OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Sunday, October 27, 2013

Őszi Kedvencek és Smink

Hétköznapi őszi smink, amit szeptemberben és októberben nagyon sokszor készítettem el, illetve a sminktermékeket is megmutatom :)



Ez egy őszi összefoglaló poszt lesz, remélhetőleg minden évszakban eszembe jut majd, hogy egy ilyen bejegyzést összehozzak :) Az itt szereplő termékek közül mindegyiket nagyon szeretem és szívesen ajánlom másoknak is, ezért is szerettem volna egy helyen összegyűjteni őket és megmutatni.
Szeptemberben és októberben ezeket a sminktermékeket használtam általában egy átlagos napon:

Urban Decay NAKED paletta: a lenti sminkhez a joker színeket használtam: Virgin, Sin, Buck és Hustle, de általában kiszúrom valamelyik barnát és azzal sminkelek napokig. Egyébként is imádom a természetes árnyalatokat, idén ősszel pedig ritkán volt máshoz kedvem. 
Essence All About Matte púder a T-vonalban nekem muszáj mattító púdert használom, ez pedig nagyon bejött, mert olcsó és jó, lassan újra is kell vennem...
Everyday Minerals alapozó (Ivory színben) és Bellapierre alapozó (Ultra színben): igazából többféle ásványi alapozót is használtam az elmúlt két hónapban, de mostanában ezek vannak kiemelt helyen. A Bellapierre alapozót inkább keverem a mattabb porokkal, mert ez szép fényt ad a bőrnek (de magában nem lenne elég erős a fedése nekem), az Everyday Minerals-tól fél-mattot vettem, ahhoz nem keverek mást, erről megírom a tesztet hamarosan, a másikról pedig már volt :)
A Max Factor Flawless Perfection pirosító (235 Chestnut) tavaly óta a kedvenc őszi színem, sokszor találkozhattatok már vele a blogon, még mindig nagyon szeretem :)
Ajakbalzsamom a Sierra Bees-től van, organikus, vaníliás, igazából nincs sok íze, de pont ezért szeretem, nem "mű", ha pedig durvulni akarok, akkor marad a már sokat mutatott Bare Minerals Pretty Amazing szájfény, ezt naaaagyon szeretem és elég tartós is :) (most épp akciós, linkeltem).
A Skin Food Choco Eye Brow Powder Cake a szemöldökömre pont jó, mióta megvettem csak ezt használom, tesztet is találtok a blogon róla :)
A Max Factor Clump Defy szempillaspirál azért tetszik, mert természetes, nem ragadnak tőle össze a szempillák, nappalra pont jó, de aki dús és igazi fekete pillákat szeretne, azoknak ez nem fog tetszeni.
A Too Faced Shadow Insurance pedig az egyik legjobb szemhéjalapozó, az enyém már nagyon régi, de még mindig van benne, hihetetlen! Nekem a primer kötelező, általában ezt használom minden nap, szuper termék!

+1 Calvin Klein Eternity parfüm: ez nem egy őszi parfüm, de mivel elfogyott a Beyoncé Midnight Heat, ezért visszatértem ehhez, mert ez az egyik kedvenc illatom már évek óta, bármikor szívesen fújom magamra ♥







10 comments:

  1. Látszik, hogy tudod, mit csinálsz amikor sminkelésről van szó! Nagyon jól áll ez is.. kiemeli a szép szemeidet :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagyon aranyos vagy, köszönöm szépen :)

      Delete
  2. tudom, hogy megragadtam a poszt lényegét, de honnan van ez a csodás őszi faág a levelekkel? :)) egyébként szuper a smink, szép vagy!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó köszönöm szépen! :) A faág a helyi "mindenes" boltból van, Marskramer a neve. Már régebben kiszúrtam magamnak, de csak most vettem meg, nekem is nagyon tetszik :)

      Delete
  3. wow, nagyon szép színe van ennek a szájfénynek!

    ReplyDelete
  4. olyan más fényűnek látom most a hajad, nem kamilláztad vagy valami hasonló?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Á nem, nem csináltam vele semmit, csak épp vihar volt, mire elkészültem a sminkkel, de le akartam fotózni a poszthoz, nem voltak jók a fényviszonyok.

      Delete
  5. Annyira durván jó képeket készítesz! Nagyon nagyon hangulatos lett ez is. A smink is szuper, a szemed csak úgy világít! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm szépen, nagyon örülök, hogy tetszenek a képek! :)))

      Delete