OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Sunday, October 13, 2013

Mizon Snail Recovery Gel | Csigakrém

Egy "csigakrém", a Mizon Snail Recovery Gel van ma terítéken. Teszt és vélemény, több hetes használat után :)


Kb. másfél hónapja használom ezt a krémet és kérésre hoztam előre a tesztet, mert arcápolással kapcsolatos dolgokat általában tovább szeretek tesztelni, de most kivételt tettem :)


Ez a Mizon termék nagyon nagy népszerűségnek örvend, s mivel egyébként is ki szerettem volna próbálni egy "csigakrémet", ezért megrendeltem a Mizon Snail Recovery Gel-t, ami 74% csigaváladékot tartalmaz. Elég rosszul hangzik ez így, de nem kell félni, a gél teljesen rendben van, nincs igazából illata sem, színtelen és hamar felszívódik, nincs ragacsos érzet egyáltalán. Az összetevők listája megtalálható a neten is, nincs benne parabén, parfüm, szinezék stb., a tubus pedig 45 ml-es. A csomagolás praktikus és pink (:p), nem igaz, hogy még ebbe sem tudok belekötni... :D
A hatása: leginkább ránctalanítóként emlegetik a csigakrémeket, mert a bőr szerkezetén javítanak, de minden egyéb bőrhibára is hatásosak lehetnek: sebek, foltok, pattanások stb. A hatása természetesen nem egyik napról a másikra érezhető, de azért egy tubus már alég ahhoz, hogy észrevegyük a változást - ha van. A hidratáló hatása szerintem nem tökéletes, de nem is várhatom ezt el, egy ilyen könnyű, gél állagú terméktől, ezért inkább nappalra szoktam használni, smink alá nagyon jó! Nekem kevert  a bőrtípusom, nappalra a szárazabb és a zsírosabb részek is teljesen jól érzik magukat ezzel a krémmel, estére viszont hidratálóbbat szoktam választani. 
Miért szeretem? Mert a tudat, hogy segítek a bőrömnek egy kicsit regenerálódni egy pénztárcabarát termékkel. Biztos, hogy megtartom az arcápolási rutinom részeként.
Kinek ajánlom?
Akik egy olcsó, könnyű krémet szeretnének nappalra, magában vagy smink alá, ami javíthat a bőr problémáin (pattanások, ráncok, sebek) és segíti a megújulásban. 
Nem ajánlom azoknak, akik komolyabb hidratálókrémet keresnek.
Értékelés:  ♥♥♥♥♥  

Könnyen beszerezhető az interneten, megbízható eladók árulják pár dollárért, nem tudok európai alternatívát rá, főleg ebben az árkategóriában.

Én innen vettem, a kedvenc eladómtól.
$5.85

A másik kedvenc eladómnál picivel olcsóbb:
$5.79


1. Kinyomva a tubusból.
2. Elkezdtem eldolgozni.
3. Eldolgozva és már fel is szívódott.






12 comments:

  1. Hm. Sosem használtam hasonló krémet. Mondjuk, undorító dolognak sem tartom, mert végülis, alapjáraton is mennyi vackot kenünk magunkra, nem hiszem hogy pont a természetes csiganyálon fogok megbotránkozni. :)
    Jól hangzik viszont ez a krém, remélem továbbra is jó tapasztalataid lesznek vele!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Remélem én is :) Millió tesztet elolvastam ezzel kapcsolatban meg összehasonlításokat is vásárlás előtt, ezek alapján nem érdemes drágábbat venni. Majd persze mutatok előtte-utána képet, a bőröm dokumentálva van, de pár hét alatt a bőr nem tud annyit változni, hogy látványos legyen, szóval második rész is jön majd valamikor :)

      Delete
  2. Szia!

