OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Tuesday, October 1, 2013

TESZT | Vichy Normaderm | Arckrém és Tisztító gél

A Vichy Normaderm termékcsaládból vettem meg két terméket: az arckrémet és a lemosót. Mind a kettőnek a végére értem, ideje írni róluk!


A Vichy Normaderm vonala sokaknak bejön, mások a hajukat tépik tőle, tipikusan olyan termékek ezek, amikre mindenki másképp reagál, nézzük nekem mennyire váltak be!?

A gyógyszertárban álltam a sorban, amikor észrevettem ezt a kis szettet. Még soha nem használtam a Vichy-től semmit, a csomag ára pedig akciós volt, ezért nem hezitáltam, meg is vettem és azóta már jól el is használtam mind a két terméket.


HIDRATÁLÓ ARCKRÉM



Kinek ajánlott? Bőrhibára hajlamos nők számára: bőrhibák, vörösség, fénylő bőr, egyenetlen bőrtextúra, aknés sebesedés.
A leírás szerint ez a krém teljeskörűen átalakítja a bőrhibára hajlamos bőrt: csökkenti a bőrhibákat, bőrpírt, fénylő bőrt, egyenetlen arcszínt és aknés sebeket. 24-órás hidratálást biztosít. Három peeling hatású aktív összetevőt tartalmaz: szalicil sav + glikol sav + LHA.

A krém nagyon könnyű és hamar felszívódik, sminkelni is nagyon jól lehet rá. Használata során a bőröm határozottan jobb állapotban volt, nem jöttek ki új pattanások és a kipirosodás is csökkent, de akkor még nem gondoltam volna, hogy ez a krém hatása lehet. Aztán elfogyott és egy hétre rá előjöttek a nagy, piros, szokásos pattanásaim... Úgy tűnik, hogy ez a krém elég hatásos, de tovább kellene használnom ahhoz, hogy ebben biztos legyek (30 ml-es volt a tubus, a rendes méretű 50 ml-es - ha jól tudom). Nekem ez a termék kifejezetten tetszett, nyáron elég is volt a hidratálás, de amikor szárazabb a bőröm, akkor kevés, viszont a pattanások megelőzésében nálam hatásosnak bizonyult, talán újra is venném, de akkor már a teljes méretűt választanám.

Kombinált, zsíros, pattanásos bőrre ajánlom ezt a terméket!

Így néz ki a krém:




TISZTÍTÓ GÉL




Kinek ajánlott? Bőrhibára hajlamos nők számára: eldugult pórusok, fényesség, pattanás.  A tisztító gél szalicilben és totarolban gazdag a tisztító hatás elérése érdekében, illetve Eperulinet is tartalmaz a kíméletességért.
Ezt a hivatalos oldalról másoltam be, de a neve is elárulja, hogy egy olyan lemosóval van dolgunk, ami mélyen tisztítja a bőrt. Gél, jól habzik, nem tartalmaz alkoholt, parabént és szappanszármazékot. Eleinte kedveltem, mert kellemes állagú, könnyű lemosni, teljesen tisztának érzem az arcomat utána, de amikor a fenti krém elfogyott és épp nem volt hidratálókrémem itthon, akkor ez a lemosó eléggé szárította a bőrömet. Használata után tehát nem árt hidratálni a bőrt (meg amúgy is :) ). Egyébként jól tisztít, de természetesen nem olyan jól, mint pl. egy bőrradír (ha tág pórusokról van szó), az olajos érzettől pedig teljesen megszabadít.
Újravenném-e? Hmm... Ha mindenképpen a gyógyszertárban akarnék lemosót venni, akkor inkább a La-Roche Posay-tól választanám azt, amit tavaly használtam, mert az még jobb az  érzékeny bőrre  és szerintem nálam jobban beválna télen, ezt pedig nyárra tudom inkább elképzelni, amikor zsírosabb a bőröm.

