OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Thursday, October 3, 2013

Haul | Ebay és Drogéria

Rendeltem pár dolgot és a drogériában lévő akciókat is sikerült kihasználni :) 
A L'oreal micellás lemosóját is hazahoztam, a szettekre és az ecsetekre pedig már nagyon régóta vágytam. :)



Kezdjük akkor a drogériával, mindegyik terméket akciósan sikerült megvenni.
A L'oreal új micellás lemosó csomagolása annyira guszta és az összetétele sem rossz! Két terméket kellett venni, hogy kedvezményt kapjak, ezért tettem hozzá a sminklemosót (ebből kettő van, ez a vízálló fajta, a durvább szemsminkekhez remélem jó lesz). Ezekhez még járt egy kis táska, a lilát választottam.
A szárazsamponon az ár a Kruidvat szokásos elírása... 0.69 euro helyett, csak 4.49 euro-t kellett fizetnem... Mindig így árazzák fel a termékeket... :D A Batiste márkától ez az első termék, amit kipróbálok, remélem jó lesz. 
A két tusfürdő nem túl izgalmas, de a mandulás nagyon hasonlított egy régi kedvencemre, amit 10 évvel ezelőtt, a koliban használtam :) 






Ezeket pedig rendeltem, kb. egy-két hete érkeztek meg.
Az Etude House Aloe Moistfull szettet azért választottam, mert szemtelenül olcsó, illetve nem volt hidratálókrémem sem, ezért eldöntöttem, hogy kipróbálom ezt, hátha bejön. 
Maradok az Etude House márkánál, mert az AC Clinic nevű csomagot is megrendeltem, amiről találtam pár nagyon meggyőző tesztet a neten. Mivel problémás bőrre való krémem sem volt, szerettem volna venni valamit, de inkább a mini termékek mellett döntöttem, kipróbálom először, az a biztos. Eddig nagyon meg vagyok elégedve a termékekkel, a márkát is megkedveltem :) Az egyik eladótól három mintát is kaptam, ebből kettő izgat leginkább az egyik bb krém és a cc krém, úgy örültem nekik! :D
A kabuki ecseteket is szuper áron találtam meg, hetekig gondolkodtam rajtuk, de mindig arra jutottam, hogy kellenek :D

Az eladókkal pedig minden rendben volt, nagyon gyorsan postázták a termékeket, amik 7-8 napon belül meg is érkeztek!











18 comments:

  1. Ecetkékről majd írsz hogy váltak be? Kíváncsi vagyok, jónak tűnnek :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, hamarosan jön a poszt! :) Egyébként szerencsére jók! :)

      Delete
  2. Szia!

    Nekem AC Clinic Daily BB krémem van, de még nem teszteltem, mert vettem ugyanabban az időben mikor ezt még 2 kisebb BB krémet (más márkából) és beváltak, azok még nem fogynak el idén szerintem, szóval marad jövőre ez a BB, de nem is baj az SPF30 inkább erős napsütésben kell majd. Viszont az AC Clinic habzó lemosót (ami van neked is most már miniben) majdnem megvettem, amíg meg nem láttam, hogy triclosan van benne, amit elvileg az EU-ban betiltottak (a BB krémben nincs).

    A Batiste tesztet várom.

    Üdv.:

    Viki

    ReplyDelete
    Replies
    1. A bb krémet nem ismerem, nem is nagyon láttam még szerintem. Még nem használom régóta a termékeket, de ami nagyon bejön az a rózsaszín por, éjszakára, a fehéret még csak egyszer használtam, ja és még a "lotion" is tetszik, ezt a kettőt újra is veszem, ha végig ilyen jó véleménnyel leszek róluk :D A lemosó összetétele elvileg ez: http://kepfeltoltes.hu/131003/lemoso_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
      Nem látom benne a triclosan-t, de amúgy nem értek annyira ezekhez. :)

      Delete
    2. http://www.ebay.com/itm/ETUDE-HOUSE-AC-Clinic-Daily-Acne-Foam-Cleanser-150ml-freebie-/330945905731?pt=US_Cleansers_Toners&hash=item4d0de9c443
      Itt írja, hogy "Formulates with Salicylic acid Triclosan... " Szóval én emiatt kihagytam.

      A BB ami nekem van: Etude House AC Clinic Daily Sun BB, nem olyan olcsó, de én kb. 9 dollárért vettem ha jól emlékszem licitálással, teljes áron kicsit drágább szokott lenni.

      Delete
    3. U.I.:
      *Formulated

      Az a rózsaszín por engem is érdekelne, szerintem egyik Mario Badescu termékre hajaz.

