OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Sunday, November 24, 2013

Ebay | Karácsonyi Ajándékok

Karácsonyi ajándék az ebay-ről? Még belefér! Néhány ötletet gyűjtöttem most össze, a család minden tagjának találhatsz itt ajándékot :)



Decemberben beindul a karácsonyi láz és bizony a posta ilyenkor lassabb, hiába van extra munkaerő. Még novemberben, december elején belefér a rendelés, ha esetleg az ebay-ről is szeretnél ajándékokat rendelni a családtagoknak, barátoknak, esetleg magadnak.
Mivel általában sok sminktermékkel kapcsolatos poszt van a blogon, ezért egyéb tárgyakra akartam koncentrálni, nos... Majdnem sikerült :D
A poszthoz az ötletet egy kedves olvasóm adta :) 



1. nyaklánc: Rengeteg ékszer található itt, pár dollárért már igazán szépeket is kapunk, barátnőknek, testvérnek tökéletes ajándék, ha valami apróságot keresünk.
2. fülbevaló: Szintén szuper fülbevalókat is találunk.
3. ékszertartó: Ahogy én képzelem el: a gyakran használt ékszereket ebben tarthatjuk akár úgy is, hogy nem zárjuk össze, mert így is nagyon mutatós. Bármelyik nőnemű ismerősünket meglephetjük ezzel.
4. nyaklánc: Olyannak, aki szereti a statement darabokat.


1. pandás táska: Elfogult vagyok, mert IMÁDOM a pandákat, de ez a táska szerintem szuper! ♥♥♥ Testvérnek, barátnőnek, aki szereti a cuki dolgokat! :)
2. lunch box set: Környezettudatos barátnak, szülőnek: szuper kis készlet!
3. 2D táska: Fiútestvérnek esetleg egy ilyen vagányabb darab? :)
4. lunch box gyereknek: Ebben biztos szívesebben viszi el a gyerek a tízórait/uzsonnát :)



1. Minnie-s körömlakkok: Testvérnek, barátnőnek, bárkinek! Ki tudna ellenállni a cuki körömlakkoknak? :)
2. körömlakkok: Szintén nem mindennapi lakkok ezek!
3. hajas szett: Találtam egy olyan aukciót, ahol több termék van egy szettben! 
4. arcmaszkok: Négy darab maszk van itt egyben: az anyukák bőrének is kell egy kis kényeztetés néha, de persze testvérnek, barátnőnek is szuper :)



1. óra: Kapunk egy órát és felragasztható számokat! Ezt mondjuk egy férfi és egy nő is ugyanúgy tudja értékelni, szülőknek karácsonyi ajándék esetleg?
2. cuki sapka: Kisgyerek is van a családban? Ezt ne hagyjátok ki! :D
3. női-férfi óra: Rengeteg óra van itt, én most egy olyat linkelek, ahol van férfi és női is egy aukción belül.
4. sál: cuki sál, tesónak, barátnőnek :)


1. sushi szett: A sushi szerelmeseinek, hogy mindig legyen otthon a finomságból! :)
2. paletta természetes színekkel: Ilyet a húgomnak vettem kb. egy éve, élőben is láttam, nagyon jó! Természetes színekből áll, van benne vegyesen matt és csillogósabb is.
3. szett tortakészítéshez: Konyhatündéreknek!
4. 88-as paletta: Ha pedig színesebbet keresünk, akkor is találunk palettát természetesen! :) Testvérnek, barátnőnek?



1. egér játékokhoz: A testvéred/pasid valódi gamer? Akkor biztos örülne egy kifejezetten játékokhoz készült egérnek!
2. óra: Nemcsak elemmel működik, ezért linkeltem ezt! :)
3. iPad tok: Hasznos dolog, ez egy erősebb darab itt.
4. koktélszett: Szerintem mindenkiben benne van az, hogy szívesen készítene koktélt, ha más nem csak egy évben párszor, szerintem szuper ajándék lehet a felnőtteknek.



12 comments:

  1. Istenem, napokig eltudnek lenni az ebay kinai sarkaban :D Te rendeltel valamit a Minnie kollekciobol? En a 2 ruzst, alig varom, hogy megjojjenek! Amugy koszi a tippet, valami jo kis lunchbox-ot kerestem mar 1 ideje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, ahogy mondod, én is! :D
      Ó még nem, mert így is elég sok dolog jön most felém és megint kinéztem még több cuccot :((( :D A rúzsok nekem is NAGYON tetszenek! :)

      Delete
  2. Az a cicás sál szép lehet, de a képen annyira nem látszik az árnyalatkülönbség a rózsaszín és a barackos között. Azért lehet megrendelem, nem ajándékba, hanem nekem, mert szeretem a macskás mintát ruhákon is. De majd csak karácsony után, hogy ideérjen biztosan.


    Üdv.:

    Viki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekem is nagyon tetszik ez a sál, cuki! :) Igen, a képek nem mindig tökéletesek sajnos :(

      Delete
  3. Szia!A barátnőmnek akartam rendelni egy órát,de az ismerősök lebeszéltek,mondván már úgysem ér ide karácsonyig!Hátha neked van igazad és van még remény! :) Egyébként a blogodnak köszönhetően regisztráltam az Ebayre és csináltam Paypal fiókot,rengeteg segítséget kaptam innen,ez úton is köszönöm!Üdv:Livi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagyon köszi a kommentet, örülök, hogy segíthettem! :) Nekem 8-21 nap között érnek ide a csomagok Ázsiából, ezért is írtam még ezt a bejegyzést gyorsan, mert szerintem karácsonyig belefér! :)

      Delete
  4. Szuper cuccok, holnap megy is rendelés:)
    Már vártam nagyon ezt a posztot, köszönet érte :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szuper, örülök, hogy tetszett a poszt! :)))

      Delete
  5. Viki, én is a te útmutatód alapján regisztárltam Ebay-re és PayPal-ra, hálás köszi!
    De banyek, azóta másnaponta rendelek valami apróságot, 1-2 dollár ide, 4-5 dollár oda, és így tovább. És még csak rá sem foghatom, hogy szükséges karácsonyi ajándék a szeretteimnek, mert ezeket magamnak veszem. Szóval írjál egy posztot a netes vásárlás során tanúsítandó ÖNURALOMRÓL is lécci :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :DDDD Annyira meg tudlak érteni és hidd el nem vagy egyedül! :D Szerinted mit csináltam pár perccel ezelőt? .... Ebay-ről rendeltem.... :D Nincs menekvés :( :D
      Az ötlet egyébként nagyon jó! ;)

      Delete
  6. Szuper dolgokat szedtél össze! Én az egyik barátnőmnek rendeltem egy világítós tekit, gyűjti őket, azt hiszem 1 dolcsis volt. A másik barátnőmnek viszont ötletem sem volt, mit rendelhetnék, de most odakeveredtem az Etude House termékekhez, és megrendeltem egy nagyon cuki cicás kézkrémet (imádja a cicákat). Remélem megérkeznek karácsonyig! :)
    Egy sok színes palettát is szeretnék, pakolgatok is mindig a wish list-embe, de sosem tudok dönteni... :D

    Mutisd majd meg az új szerzeményeidet is!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szerintem tudom, melyik kézkrém az, nagyon-nagyon cuki! :)
      Haha, a pakolgatás ismerős, de nem baj, legalább jól meggondolom és csak azt veszem meg, ami tényleg kell :) A 88-as palettákat ajánlom, próbálj olyat keresni, amiben sok különböző szín van. Az első ilyen palettám szinte csak kéket és zöldet tartalmazott, eléggé benéztem... :D

      Delete