Így néz ki:







8 comments:

  1. Szia!

    Nekem még 22 éves koromban volt meg a Normaderm nappali krém (lehet azóta fejlesztettek rajta) a problémámat akkor nem oldotta meg, de eléggé matt lett tőle pár órára a bőröm és finom (mű) illata volt, viszont ha volt rajtam valami bőrhiba azt jobban kiemelte, jobban látszott, hogy van rajtam. 2x vettem meg, más időpontban, másodszor volt hozzá ajándékba minitermék a bőrradírból és a lemosóból, mindkettő zsírosodásra serkentette a bőrömet. Úgy emlékszem a tonikból megvettem a nagyot, de túladtam rajta, mert az akkor zsíros bőrömet nagyon szárította amitől még több zsírt termelt. Az arcradír nem volt rossz, de azt ugye ritkán kellett alkalmazni. A krém hamar fogyott, nem gazdaságos, pedig én a nagyot vettem meg, de nem is ért sokat nekem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia!
      Köszi szépen, hogy leírtad a tapasztalatodat a termékekkel kapcsolatban! :)
      Nálam is elég hamar elfogyott a krém egyébként, de sokszor használtam este is, így annyira nem csodálkoztam rajta. Tonikot nem is vennék már, rájöttem, hogy nem segítenek rajtam, sőt, csak kiszárítják a bőrömet, ahogy te is írtad. A bőrradírokat viszont nagyon szeretem, de abból általában az olcsóbb is bejön nekem.
      A krémre viszont még egyszer beruháznék, hátha lesz valami karácsonyi akció :D

      Delete
    2. Nem minden tonik szárít, én találtam már jót azóta, csak az amiben alkohol van az nem ajánlott egy bőrre se, főleg nem zsírosra-vegyes bőrre és abban is volt.

      Delete
    3. Én még nem találtam olyan tonikot, ami kombinált/problémás bőrre van, nem szárít és még alkohol sincs benne. :(

      Delete
  2. még 2-3 éve használtam a habzó arclemosót (szerintem ezt, csak a normál méretben pumpás verzióban forgalmazzák) és a nappali mattító krémet is (egészen pontosan azt pár napja dobtam ki, még volt benne, de már sosem kentem volna magamra). akkor még azt hittem, h nekem kifejezetten problémás a bőröm, pedig csak rá kellett jönnöm, h simán kevert, néhol olykor kicsit fénylő részekkel, semmi extra... :)
    tehát az én bőrömet érthető módon nagyon szárította, de azért kedveltem. a nappali krém pedig kifejezetten mattította a pofim, egész nap.

    ReplyDelete
    Replies
    1. De örülnék, ha nekem lenne olyan "problémás" bőröm, mint neked :D Mondanám, hogy az Yves Rocher-nál van mattító krém, az olcsóbb, de még nem próbáltam, így nem ajánlgatom, de nekem is javasolta egy olvasó :)

      Delete
    2. mára rájöttem, h mattító krémre sincs szükségem, diszkógömbnek semmiképp se nevezném a fejem, az a kis természetes fény pedig kell. ha pedig épp nagyon bűnöztem vagy épp nagyon lázad a bőröm, bevetem a porpúdert és tádáááám.
      utána amúgy szintén vichy mattító krémet használtam, a 30 spf-es napozó krémet, az is remekül teljesített, de azt azért nem szerettem, mert a szeplőimet is távol tartotta nah meg bárminemű barnaságot (aminek utólag valószínű már örülnék, mert akkor biztos kevésbé lenne majd ráncos a pofim 20 év múlva, de most kikészülök a sápadt fehérségemtől, elég nekem a téli világos bőr, nyáron szeretek barna lenni).

      Delete
    3. Ja, a magasabb SPF tartalom tényleg távol tartja a barnaságot (azt nem tudtam, hogy a szeplőt is, mert nekem nincs egy darab sem, de mindig tanulok valamit :D ). Én már megszoktam, hogy hófehérke vagyok, szerencsére a hollandok nem barnábbak tőlem, sőt! :D Persze jobb lenne, valami szexi kreol bőr, de nem latinnak születtem, így jártam :( Talán egy másik életben majd... :DDD

      Delete