OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Monday, October 14, 2013

TESZT | L'oreal 3 in 1 Micellás Víz

Mi a micellás víz?
A L'Oreal Skin Perfection 3in1 Purifying Micellar Solution vagyis a micellás víz egy új arclemosó, amit én is kipróbáltam! :) 




Már próbáltam a La Roche-Posay Effaclar Micellar Water micellás vizet, akkor arra azt mondtam, hogy nem venném újra, mert túl drága és nem egy nélkülözhetetlen dolog, de egy olcsóbb alternatívára természetesen én is kíváncsi voltam! :)

Mi az a micellás víz?
Próbálom egyszerűen leírni a dolgot :) A micellás víz olyan molekulákat tartalmaz, amelyeknek két részük van: az egyik (a fej rész) hydrophilic, tehát szeretik a vizet, a másik hydrophobic, tehát nem a vizet, hanem az olajat szereti. Ezért van az, hogy nem válik szét a víz és az olaj a micellás vízben, "láthatatlan" marad. Amikor pl. le akarjuk mosni a sminket és a vattára öntünk a micellás vízből, akkor a vattához tapadnak a fej részecskék, mert mind a kettő hydrophilic, így az olajat tartalmazó részecske találkozik majd a sminkkel és szennyeződéssel, amit magához húz, így tisztít gyengéden és hatásosan a micellás víz.

Már írtam, hogy vettem két L'oreal terméket: az egyik a micellás lemosó, a másik pedig a vízálló festéket eltávolító sminklemosó, de utóbbi nem újdonság, ezt már használtam, ha jól emlékszem, csak azóta új a csomagolása. Ez a letisztult külső egyébként nagyon tetszik mind a két terméknél, jól tette a L'oreal, hogy változtatott, elegánsabbab a termékek.
Ez a micellás víz érzékeny és száraz bőrre lett kifejlesztve, s bár nem tökéletesen "zöld" az összetevők listája (a krémmánián megnézhetitek), de mégis gyengéd a bőrhöz és a szemhez is, abszolút nem csíp! Színtelen, illata is minimális, folyékony, külsőre nem izgalmas. A szokásos szemsminket nálam tökéletesen el tudja távolítani: egy vattára öntök belőle, ezt ketté veszem, felteszem a szememre és várok pár másodpercet, utána már könnyedén letörölhető a festék. A makacsabb dolgokhoz, pl. vízálló termékek, tus használom a kék, kétfázisú lemosót.
Az arcomon is végig szoktam ezzel menni, ott is jól tisztít, de a pórusokat azért alapozó után szeretem jobban kitisztítani és használok még egyéb arclemosó termékeket emelett. Elvileg nem lenne kötelező lemosni az arcról, mert nyugtató, tonizáló hatása is van, de én első és nem utolsó lépésként használom a sminklemosásban, reggel viszont ezzel is arcot lehet mosni, eltávolítja az éjszaka folyamán termelődött olajat az arcról és utána már nem kell tonikot sem használni.
Összességében ez egy nagyon jó termék, ami ráadásul drogériás, bárhol könnyedén elérhető. Egyetlen negatívumot tudok felhozni, az a flakon nyílása, ami lehetne egy kicsit kisebb, mert túl könnyű belőle sokat kiönteni. 
Értékelés: ♥♥♥♥♥


Ha jól tudom a dm-ben 1300 Ft körül van, a Rossmannban pedig kedvezményes 999 Ft (ha még tart az akció).


Nekem a holland verzió van meg, más a neve, de ugyanaz a termék.





25 comments:

  1. Még jöhetne vagy 30 ugyanolyan "teszt" erről a termékről. Kis egyediséget a beauty blogokba, ne ugyanaz söpörjön végig száz helyen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én pl. senkinél sem láttam, hogy leírták volna, mi az a micellás víz, hogyan működik, meg egyébként is, miért ne írhatnék arról, amiről akarok? Az egyediség nem a témán múlik, hanem a kivitelezésen. Főleg, hogy elég sok posztot írok egy hét alatt és különböző témában, lehet nálam válogatni az olvasnivalók között. Na, de mindegy is. Sajnálom, hogy neked nem volt hasznos a posztom.

      Delete
    2. nem kell ezeket felvenni, arról írsz, amiről akarsz! :) (persze én is kiakadok mindig rajtuk :))

      Delete
    3. Választhatok, hogy egy használat után írok tesztet mindenről, hogy első legyek a bloggerek között, vagy rendesen kitapasztalom és sokadik leszek. Inkább maradok a második verziónál. :)
      De mondom, megértem én, hogy unalmas lehet annak, aki minden blogot olvas, de akkor szelektálni kell, vagy nem kell mindenre rákattintani. Más lehetőség nincs szerintem, én sem olvasok el mindent, csak ami nagyon érdekel.

