OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Monday, October 14, 2013

TESZT | Real Techniques Miracle Complexion Sponge

A Real Techniques Miracle Complexion Sponge nevezetű terméket mutatom meg most nektek! :) A Beauty Blender minőségi, de olcsó alternatívájaként emlegetik.



A Real Techniques sokak kedvenc márkája, nem véletlenül: az ecsetek minősége kiváló, az áruk viszont baráti. Sam (pixiwoo youtube-on) egy új terméket álmodott meg, ami a Miracle Complexion Sponge névre hallgat. Egyedi forma jellemzi, így biztosítja, hogy az arc minden területét jól el tudjuk vele érni. A szivacs szerintem igen puha, nagyon szeretek vele dolgozni, próbáltam már mindennel: alapozók, bb krém, pirosító, korrektor stb, nem csalódtam benne egyáltalán. Volt már egyébként Beauty Blender hasonmás szivacsom, de ez sokkal puhább és az anyaga is minőségi, eddig semmi baja nincs, pedig nyúzom rendesen :) 
Sem a hivatalos oldalon, sem a csomagoláson nem írják, hogy nedvesen vagy szárazon kell-e használni, ezt az egyet hiányoltam csak. Szárazon természetesen nagyobb fedést kapunk, de én nedvesen szoktam használni, mert akármilyen terméket viszek fel vele, egyszerűen sokkal jobban néz ki a bőrön, mintha pl. kézzel vagy az ecsetek többségével próbálkoznék. 
Egyébként nagyon egyszerű a használata: víz alá tartom, majd a tenyeremben összenyomom, hogy ne maradjon benne víz, ezután már lehet is sminkelni vele. Kimosni pedig babasamponnal szoktam, az ecsetekhez is azt használom. Lent egyébként be is linkeltem Sam videóját, ahol bemutatja használat közben.

Kinek ajánlom?
Akik mindig is vágytak egy Beauty Blenderre, de sokallták az árát vagy csak egyszerűen egy olcsó, de jó alternatívát keresnek. 
Akik azt szeretnék, hogy az alapozójuk (vagy a bb krém stb.) a lehető legtermészetesebben, legszebben mutasson a bőrön.

Kinek nem ajánlom?
Akiknek nagyon nagy fedésre van szükségük (de természetesen nedves szivaccsal is lehet építeni az alapozót a problémás területen).

Bár a Beauty Blender-láz nem kapott el, nem tudtak rávenni, hogy annyi pénzt kiadjak egy szivacsra, a Miracle Sponge viszont számomra tökéletes és az árába sem tudok belekötni. 

Értékelés: ♥♥♥♥♥

Az ára 5-6 euro körül mozog és itt beszerezhető:


Legolcsóbb itt: Én az iHerb oldalról rendeltem, de ott most készlethiány van, kb. október 19-én érkezik új szállítmány.  Jelenleg van készleten!

A Feelunique oldalán nincs postaköltség és ez egy brit webshop, gyorsan szállít.
Ugyanez érvényes a HQhair oldalra is, brit, nincs postaköltség.

Mind a három oldalról rendeltem már, nagyon jók!






Nagyon puha:



Nedvesen megnő egy kicsit:




Miracle Complexion Sponge


2 comments:

  1. Nemrég rendeltem az iherb-ről, és ezt is nagyon, nagyon szerettem volna a kosaramba tenni, de nincs készleten, majd szombattól... Nem győzök várni rá, de nagyon úgy látom, hogy megéri. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekem nagyon bejött, bár még nem volt róla sok teszt a neten, amikor kinéztem magamnak, de mégiscsak Real Techniques, szóval bevállaltam és eddig nagyon jóban vagyok a kis szivacsommal :D Szeretem az iherb-het, mert tele van szuper dolgokkal, de én is jártam már nem egyszer úgy, hogy mire rendelésre adtam a fejem, elfogyott a termék, várni meg nem szeretek... :D

      Delete