OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Sunday, November 24, 2013

Dear Diary | November II

A Dear Diary következő része. Pár képet mutatok az elmúlt egy hétről.
:)



Ez a pirosító egyszerűen gyönyörű: rózsaszirom formája van! Persze ettől a márkától mást nem is vár az ember, de akkor is, ez csodaszép! :)


A kérdőívet nagyon sokan kitöltöttétek, nagyon örültem neki, hogy szántatok rám és a blogra pár percet, köszönöm szépen! A személyesebb és hosszabb üzenetek pedig: ♥ Minden észrevételt figyelembe veszek majd, köszönöm a tippeket és persze szeretném a kérdőív eredményét egy külön posztban össze is foglalni :) 



Szerdán este az egyik drogériában 1+1 akció volt a sminktermékekre. Ennyire hatott meg a dolog: újravettem az Essence mattító púdert és hozzácsaptam a Catrice egyik szemceruzáját. Nem volt semmi más, ami nagyon érdekelt volna, kivéve a Gosh, de a pult elég üres hónapok óta, szerintem nálunk már nem lesz kapható a márka :(


Az Animal Planet-en lehet nézni a Too Cute című műsort, ami tényleg túúúúl cuki! :D A neten is megtalálhatóak a régebbi videók és persze a honlapon is, amin élőben követhetjük nyomon a kicsik életét. Cukiság garantálva! :D


A BBC 4-en volt a budapesti Queen koncert, ami ennyi év elteltével is szuper és szórakoztató, pedig nem vagyok rajongó, de ami jó, az jó! :)


Nem túl izgalmas olvasnivaló... Az e-book olvasómat viszont nagyon szeretem, hasznos dolog! Alatta a kis jegyzetelős füzetem van, amit mindenhova viszek magammal, mert sosem lehet tudni, hogy mikor jut eszembe valami! :D (persze, persze ott van a telefon is, de én papírmániás vagyok, tollal akarok írni! :) )


Az én kicsikéim: szépek és tiszták! :D



Ez olyan furcsa... Nem először járok így, de erről készítettem csak fotót. Belinkeltem nektek ezt a hajcsavarót, akkor még 2.45 dollár volt. Pár nap múlva megnéztem: 52.45 dollár lett ugyanannál az eladónál! Többen is csinálják ezt, mert ha valamiből sokat adnak el egyszerre, akkor gyorsan felemelik az árát, (mert tudják, hogy belinkelték valahova a terméket) hátha valaki nem veszi észre és kifizeti így is, vagy nem tudom... Mintha nem tudná, hogy 2 másodperc alatt talál a vevő ugyanilyet más eladónál...


Több csomagom is érkezett a héten, de még mindig útom van pár dolog Koreából, szóval hamarosan jön a zsákmányos poszt! :) Ez pedig egy Bellapierre szett, igazi gyönyörűség ♥ a Mineral Beauty-tól!


Szombaton megint Eindhoven-ben voltunk, ez az ezüst fa nagyon tetszik, hazahoztam volna :D



Most már Eindhovenben is van Primark, ez a legnagyobb jelenleg a Benelux-ban, de lehet akármilyen nagy, akkor is tele lesz! A tömeg eszméletlen volt... Korán mentem, hogy ne kelljen sorba állni és szenvedni, de így sem volt menekvés.
Erről egyébként készítettem egy vlog videót, de nem tudom, hogy feltöltöm-e, mert akkora volt a tömeg, hogy nem bírtam egyenesen tartani a telefonomat, így a minőség hagy kívánnivalót maga után... :(


Itt a várakozó sor egy része látható, a tömeg többi része az épület mellett áll.



Vasárnap pedig megérkezett Sinterklaas, s bár én csak egy kisvárosban élek, de az itteniek kitettek magukért: Sinterklaas hajóval érkezett hozzánk a Zwarte Piet-ek társaságában, rengetegen vártak rá, olyan volt, mintha valami rocksztár jött volna... :D A parton minden gyerekel foglalkozott, aztán kocsival (nem akármilyennek persze) ment az itteni hotel elé, ahol még több gyerek várta, táncoltak stb. Miután megnéztem az ismerős gyerek fellépését eljöttem, mert a fejfájásommal kezdenem kellett valamit, de jól megszervezett kis délután volt, jó lehet holland gyereknek lenni :)




November utolsó napjai következnek... Minden kedves olvasómnak kellemes hetet kívánok! :)


4 comments:

  1. Az a pirosito milyen kollekciobol van? Kaphato mar? Gyonyoru!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szerintem csak a francia Sephorában :( Laduree Les Merveilleuses Petal Blush néven keress rá és akkor találsz még több infót róla :)

      Delete
  2. Szia, en ma pont a karacosnyi pulcsikrol irtam es benne van par Primark-os is! :) http://fabulouspeonies.blogspot.fr/2013/11/xmas-jumpers.html
    Es a Laduree-s arcpirositokat pedig multkor neztem a Champs Elyees-es Sephora-ban, nagyon szepek, de nagyon dragak azert amik...es a csomagolas pedig eleg olcso muanyag...De azert a baratnomnek vettem egyet ajandekba...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem volt még hozzá szerencsém élőben, de így nagyon tetszik. A barátnőd biztos nagyon örült neki! :)

      Delete