegyem, a Gel Lotion viszont az egyik kedvencem volt a szettből, már nézegettem is a teljes méretű terméket a neten. A pattanások megelőzésében egész jó, nem szárítja a bőrt, pedig naponta kétszer használtam.


Sminktermékek


Főleg a régi mintákra koncentráltam, mert ezeket az ásványi alapozókat tényleg régen vettem már, ideje volt elhasználni őket, ami nem is ment nehezen. 

Lucy Minerals ásványi alapozó Fair
Ez nagyon világos még nekem is, a fedése nagyon erős, de a bőrömet szárította.
Mineralissima Foundation 2.0 ásványi alapozó
Ez egy kicsit túl sötét, de összeöntöttem ez előzővel... :D A Mineralissima alapozókat is szeretem, de a fedésük egy kicsivel gyengébb, mint amit én szeretnék, más problémám nem volt egyikkel sem, több színből is volt ilyen mintám, de azokat régebben elhasználtam.
KmS Mineral Essentials ásványi alapozó
Ebből már csak egy nagyon kevés volt, jó kis termék, ezt a tulaj keverte nekem két színből, de még így sem volt tökéletes, szóval nem rendeltem többször.
Lumiere Cosmetics ásványi alapozó
A Lumiere alapozók nemcsak több színben kaphatóak, de a fedést is tudjuk szabályozni: a Veena Velvet alapozók rendelkeznek a legnagyobb fedéssel, én is ezt használtam.  Ebben már csak egy nagyon kevés volt, mindig tartogattam, nem akartam elhasználni, de csak beadtam a derekam. Biztos, hogy volt már teszt a blogon vele, mert a Lumiere az egyik kedvenc márkám, ha ásványi alapozóról van szó: nagy a színválaszték, jó a fedésük, tartósak stb.
Beyoncé Midnight Heat parfüm
Tavaly karácsonyra kaptam, nagyon szerettem ezt az édesebb illatot, sajnos elfogyott, nem is tudom, hogy kapható-e még. Inkább télre és estére való szerintem, de én mindig hangulatomtól függően választok parfümöt, nappalra is szerettem, mindig megemlítette valaki, hogy milyen jó illatom van, ha ezt használtam :)
Everyday Minerals ásványi alapozó minták
Ezeket is millió éve rendeltem, mindegyikben csak egy nagyon kevés volt, összeöntöttem őket és szépen el is használtam. A másik kedvenc ásványi márkám az Everyday Minerals, nem véletlenül rendeltem alapozót tőlük pár hete megint. Ezeknek a mintáknak hála tudtam, hogy melyik az én színem, csak most nem matt, hanem semi-matt alapozót választottam :)






No comments:

Post a Comment