OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Monday, October 28, 2013

Minta Mánia | TonyMoly és L'oreal CC Krémek

Kipróbáltam két CC krémet, az egyik ázsiai a másik pedig európai: Tony Moly Luminous Pure Aura CC Cream és L'oreal Nude Magique CC Cream  Anti-Redness a nevük. Az egyik olyan irritációt váltott ki nálam, amit még soha egy termék sem....




A Minta Mánia a különböző mintákkal foglalkozó sorozatom a blogon, tehát első benyomásról szól leginkább. Külön jelzem az ilyesmit a címben, mert nem mindenkit érdekelnek tesztek, ha nem teljes méretű termékről szól, viszont az első ilyen poszt népszerűnek bizonyult az oldalletöltések alapján, köszönöm szépen és örülök, hogy mások is szeretik a mintákat! :)


Tony Moly Luminous Pure Aura CC krém

Az első áldozatom a Tony Moly egyik terméke volt, ami nagyon szép csomagolást kapott, a fenti képen láthatjátok, még szép, hogy érdekelt, de előre tudtam, hogy ez nem lesz nekem való több okból is: a cc krémek a bőr színét korrigálják, mint a korrektorok, fedésük ezért általában elég gyenge, illetve a luminious elnevezés máris elmondja, hogy ez egy "csillogó" krém lesz, ami nem az én asztalom, zsírosabb bőrre nem a legjobb. 
A krém fehér, apró, sötétebb pöttyök vannak benne, jól el kell dolgozni ahhoz, hogy a valódi színt előcsaljuk: ami világos és bőrszínű. Lent láthatjátok a képeken, hogy napfényben igen csillog és a fedése gyenge, az én bőrömön pedig elég olajosnak éreztem a krémet, s mivel ez egy óra múlva sem változott, ezért mattító púderrel tettem a fejem szalonképessé. Ezek után végre nem éreztem magam diszkógömbnek és megbarátkoztam a krémmel, mert egyébként nagyon könnyű, mintha ott sem lenne, ez nagyon tetszett. SPF 30 van egyébként benne és a gyártó szerint a krém hidratál, véd a káros napsugárzás ellen, fehéríti a foltokat, primerként, sminkalapként jól működik. A hosszú távú hatást persze nem tudom alátámasztani, de még később sminkeltem rá, ásványi alapozót tettem rá, primerként tényleg jó, de csak azoknak, akik szeretik a fényes krémeket és inkább száraz a bőrük.







Jobb oldalt: napfényben


Előtte - utána: a fedése gyenge




L'Oreal Paris Nude Magique CC Cream Anti-Redness


A L'oreal CC krémek közül a zöld színűből volt mintám, ami a bőr pirossága ellen jó (a zöld semlegesíti a pirosat). SPF12 van a krémekben, gyenge, de építhető fedést és egy könnyű krémet ígér a cég. Amikor kibontottam, már láttam, hogy ez nem nekem való, nagyon olajosnak éreztem a kezemen, nem akartam magamra kenni, ezért a karomon próbáltam ki. A színe nekem túl sötét, felkenve rögtön sárgává változott a zöld, könnyen eldolgozható volt és már nem tűnt annyira olajosnak, de a karomon a bőr száraz, az arcomra még mindig nem akartam feltenni. Lemostam, aztán jött a döbbenet: a helyén kipirosodott a bőröm és ISZONYATOSAN viszketett. Nem bírtam elviselni, újra és újra meg kellett mosnom a karomat, végül szerencsére elmúlt a viszketés és később az irritáció is. 
Örülök, hogy nem az arcomon próbáltam ki először... Nem mondom, hogy mindenki így fog rá regálni, de én ilyet még soha nem tapasztaltam, ez az első sminktermék, ami ilyesmit kiváltott rajtam és hozzáteszem, a L'oreál bb krémet viszont imádtam, csak az is túl sötét nekem. 






Piros, de nem is az a baj, hanem az elviselhetetlen viszketés :(



2 comments:

  1. az a "baj", h nekem egy minta önmagában mindig olyan kevés. mármint egy minta ritkán győz meg és ez főleg a krémekre vonatkozik. bár tavaly minta alapján vettem meg az aloe verás tbs nappali arckencét és a tégelyes változattal már csöppet sem voltam oly elégedett, el is ajándékoztam egy barátnőmnek.
    meg én elhasználni is elfelejtem őket. bár most a sok bb shopos változatot el szándékozom, az más, mint egy amúgy tökre nem érdeklő l'oreal krém, de így is mantráznom kell, h ne feledjem őket.

    viszont én mindig élből az arcomra kenem (mondjuk még én se ütődtem ki soha semmitől), lehet, h ezentúl jobb lenne az óvatosság?! de akkor mi marad a mini kiszerelésből, mit kenek a pofimra?! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Egy mintát kétszer tudok használni és általában több darabom is van ugyanabból a mintából, pl. ma is egy bb krém mintát használtam, a fele még megvan és még arra is jutott, hogy a kezemre kenjem a színminta kedvéért, de van belőle még egy.
      Én sem használok el mindent, pl. arckrémből egy minta nem elég, olyanokról nem is fogok írni, mert mit írnék?
      Régebben én is elfelejtettem elhasználni a mintákat, de most külön tárolom őket, szem előtt vannak, mindig átnézem, hogy van-e valamelyikhez kedvem aznap :) Tedd jól látható helyre azt, amit el akarsz használni, nekem ez bejött :)
      Arcomra szoktam kenni én is mindent, ezzel kivételt tettem, mert nagyon nem tetszett az állaga, tudtam, hogy úgysem bírnám magamon, aztán kiderült, hogy a karom sem bírja... Előfordul az ilyen.

      Delete