      Delete
    4. Ha jó, akkor 9 dollárért megérte, az biztos :)
      Amúgy ez a baj a koreai cuccokkal, hogy angolul nem sok információ van egyes termékekről, az össztevőket se nagyon lehet megtalálni. A kis szetthez volt papír ugyan, az összetevők listájával, de rendelés előtt nem nagyon találtam semmit...
      Mario Badescu ezüstporról hallottam már jókat, de én még nem próbáltam :)

      Delete
    5. Van valami rózsaszín két fázissal rendelkező M. B. termék is ami ilyen, nekem még nem volt, rendelni meg nem akartam, amióta felfedeztem az ebayt, azóta lehet betudnám szerezni már.

      Én is megvettem a Mizon csigakrémet, amit a blogodon láttam, de még csak 3 napja kenem, régi kisebb hegek miatt vettem (mondjuk azt írták rá, hogy multifunkcionális, de elvileg ránctalanító). Csak az arcom egyik felére kenem, hogy lássam hat-e bármit is. Ez a csiga dolog új nekem még.

      Ez az AC Clinic BB még várat magára, ez lenne a 3. bontott, pazarlásnak érezném.

      Télre vetten egy terméket (amúgy nem száraz a bőröm, de lesz itt - fok jövő héten már éjjel. Dr. Jart+ Water-Sure Gel. A tubusos verziót vettem meg. Csoda, de csak úgy issza a bőröm, elvileg olajmentes és ragyás se lettem tőle. Ez a géles állag is tetszik. Licitálással olcsó volt, de teljes áron se drágább, mint a drogériás gélek. 25ml. Ez az első koreai termék, amit szerintem majd újra megveszek ha elfogy.

      Delete
    6. Na ezért is írtam meg erről a bejegyzést anno. Koreai kozmetikum dili ide vagy oda, rengeteg bb/kence összetétele kérdéses és igen, nem egyben van olyan összetevő is amit már régen betiltottak, mert mérgező és allergén. Nincs rajta angolul így aztán ki tudja mit ken magára az ember.

      Delete
    7. Viki: A Dr. Jart-ról reeeengeteg pozitív teszt van, valamit biztos tudhatnak ezek a termékek, én is szemeztem már velük! :) A csigás krém megvan, igen, lehet nekem is dokumentálni kellett volna, hogy lássam a hatását, de lehet még nem késő, a félarcos technika is tetszik! :D

      Odil: Nem kérdéses, csak nem tudunk koreaiul. A hivatalos oldalak nem szállítanak külföldre, akkor minek lenne kidolgozutt angol nyelvű oldaluk? Erről a termékről is hülyeséget írt az ebay-s eladó, a valódi összetevők olvashatók a csomagolásBAN. Igen, nagyon cselesek, és nem a hátoldalon van, nehogy könnyebb legyen a dolgunk... :D
      Plusz, a nyugati termékek összetétele sem a bőrbarát mivoltukról híresek, legyen az high end vagy drogériás termék.

      Delete
    8. Most azokra gondoltam, aminek tudjuk az összetevőit, főleg azokra amiket már be is tiltottak, nem véletlenül. Csak azt mondom, hogy ugyanúgy ahogyan a nyugati piacon, a koreain is ki kell válogatni a kevésbé károsat, mert csalóka a marketing.

      Delete
    9. Ez így van. Itt is és ott is vannak jobb és rosszabb márkák/termékek, vásárlás előtt nem árt tájékozódni, főleg ha hosszú távra tervezünk egy termékkel. :)

      Delete
  3. uristen a kabukik sigma verziója már ezer éve kívánságlistás nálam, alig várom a véleményed és rendelem is :)))

    ReplyDelete
  4. Az ecsetekkel már én is szemezek egy ideje, az arcra valókkal együtt (http://www.ebay.com/itm/Hot-Professional-Cosmetics-Foundation-Brush-Blush-Kabuki-Makeup-Set-Kit-26D1/221248759596?rt=nc&_trksid=p2047675.m1851&_trkparms=aid%3D222002%26algo%3DSIC.FIT%26ao%3D1%26asc%3D261%26meid%3D1727314944877655682%26pid%3D100005%26prg%3D1088%26rk%3D5%26rkt%3D5%26sd%3D221270659457%26)
    Eddig mindig lebeszéltem magamat, remélem a teszted majd meggyőz :) Kitti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Arcra valót nem vettem, mert van ilyenem már, de a kisebbeket mindenképp szerettem volna kipróbálni, hamarosan jön a poszt róluk! :)

      Delete
  5. óó már nagyon várom az ecsetekről a tesztet :)

    ReplyDelete