OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Tuesday, October 29, 2013

Parfüm | S by Shakira

Életemben először vettem újra egy parfümöt, méghozzá az S by Shakira illatot. Hogy miért? Nos, mert egy kellemes illat, amit magaménak érzek és szívesen használom akár minden nap is.



Mivel nagyon szeretem a parfümöket, ezért úgy gondoltam, hogy a kedvenceimről külön bejegyzést írok a következő napokban/hetekben. Kezdjük akkor azzal, amit a legutóbb vettem.


Évekkel ezelőtt kaptam egy üveggel születésnapomra az S by Shakira parfümből, amit az első pillanattól kezdve nagyon szerettem, mert egy könnyű, de érdekes illat, s mintha ötvözné mindazokat a jegyeket, amiket egy-egy parfümben szeretek általában. Csak azért nem vettem eddig újra, mert Hollandiában nem kapható és a neten nagyon drága, de a repülőn sikerült nagyon jó áron hozzájutni a 80 ml-es kiszereléshez, szóval egy jó ideig elég lesz :D
Az üveg a hastáncos testét hivatott utánozni, az illat pedig Shakira szerint olyan, mint egy dal: több jegyből áll össze, amik harmóniát teremtenek. 

Az S by Shakira EDT egy virágos-fás-keleties illat, ami nem túl hivalkodó és akik szeretik a vaníliát és a keleties illatokat, azok valószínűleg ezt a parfümöt is kedvelni fogják :)


Fejjegy: jázmin
Szívjegy: szantálfa
Alapjegyek: ámbra, benzoeviasz és vanília


Tartósság:
Rajtam teljesen átlagos, pár órán keresztül érzem magamon, de inkább a gyengébb, mint az erősebb illatok közé sorolnám.

Hol kapható?
Magyarországon a Douglas és a dm forgalmazza (ezekben a boltokban már láttam), de biztos megtalálható még internetes parfümériáknál is stb.


Értékelés: ♥♥♥♥♥








2 comments:

  1. Én a Shakira illatok közül az Elixirrel vagyok így, imádom és teljesen a magaménak érzem. :))
    Müllerben és Rossmanban is kapható egyébként:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amikor legutóbb otthon voltam, a dm-ben megszagoltam az Elixir-t, de én nem éreztem kb. semmit... Szerintem valami baja volt a teszternek, mert már többen is írtátok, hogy milyen jó az a parfüm... Majd egyszer csak sikerül nekem is megtudni, hogy milyen is :D Annyira hihetetlen, hogy Hollandia imádja Shakit, de a parfümöket meg nem akarja itt egy cég sem árulni, pedig itt aztán vennék, mint a cukrot... - Na, elég az elmélkedésből :DDD

      Delete