      Delete
  2. :-) "Építő jellegű" kritika Anonimusztól...hiteles.

    Nagyon guszta a reklámja és a tesztek is jók róla...szimpatizálok vele de sajna nálam a L'oreal tiltólistás (az állatkísérleteik miatt) :-( Régebben próbáltam a krémjeit, sminkjeit (spirál, szemcerka) de mind allergiás reakciót váltott ki nálam,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Állatkísérletek? Még mindig? Nem értem, hogy miért van erre szükség :(
      Ez nem hangzik valami jól, hogy minden allergiás reakciót váltott ki nálad :( Nekem nem sok L'oreal termékem van, általában sminklemosókat veszek, meg van egy primerem, az szörnyű (kaptam), ja meg régen próbáltam arclemosót és tonikot (Triple Active - ha jól emlékszem), de nem vettem újra soha.
      Ez a lemosó viszont nagyon tetszik :)

      Értem én a kedves Névtelen kommentelőt, csak ő nem érti, hogy mindennek van oka, legalábbis nálam. Pl. nem volt eszemben ez a termék egyáltalán, de aztán láttam, hogy a "l'oreal micellás víz" keresőszó sokszor feltűnik a blogon. Ha már ennyien idejönnek emiatt, akkor szerettem volna információval is szolgálni, hát megszületett a teszt. Tiszta a lelkiismeretem, mert szerintem nem egy összecsapott posztot írtam, van benne munkám, mindenkinek nem tudok viszont megfelelni.

      Delete
    2. Igen, a primert én is kipróbáltam, égett az arcom tőle...:-( nem tudom mi lehet benne ami így jön ki nálam.

      Delete
    3. Úr Isten :( Neked tényleg vigyázni kell akkor az összetevőkkel :(

      Delete
  3. Nekem kifejezetten tetszik a post. Végre valaki leírta mi is ez a micellás víz. :)) Egyre nagyobb bennem a vágy, hogy kipróbáljam ezt a terméket. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszett! :)

      Delete
  4. Hidrofil és hidrofób, nyugodtan lehet használni ezeket a szavakat magyarul. :)
    A működésének leírásánál kissé zavaros dolgokat írtál, feltételezem Te magad sem érted, hogy is megy ez pontosan.
    A molekulák kis gömböket alkotnak (ezek maguk a micellák), amelyek mind magukba zárnak egy kis koszt. Belül (azaz a kosz felé) van a molekulák hidrofób része, kint pedig a hidrofil. Azért a hidrofil rész van kint, mert az szó szerint lefordítva a vízkedvelő, tehát az "szeret" a vízzel érintkezni, semmi másért.

    És itt tenném hozzá azt, hogy az egyszerű szappanos víz is micellás víz. Magyarul nem kell ahhoz külön micellás vizet venni, hogy ugyanígy tisztítsuk az arcunkat. :)
    Igen, még egyszer mondom, hogy a mezei a szappanos víz is ugyanilyen amfipatikus (hidrofób és hidrofil részt is tartalmazó) molekulákból áll, és ezért pontosan ugyanolyan micellákat hoz létre, mint ez a lassan csodaszámba menő micellás víz.
    Semmi különbség nincsen a kettő között, de a kozmetikumgyártóknak nyilván megéri így eladni, mert sok egyszerű nőnek fogalma sincs arról, mi az a micella. Nem bántásnak szánom ezt, egyszerűen csak néha érdemes utánaolvasni a dolgoknak, mielőtt örömujjongásban törünk ki néhány tudományos kifejezés láttán.
    Ne hagyjátok már átverni magatokat, lányok. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1. Kedves ez a lekezelő stílus, csupán azért, mert mertem írni egy termékről. Wow.
      2. Nem fogok kémiaórát tartani egy sminklemosóról... A legegyszerűbben akartam megfogalmazni.

      Delete
  5. Már én is tudom mit takar a micelláris folyadék. egyébként a mosószerek is teljesen így működnek, van hidrofil és hidrofób részük, az egyik részük a szennyeződésekkel, a másik a vízzel "elegyedik" :) Úgyhogy nincs új a nap alatt, de tényleg jó tudni, hogy mit takar az elnevezés :) Én az Evelin márka ilyen lemosóját használom, kétszer kell vele áttörölni a szemem, nem hagy maga után kellemetlen utóérzetet, nekem az is megteszi, bár lehet ha elfogy, benevezek a Loreál termékére

    ReplyDelete
    Replies
    1. Így van, mindennapi kémia, csak az elnevezést nem biztos, hogy ismerjük. Az Evelin márka sajnos itt nem kapható, így nem ismerem, de tényleg sok márkának van ilyen jellegű terméke, néha rá sem írják, mert nem olyan nagy szám ez azért, de én szeretem, mert tényleg kíméletesebb a szememen (nagyon érzékeny a szemem), mint egy sima sminklemosó. :)

