OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Thursday, October 17, 2013

Haul | iHerb Csomag

Ezt rendeltem legutóbb az iHerb oldalról! A csomag nem most érkezett, de eddig nem volt alkalmam megmutatni.



Mivel lejár a magyar Mastercard bankkártyám és nem tudom, mikor kerül az új a kezeim közé, ezért gyorsan leadtam még egy "utolsó" rendelést, mert itt a holland kártyával nem tudok fizetni.
Nem tudom, Ti hogy vagytok ezzel, de én imádok csomagot kapni! Persze mindig tudom, hogy mi van benne, mert én rendelem, de akkor is izgatottan bontom ki :D Nem is tudom már, hogy mikor rendeltem ezeket a termékeket, de mégis szeretném megmutatni, hogy milyen posztokkal várlak majd Titeket a blogon a következő hetekben, mert jönnek a tesztek is hamarosan! :) 

Mit vettem?
A Real Techniques szivacsról már írtam, nagyon-nagyon szerettem volna megvenni, mert az ecseteket is imádom, ebben sem csalódtam, nagyon jó! Az egyik bdellium tools szettet (smokey eyes) ezerszer betettem már a kosaramba, de most is meggondoltam magam, mert inkább a rózsaszín ecseteket próbáltam ki... PINK!!! Kell ennél többet mondanom? :D Majd írok mind a kettőről, az egyik a Shadow Brush a másik az Angled Shadow Brush
Elfogyott a Lumiere Cosmetics-től az ásványi alapozóm, amit tragédiaként éltem meg, mert imádom az ásványi porokat, annyira szereti a kombinált, problémás bőröm, hogy azt nem tudom szavakba önteni. Szóval most az Everyday Minerals Ivory alapozóját vettem meg, teljesen szuper, fél-matt, a színe is jó, de majd írok erről is. Nem az első alapozóm a márkától, de az iHerb-en olcsóbb, még szép, hogy itt fogom megvenni és nem a hivatalos oldalon... 
A Sierra Bees organikus ajakbalzsam pedig az ajándék volt, amit én választottam. :) Vaníliááááás :D

Ennyi lett volna, a csomag általában másfél hét alatt érkezik meg hozzám, de én az olcsóbb szállítást választom mindig, a kicsivel drágább az gyorsabb :)

Mi az az iHerb?
Aki nem ismerné az iHerb oldalt: ez egy amerikai webshop, ahol RENGETEG termék van, én órákig szoktam nézelődni itt, imádom! A kedvenceim természetesen a Real Techniques és a Bdellium Tools ecsetek, itt a legolcsóbbak ezek, illetve a természetesebb dolgok: shea vaj, kókuszolaj stb. Sminktermékek is vannak, én az e.l.f. és Everyday Minerals termékeknél szoktam meg-megállni (elvileg az Everyday Minerals nem postáz Magyarországra, legalább itt elérhető a márka). 

Ami nagyon szuper, hogy MINDEN vásárláskor választhatunk egy ajándékot, amit én rendesen el szoktam felejteni.... Most épp nem, de általában sajnos nem figyelek oda... Szóval ezt a Freebies menü alatt találjátok.
Sajnos a kedvezményes kód csak új vásárlókra érvényes, de pl. szomszéd vagy nagymama címére rendelni lehet nyugodtan, ha már te egyszer felhasználtad. Az én kódom BIV421 és ezzel 5 dollár kedvezményt kap mindenki, aki először rendel, de ha $40 dollár feletti a rendelés értéke, akkor 10 dollár a kedvezmény. A postaköltség 4 dollár és bankkártyával lehet fizetni csak (sajnálatomra... paypal jobb lenne).



Ti mit rendeltetek mostanában és honnan? :)










2 comments:

  1. Már nagyon várom a véleményed az Everyday Minerals alapozóról!!! :) Nem is tudtam, hogy lehet ajándékot választani :O De örülök, hogy írtad, legközelebb megpróbálom nem elfelejteni!!! :D ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, lehet, minden rendeléshez az éppen aktuális "Freebie"-k közül :) Nagyon vásárlóbarát az oldal, ezért is szeretem őket :)
      Az Everyday Minerals alapozó sokkal jobb, mint amire számítottam, mert eddig csak a matt ED alapozókhoz volt szerencsém, féltem, hogy ez a fél matt nem lesz az igazi, de szuper és nagyon természetes, a fedése is jó és tartós, de írok majd rendes posztot is róla persze :)

      Delete