OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Tuesday, October 8, 2013

Kabuki Ecsetkészlet | Ebay

Egy kabuki ecsetkészletet mutatok ma meg nektek. Igazából ez a szett egy része csak, mert egyébként arcra és még szemre való ecsetek is megtalálhatóak a teljes kit-ben, de nekem csak ezekre volt szükségem. 



Kezdjük azzal, hogy több márka is készít hasonló ecseteket, én a Sigmánál láttam először, lent meg is mutatom egy képen az egész szettet és azt, amiről szerintem ezt a négyet is mintázták. Az ebay-n több összeállítás közül választhatunk, sőt akár csak egy darabot is vehetünk, arany, ezüst és ha jól láttam fehér színben is megtalálhatjuk ugyanezeket a termékeket. Hetekig gondolkoztam, hogy vegyem-e meg ezt a pár ecsetet, de az igen mellett döntöttem végül, mert ilyen formájú nekem egy sincs és kb. 5 dollárba kerültek (postaköltség nincs). 8 nap alatt meg is érkezett a csomag és NAGYON örültem az új szerzeményeknek, rögtön ki is mostam őket, másnap már használtam is és azóta sem bánom, hogy megrendeltem ezt a kis készletet.
Amint láthatjátok a lenti képen, arcra való ecsetek is vannak, de nekem van kettő is a laposabból (Sigma F80 és a Blank Canvas Cosmetics F20), így többre nem volt szükségem. A szőr szintetikus, de puha, nem fukarkodtak a szálakkal, tömöttek a fejek. Krémes termékek (korrektor, alapozó, szemhéjfesték stb.) felvitelére jók, de természetesen por állagú szemhéjpúderrel, púderrel is használhatjuk ezeket. Nekem elég kicsi a szemem, ezért attól tartottam, hogy túl nagyok lesznek ezek az ecsetek a szememhez, szerencsére nem így lett, de nem estem volna kétségbe úgy sem, mert szem alá, arcra is tökéletes a méretük. Egyetlen egy szál sem hullott még ki eddig, multifunkciós és jól kihasználható ecsetek ezek, szóval meg vagyok velük elégedve. Természetesen nem vártam Sigma minőséget, azok az ecsetek biztos, hogy sokkal puhábbak és jobbak (annyi pénzért remélem azok), de én ezeknek is nagyon örültem és szívesen használom mindet. :)

Itt találjátok meg a termékeket:


Úgy láttam, hogy ennél az eladónál a legolcsóbbak ezek az ecsetek (buy it now-val), ezért rendeltem innen.


Az eladómtól hoztam ezt a képet, még ilyen ecsetek vannak:


Ez pedig a Sigma Beauty két készlete, amiket szerintem az ázsiai "barátaink" leutánoztak.





Természetes fényben:




14 comments:

  1. Köszi szépen ezt a bejegyzést, valószínüleg megveszem a 10 darabos szettet :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha őszinte akarok lenni... Amikor megkaptam ezeket, rohantam, hogy a többit is megvegyem, de a józan ész közbevágott, mert tényleg nincs szükségem még több ugyanolyan (vagy nagyon hasonló) arcra való ecsetre :D Nem tudom, hogy azok milyenek, de ezeket szeretem használni :)

      Delete
  2. Ezeket én is pont egy héttel ezelőtt néztem és valószínű meg is rendelem :) köszi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Remélem neked is tetszenek majd az ecsetek (ha megrendeled) :)

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. ó most én is elgondolkoztam a nagyobb szetten akár, de ha azt nem is ezt tuti megrendelem :) köszi az ajánlást :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Arról sajnos nem tudok nyilatkozni, de ez a négy nekem megérte azt az 5 dollárt :D

      Delete
  5. Köszi a tesztet, nagyon kecsegtető :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én pedig köszönöm a kommentet! :)) :D

      Delete
  6. Köszi a tesztet! Én is rendelek, csak egy fekete-ezüst változatot, de találtam azt is ennél az eladónál. :) Nagyon vágytam ezekre az ecsetekre, csak mivel az arcra való Sigma kabukikat se használom olyan gyakran (én uuutálom vele felkenni az alapozót, de lehet bénán csinálom azért :D) nem volt "képem" ezt is megrendelni. De ennyiért jön haza!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem hiszem,h ogy bénán csinálnád, nekem sem mindegy, hogy milyen ecsettel viszem fel az alapozót az arcomra, mindenkinek más-más típus jön be :)

      Delete
  7. Ugyanezzel a szettel szemezek kb két hete....örülök ennek a posztnak, mert így már bátrabban rendelem majd meg :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök, hogy hasznos volt :) Én is sokáig gondolkoztam rajta, de szinte minden nap használom legalább az egyiket, szóval megérte :)

      Delete
  8. Ezekkel már én is szemeztem, de akkor megrendelem őket. :)

    ReplyDelete