      Delete
  6. Én is egyet értek pirosító007-tel, én sem tudtam eddig mi a micellás víz,de most megtudtam :) Ha elfogynak a sminklemosóim,akkor ő lesz a következő!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)))
      Nekem csak akciósan éri meg, itt sajnos sokkal drágább, mint otthon, de ha továbbra is megtalálom jó áron, akkor mindenképp újraveszem :)

      Delete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Én is nagyon örülök, hogy írtál erről a termékről (és a micellás témáról is)! :)
    És nyilván, ha ez alapján keresnek rá az oldalra, és már megvolt Vikinek ez a termék, miért ne írhatna róla? Még azért annyi teszt erről a termékről nem jelent meg, hogy untig elég legyen. Nagyon sok blogger még csak most, vagy 1-2 hete vette meg. Maximum 1-2 helyen lehetett róla olvasni, így nem is értem a felháborodást. (?) Azt sem értem, hogy egy olcsóbb alternatíváról van szó, ami felett valaki elsiklik a napi rohanások felett, így jó, ha több blogon van emlegetve a dolog, hátha valaki még nem tud róla. (Igaz az olvasóközönség egy része tuti le van fedve.) Ráadásul, Viki szerintem elég egyedien adta elő a témát, nem az a szokásos bloggeres áradozás jött ki belőle, hogy: jaj nézzétek de jó, szupi lehozza a sminket, puszi pá. Volt itt azért másról is szó, aki pedig ezt nem veszi észre, az előre ítélkezhetett a bejegyzés mibenlétéről szerintem.
    (Bocsi Viki, már böki a csőröm, hogy sokan ilyen elhamarkodottan ítélkeznek egy bloggerről és a bejegyzéseikről, pláne annak a tudatában, hogy tudom mennyi munka van egy blog mögött, pláne a Te esetedben. )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm! :) Tényleg csak azért írtam erről, mert akit a Google idevezet és nem talál semmit infót a termékről, az azért elég nagy csalódás és időpocsékolás, de mindegy is... Nekem SEMMI közöm a céghez, ez nem reklám volt, hanem egy tipp, mert érzékeny szemre pl. ez a termék nagyon jó.
      Köszi még egyszer! :)

      Delete
  9. Én szeretek több helyen is utána olvasni egy-egy terméknek, mert eltérőek a bloggerek bőrtípusai, haja stb, ezért örültem neki.
    Köszi a tesztet!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, ez is nagyon igaz :)
      Köszi szépen! :)

      Delete
  10. Azt még érteni vélem, hogy valaki anonimusként beszól egy közkedvelt blogon egy ilyen velőset, mint itt az első, hát biztos ettől lesz kerekebb az ő napja, szánalom.
    De a másik kommentelő, aki legalább valami érdemlegeset írt a beszólásában, az miért nem tudta ezt kedvesebb formában megtenni??? - valahogy ez jobban kiakaszt, mint az első, aki csak szimplán troll.

    Felőlem akárhány helyen írhatnak korábban egy termékről, nekem Viki blogja, posztjai HITELESEK, így adok a véleményére, tapasztalatára.

    Konkrétan a témához kapcsolódva: vagy öt éve használom a Bioderma Sensibio micellás lemosót, ha épp akciós, jól betankolok. De kedvet csináltál kipróbálni ezt a L'oreált, ha már ennyivel olcsóbb, hátha bejön.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm a kedves szavakat, nagyon aranyos vagy! :) ♥

      Sajnos a Biodermával nem tudom ezt összehasonlítani, mert soha nem próbáltam, de én pl. nem is azért vettem meg, mert annak a hasonmását kerestem, szimplán érdekelt a termék és szerencsére bejött, az érzékeny szemem is szereti és a bőröm is :)

      Delete
  11. Én is majdnem megvettem, de mikor láttam, hogy Poloxamer 184 is van benne, ami elvileg erősen rákkeltő anyag, nem mertem hazahozni. Tudom, hogy manapság már mindenre rá lehetne fogni, hogy rákkeltő, és nem lehet igazán úgy élni, hogy a rákkeltő anyagokat maximálisan kizárjuk, de az Eveline és a Bioderma micellás vize nem tartalmaz ilyen, sem semmilyen piros pontos összetevőt, úgyhogy én azt hiszem budget kategóriában maradok az Eveline-nél.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ez szomorú, ezt az összetevőt nem ismerem, de a L'oreál tényleg foglalkozhatna jobban azzal, hogy mit tesznek a termékekbe. Pl. ez az új rózsaszín dobozos termékcsalád nagyon tündérien néz ki, de az összetevők miatt szépen vissza is tettem a polcra őket :(

      Delete