OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Saturday, November 23, 2013

Denim Love

Külön outfit posztot nem akarok ezeknek szentelni, ezért inkább egyben mutatom meg az inget és a dzsekit. Tényleg örök divat a farmer?

A kérdőívben írtátok páran, hogy hiányoljátok az outfit posztokat. Ki fogom persze értékelni, csak közben már meg is fogadtam a tanácsotokat és most egy ruhás poszt következik :) Nem csinálok belőle rendszert, de néha majd esetleg beiktatok ilyesmit :)

Talán a 90-es években volt utoljára farmeringem/dzsekim, én nem nagyon ragaszkodtam ehhez az anyaghoz (nadrágokat kivéve természetesen). Mostanában viszont rákattantam a témára, ősszel ezt a két ruhadarabot előszeretettel hordtam és még hordom is persze. A kabát lehetne vastagabb anyagú, az ing viszont szuper. Az ujját én mindennek felhajtom, mert nincs olyan felsőm, aminek elég hosszú lenne ez a része, de végülis nem bánom, így szabadabbnak érzem a karomat. Ma elég sok üzletben láttam farmeringet és kabátot akciósan is, ha még nincs, de szeretnétek, akkor itt az alkalom :)




ing zlz

dzseki zlz

6 comments:

  1. Nagyon jól mutatnak ezek a ruhák rajtad, jól áll ez a stílus. Ha tehetem, én is ilyesmit hordok, bár csak szabadidőmben van rá alkalmam. Máskor is szívesen látnék outfit bejegyzéseket. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aranyos vagy, köszi szépen, igyekszem majd az outfites bejegyzéseket is készíteni :)

      Delete
  2. Ők szállítanak Magyarországra is? :O Annyira szép az ing!

    ReplyDelete
  3. A világoskék farmering nagyon bejön. Persze a kabátka is jó:) jól néz ki ezzel a lila nadrággal rajtad. Érdekes, hogy a farmer inget vagy mellényt farmerrel simán befogadja a szemem/agyam és tetszik. Míg a farmer kabátka farmerrel esetében már egész sok minden esetleg nem tetszik. pl ha túl közeliek a színeik vagy ha túl kontrasztosak... Bár lehet ezzel csak én vagyok így!?:) Csil.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én is pontosan így vagyok ezzel, a farmer-farmerrel nekem kicsit sok, főleg ha a színek nagyon hasonlóak :) Másokon nem zavar, de magamon nem tudnám szerintem elviselni.

      Delete