OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Monday, October 28, 2013

TESZT | Catrice All Matt Plus Alapozó

Még augusztusban vettem ezt az alapozót és nem értem, hogy miért nem került ki a teszt eddig a blogra... A Catrice All Matt Plus alapozó következik! :)



Az előző alapozó (Catrice Infinite Matt) sokak kedvence volt, az enyém is, de kivonták a forgalomból, de megújulva visszatért új névvel: Catrice All Matt Plus alapozó. Négy árnyalatban kapható: 010 Light Beige, 020 Nude Beige, 030 Warm Beige és 040 Sun Beige. Én természetesen a legvilágosabb árnyalatot vettem meg, s itt szeretném megjegyezni, hogy a nagyon világos bőrömhöz nem igazán gyártanak a drogériás márkák alapozót, ami sok bosszúságot okozott régebben, a 010 Light Beige-t viszont a legtöbb világos bőrűnek jó lesz. A csomagolás most is tetszik, szerintem igényes, a pumpa is jól működik, 30 ml van az üvegben, az ára pedig maradt kedvező, nálunk €6.59. 
Nagyon-nagyon hasonlít az elődjéhez szinte mindenben, a fedése közepes, tovább nem építeném, mert akkor egy idő után be fog ülni a ráncokba, pórusokba és az nem szép látvány, a kevesebb több. 
Furcsa egyébként, hogy "All Matt" a neve, de szatén finish-t ígér, hiszen fényvisszaverő részecskék vannak benne. Ezt én nem bánom, mert így természetesebb a bőrön és mattító púderrel bármikor le tudom mattítani, de a Catrice gondolt erre is és van ugyanilyen névvel púder is, de azt még nem próbáltam. Az alapozó olajmentes, ami zsíros bőrűeknek felüdülés, ígérete szerint hosszan is tart, de szerintem kb. ugyanazt tudja, mint az elődje: kb. 4 órán át semmi baja, utána már nem árt púderrel átmenni rajta, így 8 órát kibír, teljesen jó tehát.
Nagyon jó alapozónak tartom, az egyetlen problémám, hogy egy idő után a pórusokat kiemeli, de nekem sajnos sok tág pórusom van, ez a hatás csak primerrel kerülhető el, ha azt használok, akkor az alapozó természetesen sokkal tovább tart és jobban mutat a bőrön. Nem találtam információt arról, hogy van-e benne SPF, ezért feltételezem, hogy nincs, ami szomorú, így kell alá krém, ami tartalmaz SPF-t.
Kinek ajánlom? 30-on aluli korosztálynak, akiknek kombinált vagy olajos bőrük van és egy olcsó alapozót keresnek, ami elfedi a pattanásokat. 
Értékelés: ♥♥♥♥♡








Előtte - Utána





12 comments:

  1. A Primőr találkozón kaptam egy ilyen alapozót, és meglepődtem hogy milyen jól működik az én száraz bőrömön, ugyan használtam alá hidratálókrémet de picit ki is fényesedett a bőröm nap végére, ami elég rég fordult elő.:) De nekem is nagyon bevált, az egyik kedvencem lett!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök, hogy neked is bevált, a te bőrtípusodon, így még ígéretesebb ez az alapozó! :) Más folyékony alapozót nem is használok most ezen kívül, ettől jobbat olcsóbban úgysem találnék - szerintem :)

      Delete
  2. Én mostanában igen erősen szemezgetek vele, az elődjét még csak most fogyasztottam el. Köszi a tesztet!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha az előző tetszett, szerintem is jó lesz! :)

      Delete
  3. Lehet megint én leszek a vészmadár, de rajtam pedig borzalmas, pedig annyira nagy várakozással próbálam ki, mert sok blogger nagyon szereti, jó az ára és nem utolsó sorban nekem még a csomagolása is tetszik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azért remélem, hogy megtalálod a módját, hogy mégis tudd használni, talán egy másik hidratálókrémmel alatta? Amúgy nekem is volt már "szerencsém" jó sok alapozóhoz, amit nem hajlandó elfogadni a bőröm, van ez így néha :(

      Delete
  4. Tudsz olyan fényvédős krémet ami megvásárolható Magyarországon, működik alatta (el lehet dolgozni rajta az alapozót foltmentesen, nem fénylik át) és megfizethető az ára? (ahogy visszaolvasok szinte elképzelhetetlen ez a termék, bár bízom benne, hogy létezik) :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hú, tényleg nehezet kérdeztél, pedig jó lenne, ha több márka is koncentrálna a jó, de olcsó fényvédős krémekre. Amit én használok, azt nem tudom ajánlani, mert szerintem otthon nem kapható (Benefit), azt tudom, hogy pl. a Balea gyárt hidratálókrémet fényvédővel, aminek az összetétele sem rossz (parabénmentes stb.), a dm-ben néznék szét a helyedben a Balea pultnál.
      Azt tudom, hogy a The Body Shop-nak van E és C vitaminos is, de mind a kettőben van alkohol. Nálam nem kizáró tényező, de ha lehet, akkor inkább kerülöm.

      Ha nekem most nem lenne, akkor a neten rendelnék, valószínűleg ezt, mert az Innisfree-vel jók a tapasztalataim és odafigyelnek az összetevőkre is.

      [INNISFREE] Eco Safety Daily Sunblock - 50ml (SPF 35 PA++)

      http://www.ebay.com/itm/INNISFREE-Eco-Safety-Daily-Sunblock-50ml-SPF-35-PA-BRINGBRINGSHOP-/400525779442?pt=US_Skin_Care&hash=item5d413261f2

      Delete
  5. Köszi, eddig tényleg nem tudtam, hogy honnan induljak ki. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. szívesen :) Remélem találsz majd egy jó kis krémet! :)

      Delete
  6. Most már muszáj eljutnom egy Müllerbe....nem mindíg rossz az ha nincs benne spf,mert például ha buliba vagy esti programra készülsz vagy csak eleve sok kép készül rólad a nap folyamán,akkor elég élettelen hatása lehet (sajnos tapasztalat)
    Köszi a tesztet :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teljesen igazad van, ha fényképeken tényleg jobban néz ki az spf nélküli alapozó, sajnos ezt elfelejtettem megemlíteni a tesztben :(

      Delete