OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Wednesday, October 2, 2013

Zöld Füstös Szem | Smink | Urban Decay

Az Urban Decay Smoked palettáját elég gyakran használom mostanában, a zöld színt viszont kerültem eddig. Most a Loaded nevű szemhéjpúder kap viszont főszerepet :)



A Smoked paletta lassan egy éve gazdagítja a gyűjteményemet (ami azóta megfogyatkozott, mert szeretem a dolgaimat elajándékozni... :D ), a legtöbb színt nagyon szeretem és sokszor használom, kivéve a zöldet és a kéket, mert ezek a színek nem állnak nekem túl jól sajnos. Kár, pedig tetszenek ezek a szemhéjpúderek is. Néha viszont késztetést érzek arra, hogy olyan dolgokat használjak, amiket egy átlagos napon nem részesítenék előnyben. Nos, ez is egy ilyen nap volt.
A következő színeket használtam: Kinky (highlight), Backdoor (mélyítővonal), Blackout (külső V), Loaded (szemhéj). 
A Kinky-t egyébként nagyon szeretem, imádom a márka világosabb színeit, a Backdoor egy szuper matt barna, erősen pigmentált, a Blackout tökéletes fekete, a Loaded pedig egy igen mély zöld, az állaga egy kicsit száraz egyébként. A Perversion névre keresztelt tökéletes fekete szemceruzát is használtam még, ez egyébként a palettához jár, egy mini primer és egy könyv társaságában, amiben pár sminkötlet van.
Tudom, tudom, ez a szín nekem nem áll jól, de nagyon szerettem volna egy füstös sminkhez felhasználni magamon is legalább egyszer :)








Használt termékek:

Maybelline Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner
Le Volume De Chanel szempillaspirál
Yves Saint Laurent szájfény
Hema Eyebrow Pencil
MAC Mineralize korrektor
Max Factor Flawless Perfection Pirosító (235 Chestnut)
Essence All About Matt púder





Használt ecsetek:




18 comments:

  1. .szep ez a zold pedig nagyon, teged talan kicsit "komolyit"..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, igazad van. Annyira nem volt rossz élőben, de a többi színt jobban szeretem a palettából :D

      Delete
  2. nagyon szép lett! :)

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. A szín nekem is nagyon tetszik, csak nem magamon :D

      Delete
  4. Csodás színe van, és nagyon jól áll!

    ReplyDelete
  5. Pont ma vettem egy ilyen zöld pigmentet, nagyon jól jött ez a poszt, mert nem nagyon használtam még ilyen árnyalatot! :D Köszönöm! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó :))) Bár nem tudom, hogy melyik pigment az, de biztos nagyon szép, használd majd sokszor! :)))

      Delete
  6. én nagyon szeretem a zöldnek ezt az árnyalatát, sminkben is gyönyörűen mutat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én is nagyon szeretem, igaz, főleg másokon :D

      Delete
  7. Nagyon csodálatos lett ,zöld ♥

    ReplyDelete
  8. Szerintem ez rendkívül jól áll Neked!

    ReplyDelete
  9. Gyönyörű ez a Loaded! <3 És olyan jól áll a tusvonal, örülök, hogy kikísérletezted, nagyon sokat dob a szemeden!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm! :) Szeretem a tusvonalat nagyon, csak lemosni nem... :D

      Delete