OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Saturday, October 19, 2013

Etude House | Disney XoXo Minnie Collection

Az Etude House új kollekciója annyira aranyos, hogy muszáj megmutatnom! :)  Disney XoXo Minnie Collection.



Az Etude House úgy döntött, hogy ideje lecsapni és kihasználni a Disney-láz adotta lehetőségeket, ezért megszületett a XoXo Minnie kollekció. Nem vártam sokat tőle, mert nem tudtam elképzelni, hogy valami kreatív dolog sül ki ebből, nos: tévedtem! :) Én abszolút nem vagyok Disney-rajongó (kicsit idős vagyok már ilyesmihez), de ezeket a termékeket nem tudnám visszautasítani! :D Ami nagyon tetszik: a highlighter, pirosító, körömlakkok, rúzsok. 

Az egyik kedvenc eladómnál, már megtalálhatóak a termékek ebay-n.

Mutatok néhány képet:



Pirosító & Highlighter





Rúzsok:



 


Körömlakkok:







Szemhéjpúderek:




Szempillaspirál:




Műszempillák:





képek forrása: etude house weboldal és forum

24 comments:

  1. Megzabálom :D :D :D
    Most olvastam valahol, hogy idén 90 éves Mickey meg Minnie és ezért ez a sok új, rájuk épülő kollekció. Én nem vagyok fan, de ezektől elgyengülök nagyon :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó, így már értem :) Az Etude House nagyon érti a dolgát - sajnos :D

      Delete
  2. Replies
    1. Én sem mondanék nemet egyiknek sem :D

      Delete
  3. oh mamám, a lakkok kellenek :D

    ReplyDelete
  4. ezek a mickey alakú flitterek a lakkban, hát wtf?!? :D nagyon cuki, persze, h építenek rá, nagyon kevés nőt nem lehet megvenni kilóra a cukival... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D haha. Nekem is ez volt az első reakcióm :)

      Delete
  5. Ááá szerintem a huszonéveseknél még totál belefér a meseszeretet:D tényleg nagyon szépek, főleg a szemhéjpúderek, a kis szivecskékkel, jajj (L)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Egy "mese" van, amit még ennyi idősen is simán megnéznék: a Sailor Moon :D Imádtam! :D

      Delete
  6. Nagyon nagyon tetszenek, nem sok lány tud ellenállni ahogy látom :D:D én se D:

    Az lenne a kérdésem, hogy csak ebay-ről lehet ezeket megrendelni? (még sose rendeltem és nem is nagyon tudom, hogy hogyan működik és a környezetembe sincs olyan, akivel összeállhatnék)

    Köszönöm előre is :)

    Orsi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia Orsi!
      Megnéztem pár koreai online boltot, de vagy nincs még nekik ebből (nagyon új a kollekció) vagy nem lehet paypal-on kívül mással fizetni (akkor már inkább az ebay, ott olcsóbb) vagy a postaköltség horrorisztikus.

      Az ebay-t könnyű használni, csak rá kell szánnunk magunkat egy pár perces paypal regisztrációra, mert ott csak úgy lehet fizetni. Ez azért jó, mert a bankkártyánk adatait nem kapja meg egy eladó sem, biztonságos és gyors és szinte bárhol elfogadják :)

      Delete
    2. Ohh aranyos vagy, hogy megnézted :)

      Kár, akkor kénytelen leszek valahogy regisztrálni, remélem menni fog.

      Köszönöm a segítséget :)

      Orsi

      Delete
    3. Ha nem megy, szólj és segítek! :) Régen csináltam olyat, hogy rendeltem mások helyett a címükre átutalás után, ha az illető nem akart vagy nem tudott paypal-ra regisztrálni, de szerintem megéri mindenkinek, az élet sokkal egyszerűbb paypal-lal :D

      Delete
    4. Csak ha van paypal elröppen gyorsan a fizetés :D :P
      Azt szeretném kérdezni, hogy skrill kártyával lehet e fizetni, mert a páromnak ilyenje van.
      Holnap megpróbálok regisztrálni. Amúgy a paypal-hoz csak regisztrálni kell a neten? És még egy kérdés: milyen adatokat kell megadni, csak kicsit tartok ettől még :)))

      Köszönöm előre is a segítséged.
      Orsi

      Delete
    5. Bevallom nem hallottam még a skrill-ről, de most megnéztem és ez elvileg egy teljes értékű Mastercard kártya, szóval szerintem a paypal is elfogadja majd! :)
      Igen, regisztrálni kell, aztán levesz a paypal 400 Ft-ot a kártáyról, hogy megnézze tényleg a tiéd-e, ezt feltölti a paypal egyenlegre, nem tűnik el :)
      Van egyébként két posztom a régi blogról, az egyik a paypal regisztrációról, a másik az ebay regisztrációról szól. Ha gondolod összeteszem a kettőt és kiteszem erre a blogra is, lépésről lépésre haladok a posztokban, képekkel. Nem most írtam, de remélhetőleg használható még.


      Delete
    6. Szuper, most el is olvasom és megcsinálom :)
      Nagyon köszönöm, hogy segítesz, kis felüdülés, hogy vannak még igazán segítőkész és kedves emberkék a mai világban :))
      És utólag is bocsi a sok kérdésért :)
      Orsi

      Delete
    7. Kérdezz nyugodtan, ha tudok, segítek! :)

      Delete
    8. Szia,

      Megint én :) Elkezdtem a regisztrációt a paypalon. A top up my paypal account nem biztonságosabb verzió szerinted? Csak félek, hogy a paypal levesz összegeket, de ezzel a top up my paypal accountal ugye csak én tudnék rá utalni, ezért is tűnik nekem biztonságosabbnak.
      Ennek az utalásnak lenne valamilyen tranzakciós költsége? (pl nemrég utaltam 1.000ft-ot egy unicreditesnek az opt-s kártyámról és 278 (!!) forintot vont le.

      Köszönöm :)))
      Orsi

      Delete
    9. Szia!

      Ha összekapcsolod a paypal fiókodat a bankkártyával, akkor így működik: ha van a paypal egyenlegeden pénz és fizetsz, akkor először azt használja fel. Ha nem elég az ott lévő pénz, akkor a számláról vonja le a maradékot. Ha nem kapcsolod össze a kettőt, akkor a top up my account jó lesz, nem nyúlhat a bankszámládhoz senki, de akkor mindig utalgatni kell a számlára, az meg időbe telik, nem tudsz akkor rendelni, amikor akarsz, ha nincs elég pénz a számlán esetleg.
      A paypal nem bank, nem fog csak úgy levenni pénzt a számládról. Akkor vesz le pénzt, ha pl. eladsz valamit és paypal-on keresztül fizet a vevőd, akkor egy bizonyos százalékkal megcsapolja az összeget.
      Amúgy én is kivagyok, hogy milyen drága nem bankon belüli átutalás (mondjuk a bankon belüli sem olcsó...), na de ez Magyarország, pl. Hollandiában az ilyesmi teljesen ingyenes.

      Delete
    10. Köszönöm szépen Viki a sok segítséget, remélem már nem kell többet zavarjak :)

      Delete