OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Monday, November 11, 2013

Ebay Wish List | November

Megint összegyűjtöttem pár dolgot, mert az az igazság, hogy mindig találok valamit, amiről nem is gondoltam volna, hogy létezik, vagy hogy itt is megtalálható... Íme a novemberi kívánságlistás darabok :)




Lesz most vegyesen minden, de a kozmetikumok most háttérbe szorultak. Ma is leadtam két rendelést, azokat már nem tettem be ide, de úgyis megmutatom majd őket a blogon :)



Emlékszem, hogy milyen sokszor láttam ilyesmit a reklámokban gyerekként, de sosem volt ilyen "varázslatos" eszközöm, de majd most! Elég hosszú már a hajam és kezd zavarni, mindenféle megoldás érdekel, ez is, főleg, hogy kettőt kapunk 99 centért.

Magic Sponge 2db $0.99



Érzékeny a fülem, ezért nem árt a sapka nekem szeles időben, ezeket el tudonám képzelni magamon.

Beanie $5.26



Tudom, hogy sokan nem szeretik a szőrösebb ruhákat, de én IMÁDOM őket. Van is egy ilyen mellényem, de az barna, rövid és hátul nem szőrös, ezért ezzel a feketével szemezek most :)

Faux Fur Vest $18.67


Utazáskor egy ilyennek nagy hasznát venném, mert tényleg utálom, amikor a különböző kártyák, jegyek stb. a kezemben vannak és zsonglőrködni kell velük pl. repülőbe beszállásnál. Ha legközelebb utazok haza, egy ilyet rendelnem kell előtte :D 

 Travel Bag $4.59



Láttam már persze ilyesmit boltokban, de itt sokkal olcsóbb és kipróbálni tökéletes lenne. Egy ilyesmit el tudnék képzelni én is az ágy felett, de rengeteg verzió van, még egy Eiffel-toronynak is örülnék, a pandákról már nem is beszélve... :D
Még több falra ragasztható dolog ITT


Wall Sticker $8.57



Wall Sticker $7.24


Sálakból sosem elég, a nagyon színeseket leszámítva szinte bármit szívesen hordok.

Scarf $2.99




Néha elkap a rendszerezési mánia, olyankor nagyon örülnék pl. egy ilyesminek!

Storage Box $5.24





Ilyesmivel már kb. mindenki rendelkezik, fogalmam sem volt róla, hogy már ilyen olcsón is hozzá lehet jutni, én most ezt néztem ki. Lehet rendezni a körömlakkokat is :)

Nail Tips $3.58
50db


Még több sál :)

Scarf $2.49




Jaj, amikor ezt megláttam! :D Imádom! Nincs gyerekem, hogy neki készítsek ilyen cuki dolgokat, de még én is örülnék neki :D

Pans $7.99


A kardigánokat is imádom, általában a basic típusok felé veszem az irányt, de ez is tetszik.

Cardigan $10.79



Amikor pl. a hajamat sütöm be, akkor nagyon hiányzik pár csat, végre eldöntöttem, hogy veszek akkor itt, mert a boltban nem találtam, főleg nem ennyiért... :)

Hair Clip $2.49





Közben találtam világos színben is, így még jobban tetszik.

Box Storage



A Skin79 új bb krémekkel jelentkezett: zöld és lila! Nekem a zöld szimpatikusabb, mert állítólag nagyon világos, az én bőrömre pedig nem egyszerű világos alapozót/bb krémet találni, nagyon érdekel ez a termék!

Skin79 BB cream green $20.98



Annyi sok körömmel kapcsolatos dolog van itt, nem is lehet választani!

Nail Glitter $3.65




Hajsütők nélkül is jó lenne hullámos hajat kapni, ezért valami ilyen egyszerű dologra gondoltam:

Foam Curler $2.45





Ez a pulóver nekem nagyon tetszik!

Shirt $8.91


Mások haját nagyon szeretem formázni, festeni, vágni, bármi, de a sajátomat nem igazán, viszont ennek véget szeretnék vetni, ahogy láthatjátok :D Ezek is érdekesnek tűnnek, de lehet, hogy az én hajam túl hosszú ilyesmihez? Majd kiderül :)

Hair Extension $2.69




Ezt a gyönyörűséget most vettem szemügyre és bizony... KELL(ene)! :)

Tosowoong 4D Vibration Pore Brush $54.99




8 comments:

  1. A magic sponge hajtekerőke nekem is megvan, kb 1x sem használtam:D A színes, kukaccsavarók pedig nélkülözhetetlenek nálam. Imádom, 5 perc alatt feltekerem a hajam, és reggelre kész a hullámos haj, hőhatás nélkül :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó, szuper, hogy tényleg jól működik, most már biztos, hogy megveszem, köszi! :)

      Delete
  2. huu mennyi mindent a listámra tettem :)
    köszi a bejegyzést :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök, hogy találtál olyat, ami tetszik :)

      Delete
  3. Én is most írtam meg a képzeletbeli ebay kívánságlistámat, ha nem gond hogy linkeltem nézd meg:
    http://bizsumania.blogspot.hu/2013/11/sovargasok-l-ebay.html

    Ilyen "magic sponge" micsodám van, de nem szeretem. Tépett,lépcsősre volt régen vágva a hajam és a nagyja mire feltekertem ezzel már a tarkómon landolt. Nekem jobban bevált a hajfánkos megoldás, abból valamiért nem "bújik" ki a hajam.
    A göndörítő szivacsok viszont tök jók, szép fürtöket csinál és éjszaka sem annyira zavaró.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Megértem, hogy emiatt nem használod. Nekem egyenesre van vágva a hajam, szóval remélem jó lesz :)

      Delete
  4. gyerekkorunkban a tv shopban állandóan ezt a haj kontyosítót nyomták, nekem volt is. :)) ez a fánkos verzió sokkal gusztábbat csinál, mint a változat, én ilyet már láttam nemrég boltban is.

    a zöld bb krém doboza olyan guszta, bár már a narancssárgáét is imádtam. kár, h ez sem az én bőrömre való, mert nagyon hívogat.
    most érkeztek meg a múltkor mutatott cicás rendszerező és még 2, egyelőre nem avattam fel őket, filózok, h mi legyen a sorsuk. :)

    szivacs hajcsavarüm anno tiniként volt, szerettem, mert praktikus, nem ördöngős a használata. lehet, h most is be kellene szerezni, mert kúpvas megvételéhez nem vagyok elég elszánt, a 30 éves anyától örökölt sütővasammal pedig csak egyszer próbálkoztam, de jobb lenne kar nékül. bár jut eszembe, az simán lejött már régen, akár célironyásan is leszedhetném róla, háhá! hogy ez eddig miért nem ugrott be?! nem is értem!

    most ősszel 4 új sálam lett (3-at árpitól kaptam), az eddigi kendő jellegű készletem megnégyszereződött ezzel. vastagabb sálaim vannak, jó pár, de eddig erre a lengébb típusra nem voltam rácuppanva...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hajfánkot nem akartam, mert szerintem nem állna meg a hajamban, de lehet kipróbálom akkor :)
      Az új zöld és lila Skin79 bb krém tényleg nagyon jól néz ki, s természetesen a narancssárgát is imádtam, az a bb krém amúgy nagyon bejött nekem, teljesen meglepődtem, mert a többi Skin79 nem volt annyira nekem való.

      Nekem a sál azért fontos, mert mindig rámtör a torokfájás, ha szabadon hagyom a nyakamat, szóval elengedhetetlen sajnos, meg feldobják a legegyszerűbb összeállítást is :)

      Delete