    Én már írtam neked, néhány hete én is kenem ezt a krémet, de csak az arcom egyik felére, hogy lássam hat-e bármit is. Nem ránctalanítónak vettem, nincs is ráncom még.
    A hatása az én bőrömre kereken 0, sőt az arcomnak azon a felén ahova nem kenem kisebbek a pórusaim és feszesebb a bőröm. Hidratáló hatása tényleg elenyésző (még az én kombinált nem vízhiányos bőrömön is) tehát annak se vált be. Idáig pénzkidobásnak érzem, bedőltem a csigás mesének. Még van a tubusban azt elkenegetem becsülettel, de nem veszem újra.

    Üdv.:

    Viki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia! Kedves Névrokon! :) Igen, emlékszem :) De ahogy elnézem, te pont olyan dolgokat vártál el tőle, amit nem is ígér.
      A pórusokra soha nem fog semmi hatni, olyan krémekre felesleges pénzt kiadni, mert ez genetika. Csak a primerek segítenek, mert feltöltik őket szilikonnal. Illetve ez egy gél, sokkal könnyebb, mint egy krém, nem tud úgy hidratálni.
      Ennek a krémnek ránctalanító hatása van és gyorsabban gyógyul a bőr tőle, ennyi. Miért vetted meg egyébként? Hidratálókrémet kerestél? Ha írsz nekem egy e-mailt tudok ajánlani párat, ami könnyen felszívódik és hidratál is, mert nekem is kombinált, vízhiányos bőröm van egyébként :) Meg persze tág pórusaim is vannak, azzal kapcsolatban is adhatok pár tippet, hogy mi vált be stb. :)
      Mondanám, hogy azért használd még ezt el, mert a bőrnek kell min. 4-5 hét, hogy megújuljon (ezért sem írok tesztet krémről hamarabb), de szerintem te egy teljesen másféle krémet keresel.
      ohmybrush (kukac) és gmail-es vagyok! (nem akarom rendesen kiírni, mert akkor jön a spam a robotoktól ezerrel).

      Delete
    2. Én azt vártam tőle, hogy a régi kis hegekkel kezdjen valamit, ill. ha valamit mégis kinyomok, akkor az hamarabb rendbejöjjön. Semmilyen hatással nincs a bőrömre! A pórusaim pedig tágabbak azon a részen ahova ezt kenem, a másik oldalon pedig nem, tehát a termékkel van a promléma. Még kenni fogom, ha már egyszer megvettem, amíg elnem fogy, de csak arra az oldalra, mert így tényleg látszik hol szebb a bőröm.
      sing-sing-girltől vettem, biztos eredeti, meg egy eredetiséget igazoló matrica is van a terméken. A bőröm nem gyógyul tőle gyorsabban 2mp-el se. :-(
      Apropó sing-sing-girl, most akartam tőle rendelni egy egészen más terméket, de nem tudok, ugyanis letiltotta Magyarországot. Megnéztem az értékeléseit, egy (Member id: simonghi) magyar vásárló hazugságot állított róla, szerintem besokallt az eladó. Valahogy az eladónak hiszek, mert tőle már sokszor rendeltem mindig minden rendben volt. :-S Téged lehet nem érint ha Hollandiába rendelsz, na de nekünk itt kiesett egy becsületes eladó. :-(

      Delete
    3. Azta... Ez nem hangzik valami jól, nem tudtam, hogy letiltotta Magyarországot :/ Tényleg az egyik legjobb (ha nem a legjobb) eladó, kár lenne érte, de remélem csak ideiglenes a dolog.
      Ha ennyire nem használ, akkor neked tényleg nem érdemes megvenned :( Hegekre sajnos nem nagyon van csodaszer, a Benton BHA tonikon gondolkozom, az elvileg erre jó és aloe verás, de még nem adtam le rendelést, mert licitálni akarok egy másik termékre, utána döntöm el, hogy még mi kell :D
      Ha találok olyat, ami hegekre jó és látványosan gyorsabban gyógyul a bőr, mindenképp írok róla, mert nekem is amúgy ugyanez a problémám, mint neked!

      Delete
  3. Szia!

    Véletlenül keveredtem ide, de gondoltam, megosztom ami infóm van Sing-Sing-Girl-ről. :-)
    Én is sokat rendeltem tőle, mindig megérkezett minden, nagyon szerettem ezt az eladót. Miután letiltotta Magyarországot, írtam neki, és megkérdeztem, mi az oka.

    Ezt a választ kaptam:

    "Hello ,
    We well understand you.
    We deeply apologize for the inconvenience regarding this.
    We really appreciate your message.
    Owing to circumstances beyond control, We recently added Hungary as shipping excluded region.
    But, the reason that excluded shipping to Hungary has recently happened delivery delay or accident many times.
    And, we have lost more money. so, we will discontinue shipping to Hungary for a while.
    We deeply apologize for the inconvenience regarding this.
    Please understand our situation.
    When we resume the shipping to Hungary, we will let you know.
    Thanks a lot.

    Best Regards!
    Sing-Sing-Girl Top Rated Seller"

    Tehát tényleg nem járt túl jól némelyik magyar vevőjével... Azért a levelét olvasva reménykedem, hogy egyszer ismét szállít majd hozzánk, szerettem tőle vásárolni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia!

      Jaj, de kedves vagy, hogy megosztottad ezt velünk, köszönöm szépen!
      Nagyon szomorú, hogy nem lehet már tőle rendelni, de bízom benne, hogy meggondolja majd magát. Rendes tőle, hogy válaszolt és leírta, hogy mi a helyzet, érthető a döntése, de akkor is sajnálom, mert az egyik legjobb koreai eladó, de mondjuk van még pár, akit nagyon szeretek és megbízhatóak pl. f2plus1 stb.

      Delete
    2. Én olvastam annak a magyar vevőnek a negatív értékelését, aki azt írta róla (fent írtam is a nevét), hogy nem kapta meg a terméket és a pénzt se kapta vissza. Erre az volt az eladó válasza, hogy a pénzt visszautalta és odaírta a napot is, hogy mikor. Ezt a negatívot legutóbb már nem találtam, gondolom az ebay törölte, mivel azt ők is látják ha valaki paypalon át visszaküldi a pénzt. Szerintem az a vevő tett be az eladónak, azóta nem lehet tőle ide rendelni. Az egy dolog ha tényleg nem kapja meg a vevő a terméket és visszafizeti a pénzt (ami neki már hiány a kasszában) de, hogy még hazugságot is írt róla a magyar vevő, ezzel őt lejáratva, az pofátlanság a javából.

      Delete
    3. Bizony, ez nem volt túl korrekt az illetőtől... Gondolom ez volt az utolsó csepp a pohárban.

      Delete
  4. Szia Viktoria,

    Csak annyi kerdesem lenne, hogy melyiket ajanlanad jobban, a Mizon vagy a Benton -os csigakremet ?
    Olvastam mindkettorol a tesztedet, es sokat segitene egy kis osszehasolitas, mindenkeppen szeretnem megrendelni valamelyiket, nekem is hasonloan heges/ vilagos / nagyon erzekeny borom van ,
    Koszonom,

    Izi

    ReplyDelete
    Replies
    1. A Benton krémek összetevőlistájával nem lehet versenyezni, ha az fontos, akkor mindenképp ezt a márkát ajánlanám (főleg, hogy írtad, hogy nagyon érzékeny a bőröd). Mondjuk a Mizon krém összetevői sem rosszak.. A Mizon egyébként gél állagú, könnyű hidratálókrém, ami nagyon olcsó, nyárra tökéletes, de szárazabb bőrűeknek kevés.
      A Benton méh-csigás vonallal rendelkezik, én az essence-t választottam, ami állagban kb. a tonik és a krém között van, gyorsan felszívódik. Van krém is, de az állítólag nagyon sűrű, nehezen szívódik fel.
      Én a Mizon krémet szerettem, de a Benton termékeket hatásosabbnak érzem picit, meg ugye ezek alapból két fő összetevővel segítenek a problémánkon, talán azért.
      Remélem tudtam egy kicsit segíteni, és könnyebb lesz a választás.

      Delete