OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Saturday, November 16, 2013

Dear Diary | November I.

Régen My Week In Photos vagy valami ilyesmi névvel írtam ehhez hasonló bejegyzéseket, talán másfél évvel ezelőtt volt az első, aztán egyszer elfelejtettem és nem folytattam, de most megint kedvet kaptam hozzá, mert végre tudok a telefonommal is fotózni (az előző túl régi volt és nem tudtam három képnél többet elmenteni...). Szóval a Dear Diary első része következik! :)


Nem biztos, hogy minden héten tudok majd ilyen posztot írni, lehet csak kéthetente lesz Dear Diary, viszont nagyon szeretnék újra aktívabb blogger lenni, mint régen voltam, illetve miért ne nézhetnétek bele az életembe egy kicsit? :) 


A Milka újdonságát kipróbáltam, csokitorta ízben. Nem rossz, nem rossz, de még mindig a sima, az epres és az oreo-s a kedvencem :) Ó és persze forró csokit ittam hozzá, ha lúd, legyen kövér! :D




Az elmúlt egy-másfél hétben kétszer is voltam Eindhoven-ben, ez a gif ott készült, a Media Markt-ban voltunk egyébként, vissza kellett vinnünk valamit, de ennyit még soha nem kellett várnom ilyesmire, így nem is volt időnk másra, mert a boltok 5-kor bezárnak.


Új telefonom is van, aminek nagyon örülök, mert a régi ezer éves volt és kb. használhatatlan. Végülis nem volt nehéz a választás, mert mire minden adatot beállítottam, már csak pár telefon maradt, a színnel kapcsolatban is biztos voltam, a kamera miatt döntöttem végül a drágám mellett, nem bántam meg! :) Születésnapi ajándékom, csak kicsit előrébb hoztuk... :D A Google Now-val szórakoztam napokig, annyira hozzá lehet szokni, hogy csak megmondom mit akarok és a telefon megteszi vagy megkeresi a választ :) (nem tudom, hogy magyarul is működik-e, de angolul igen, most frissítették az app-ot!).


Szerdán este elmentünk Eindhoven-be, mert Glow névvel rendezvény volt: a város több helyén valamilyen látványossággal várták az embereket, de annyian voltak, hogy nem lehetett mozdulni sem, pedig pont az volt a lényeg, hogy körbejárjuk a várost... Nagyon hideg volt, beteg is lettem, pár képet hoztam, illetve újra megtaláltok az INSTAGRAM-on Vikt3ria néven, ott van egy videó is, az volt a kedvencem, vízsugárra vetítették ki a kis drágát... :D





Az est fénypontja pedig a meleg wafel volt, ami ISTENI, pedig csak simán szoktam enni, csoki stb. nélkül, de tuti így is van benne 8 millió kalória :D 





Új paradicsomos szószt próbáltam ki (bazsalikomos) és másfajta tésztát is használtam a spagettihez, mert a barátom imádja az olaszos ételeket, de az én gyomromnak néha már sok, viszont ez nagyon bejött! :) Amúgy a durumtészta penne verzióban a kedvencem, de néha nem árt egy kis változatosság :)



Szombaton pedig apróbb ajándékok után kutattunk az Action-ben, mert itt a Mikulást kell megünnepelni és nem akartam az utolsó pillanatra hagyni, tanultam az előző évek hibájából.. :D Az Action-t egyébként mindenkinek ajánlom, aki az országban jár, nem lehet üres kézzel kijönni innen :) (Sikerült a legunalmasabb sort lefotóznom, de azért látszik, hogy van áru rendesen...)


Ha az Action-ben járunk akkor a mellette lévő boltban is szétnézünk, mindig venni kell valamit a halaknak meg a garnéláknak... :)


Nyusziiiiiik :) Kettő épp aludt :)


Drogériában is jártam, de nem abban, ahova általában szoktam, ezért teljesen meglepett, hogy itt milyen szépen rendezettek a polcok és van mindenből, ritkán találok ilyen boltot... Gosh lakkokat szúrtam ki egyébként, a lenti képen látható szépségekről van szó :D





Délután 5. Sötét. Köd. Hideg. Azt hiszem nem tagadhatjuk, a tél igen közel jár! A karácsonyi fényeket és hangulatot viszont imádom, ezt nagyon szeretem november-december környékén :)




