OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Wednesday, October 9, 2013

Társszerző A Blogon: Renáta

Társszerzőre tettem szert, aminek NAGYON örülök! :) Egy kis bevezető poszt következik, amiben megismerkedhettek Renivel és a bloggal kapcsolatos terveivel! :)



Régóta próbáltam már "beszervezni" a húgomat, mert szerintem nagyon jól kiegészítenénk egymást. Magyarországon él, tehát jobban tud majd titeket akciókról, programokról stb. tájékoztatni és ami engem annyira nem érdekel pl. edzés, egészséges táplálkozás, ő ahhoz nagyon is ért, így változatos témákat láthattok majd a blogon. Izgatottan várom az általa írt posztokat, s biztos kell majd egy kis idő, hogy belerázódjon, mert nem írt még blogot, de nagyon szerettem volna, ha csatlakozik hozzám és úgy tűnik, hogy ez most megtörtént! :) Ismerkedjetek meg a testvéremmel: :)


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 



Sziasztok!


Reni vagyok, az Oh My Brush új társszerzője! A nővérem, Viki megadta a lehetőséget számomra, hogy posztokat készítsek én is számotokra, mivel sok olyan dolgot szeretnék megosztani az emberekkel, ami szerintem igen fontos! Hogy pontosan mik lesznek ezek és milyen témában, lentebb kifejtem majd, de előtte engedjétek meg, hogy bemutatkozzam!

Nyíregyháza közelében élek és 22 éves vagyok. Vendéglátóipari suliba jártam 5 évig, ahol szakmát is szereztem (vendéglős). Sokáig azt hittem, hogy teljesen pályát tévesztettem, és pocsékoltam az életemből 5 teljes évet erre a hülyeségre, mivel vendéglátásban nem szívesen helyezkednék el, tapasztalataim alapján. Bőven elég volt az egy éves gyakorlat is számomra :-) Sajnos túlságosan kifejezem az érzéseimet másokkal szemben, nem tudom megjátszani magam és ha igazságtalanságot érzek, akkor nem tudom visszafogni magam. Ezzel már meg is dőlt az alapvető szabály a szakmámban, miszerint a vendégnek mindig igaza van! :-) Sok kellemetlen helyzetbe is kerültem emiatt, tehát kijelenthetjük, hogy ezt nem nekem találták ki.

Azonban  kb. 3 éve foglalkozom nap, mint nap az egészséges életmóddal, a testmozgással, különböző edzésformákkal, táplálkozási tanácsadással  és ebben a témában igenis hasznát veszem a tanulmányaimnak, pl. az Élelmiszer ismeretnek, ami segít kicsit tudományosabban megközelíteni a dolgokat, vagy például az Ételkészítés, ami miatt sokkal egyszerűbb dolgom van, amikor valamilyen egészséges étel receptjét kísérletezem ki. Természetesen ezen kívül próbálom minden nap frissíteni az ismereteimet, minél több tudást megszerezni és mára eljutottam egy szintre ahol azt gondolom valamit megértettem és szeretném minél több embernek átadni az ismereteimet. Amit tőlem lehet majd várni az az, hogy táplálkozási tanácsokat osztok meg, illetve testmozgással kapcsolatos dolgokat, valamint a mindennapokból egy két hasznos tanáccsal látlak el titeket. Ezen kívül engem is, mint a nővéremet érdekel  természetesen a divat, a ruhák, a sminkek, a körömlakkok, egyszóval MINDEN :-D Ezzel kapcsolatban viszont csak a tapasztalataimat osztanám meg majd, mert nem vagyok elég szakavatott a témában.

Remélem Ti is szeretni fogjátok majd ezeket a posztokat :-) Mindent meg fogok tenni, hogy minél hasznosabb dolgokra használjam ezt a lehetőséget, ahol több, mint 1300 emberhez szólhatok! Itt szeretném is megköszönni ezt és hamarosan neki is látok a munkának!

Reni


6 comments:

  1. Szuper! Engem nagyon érdekel a egészséges táplálkozás és a testmozgás témaköre és emellett természetesen a divat és a szépségápolás is. Már nagyon várom a következő bejegyzést. Biztosan nagyon jól kiegészítetitek majd egymást itt a blogon.

    Dóri

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönjük szépen, nagyon kedves vagy :) Húgom is nagyon szereti ezt a témát, én is kíváncsi vagyok az írásaira! :)

      Delete
  2. juhu, nagyon jól hangzik, biztosan remekül kiegészítitek egymást! ;)

    ReplyDelete
  3. Elnézést,hogy nem vàlaszoltam eddig csak én nem kaptam értesìtést a hozzàszólàsokról :( aranyosak vagytok, hogy így fogadtatok. Remélem hasznotokra tudok majd válni :) es esetleg ha bàrmilyen kérdésetek lenne ìrjatok bàtran!!

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete