OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Saturday, October 26, 2013

Minta Mánia | Wonder Pore White Clay Clear

Minta Mánia címmel indítok "sorozatot", mert sokáig gondolkodtam, hogy hogyan lehetne a mintákról is írni a blogon, így született meg ez az ötlet. 
Kezdjük akkor az Etude House Wonder Pore White Clay Clear nevű maszkkal! :)




A Minta Mánia cím azért fontos nekem, mert biztos vannak olyanok, akiket nem érdekelnek a minták/mini termékek alapján írt tesztek, ezzel jelzem előre, hogy ez most viszont ilyen.
Én tényleg imádom a kis mintákak, gyűjtögetem őket, s mivel nincs belőlük meg a teljes kiszerelés, ezért csak akkor bontom fel, amikor tudom, hogy van időm fotózni, próbálgatni, véleményt alkotni :) 


Az Etude House Wonder Pore nevű vonala elég sok terméket tartalmaz, néhány látható is a képen. A termékek a pórusokra specializálódtak: van tonik, maszk, többféle lemosó és még sorolhatnám. A csomagolással szinte már meg is veszik az embert, nem túl csicsás, de mégis lányos, ki tudná visszautasítani őket? :) Az egyik eladótól kaptam tehát egy mintát, aminek örültem, mert érdekeltek a termékek, maszkot is szívesen használok, szóval egyik este ki is próbáltam.


Etude House Wonder Pore White Clay Clear


Tapasztalatom:
A termék állaga valahol a szilárd és a krémes határán van, de a bőr melegére krémesebbé, kenhetővé válik. Szürkés fehér a színe, illata szinte nincs is, a levegőn pedig szárad. Hűsíti a bőrt, de nem túlságosan, kellemes érzés, nem csíp, egyáltalán nem kellemetlen. Engem egyébként nagyon emlékeztet egy Yvesh Rocher termékre, a problémás bőrre való maszkra (Pure System 4 in 1), de ez gyengédebb a bőrön száradás után is. Lemosni nem nehéz, elvileg utána tisztábbak lesznek a pórusok, visszaállítja a helyes pH értéket, visszafogja a bőr zsírosodását, hidratál kívül-belül és még a pórusok is kisebbnek tűnnek majd...
Használat után határozottan simább és feszesebb lett a bőröm, tisztának is éreztem, de én a pórusokon nem láttam változást egyáltalán, de nem is vártam csodát egy használat után :)
Értékelés: ♥♥♥♡♡


Az f2plus1 nevű eladónál (mindig meg vagyok elégedve vele, ezért ajánlom szívesen) megtalálható pár Wonder Pore-os termék.

Továbbra is tetszenek ezek a termékek, talán ennek a maszknak is adnék még egy esélyt, de még mindig van a teafás TBS maszkomból, szóval egyelőre nincs szükségem még egyre, bár ez a három termékből álló szett (a maszk is benne van) elég csábító, főleg ha a "pore corrector" a Benefit Porefessional hasonmása.







Kicsiben teszem ki a képet, nehogy evés, ivás közben olvassa a posztot valaki, azért nem egy szép látvány az ilyesmi olyankor, de rá lehet kattintani és teljes méretben látszik majd a kép :)




Hajrá lányok, minták elhasználására fel! :) 

Ó és ha van arcmaszk, ami bejött nektek, írjátok meg! :)


2 comments:

  1. Reméltem, hogy nem csak én vagyok minta mániás! :D Imádom ha az újságokban van 1-2 minta. Sőt van hogy annyit sikerül egy-egy termékből összegyűjteni, hogy majdhogynem megvan egy teljes adagnyi! :) Bár bennem mindig van egy kis félsz, hogy a mintába jobb terméket raknak, hogy megvegyem a terméket... De ez szerintem csak egy kis üldözési mánia... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm, nem tudom, az az igazság, hogy még nem történt velem olyan szerintem, hogy a minta tetszett, a rendes termék nem, szerintem nem érné meg két különbözőt kikísérletezni, legyártani :D De sosem lehet tudni....
      Én is nagyon szeretem a mintákat, megkímélik az embert a felesleges pénzkidobástól :)

      Delete