A Ravenswood-ot eddig szeretem, kicsit furcsa, de nekem bejön! A nagybácsi a kedvencem, de lenne egy kérdésem... Ki az, aki félmeztelenül ír e-mailt?.... :D



A blog külsejét átalakítottam egy kicsit, de ezt szerintem már észrevettétek. Az elmúlt egy hétben nem jött az ihlet, nem volt kedvem írni, fényképezni (nem mintha tudtam volna, egész nap sötét van, napfényt véletlenül sem látok), szerencsére előre megírt posztok mindig vannak, azokból válogattam leginkább, ezért nem veszitek észre, ha épp lehangoltabb kedvemben vagyok :) Több weboldalon is dolgozom jelenleg (nem beauty téma), ezért vagyok nyúzottab szerintem, de mindig felvidít, ha arra gondolok, hogy olvastok és itt vagytok velem! :) ♥




Ennyi képem van az elmúlt másfél hétből, remélhetőleg jövő hét vasárnap kön a következő rész, addig is további kellemes hétvégét és szuper hetet kívánok Nektek! :)



15 comments:

  1. De jó, szeretem az ilyen bejegyzéseket is, úgyhogy én örülök neki :3

    ReplyDelete
  2. Ez nagyon jó volt :) Imádom az ilyen kis összefoglalókat :))) Anna

    ReplyDelete
  3. Tök jó képek, és azok a Gosh lakkok... *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm szépen! :) Ó igen, a Gosh lakkok, néha annyira jó színeket hoznak össze :)

      Delete
  4. Szeretem az ilyen bejegyzéseket, jó egy kicsit megismerni a bloggereket, hogy mit csinálnak amikor épp nem "bloggerkednek" :D
    Nekem a Ravenswoodban kicsit furcsa, hogy ez ilyen természetfeletti cucc, pedig a PLL-ben ilyesmi nem volt, és nem teljesen vágom, hogy ha Caleb később visszamegy, hogy fog ez összeférni :D (HA visszamegy!)
    Jah és igen tök természetes, hogy zuhanyzás után egyszál törcsiben leugrok a gép elé megírni életem legnehezebb e-mailjét :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Az utolsó mondatod!!! :DDDD

      Nem tudom, hogy vissza fog-e menni a PLL-ba, kicsit furcsán hagyta ott a sorozatot, ha ez lesz a vége, legalább szakíthattak volna vagy ilyesmi. Engem már ott meglepett a sorozat, hogy a főszereplő csajt egyből kinyírják, ezt váratlan volt, meg még mindig nem tudom eldönteni, hogy a nagybácsi gonosz-e vagy sem és tényleg sok ez a túlvilági dolog, de eddig tetszik, remélem a java még csak most jön :)

      Delete
  5. Szeretem az ilyen posztokat, máskor is szívesen venném. :) Nagyon hangulatosak a képet, átjött :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm szépen, annyira örülök, hogy pozitívan fogadtátok, így nagyobb kedvvel vetem majd bele magam az ilyen posztokhoz való fotózásba! :)

      Delete
  6. Nagyon nagyon jó, hogy írsz ilyet újra :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaj, annyira aranyos vagy, köszönöm! :) Örülök nagyon, hogy érdekelnek Titeket az ilyen jellegű posztok is! :)

      Delete
  7. Nagyon jók ezek a posztok! Én is teló vásárlás előtt vagyok, hatalmas dilemma. Te milyet vettél végül?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó én imádtam a keresgélést, de sajnos nem tartott sokáig, mert hamar leszűkítettem a kört és választottam :) Egy holland összehasonlító oldalt használtam, nem tudom van-e magyarul is ilyen, hasznos lenne. Én a Samsung Galaxy S 3 minit néztem ki először, mert ismerem és jó, de végül a Galaxy S 2 Plus-t választottam, mert nagyobb a kijelző (nagy kezem van, elfér benne :D ) és a kamerája jobb, illetve pár egyéb apróság is, de a különbség nem túl nagy, viszont imádom :) Ó és csak fehéret akartam, mert az előző fekete volt, kell a változatosság :D

      Delete
    2. fú én most döntésképtelen vagyok - biztos a tél :) még a márkával kapcsolatban se döntöttem, szóval olvasgatom a teszteket. Nagyon szép a telefonod megnéztem! Használd egészséggel :)

      Delete