OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Friday, October 4, 2013

Elfogyott | 2013 Augusztus - Szeptember | Empties

Megint összegyűjtöttem több, mint két hónap termését... Rövid tesztek következnek azokról a termékekről is, amelyekről egyébként nem kerülne fel poszt a blogra. Sminktermékek, arc- és testápolással kapcsolatos dolgok is lesznek.





Essence Caring Cleansing Wipes
Az Essence sminklemosó kendőket utazáshoz használom általában. Az elmúlt három hónapban kétszer is utaztam, ezért is van két csomaggal a képen. Sokszor írtam róluk, szeretem az illatukat, nem drágák, jól végzik a dolgokat, de ha otthon vagyok, akkor inkább a folyékony sminklemosókat preferálom. 

Andrélon Veerkracht balzsam
Bármilyen balzsamot képes vagyok használni, nem vagyok ebben válogatós (bárcsak a samponhoz is így állna a hajam, vagyis a fejbőröm...). Az Andrélon az egyik legolcsóbb márka a drogériában, én szeretem a termékeiket, ezt is egy 1+1 vagy 2+1 akcióban vettem szerintem. Átlagos balzsam egyébként, csak annyit vártam el tőle, hogy puhább és könnyen kifésülhető legyen a hajam, ezt meg is kaptam.

Diadermine Reinigende Melk
Erre az arclemosóra már nem nagyon emlékszem, kb. júliusban használhattam, nem egy nélkülözhetetlen termék, én is csak azért vettem meg, mert akciósan olcsóbb volt, mint amit meg akartam venni. :D Érzékeny bőrre való egyébként, ezért nagyon gyengéd a bőrhöz, nem tartalmaz alkoholt, parfümöt stb., de én a hatásosabb lemosókat szeretem.

Erről a krémről már írtam tesztet és most is csak ugyanazt tudnám elmondani, ha még nem olvastad, akkor a linkre kattintva megtalálod! :) Érzékeny bőrűeknek szerintem ez egy igazán jó krém!

Erről a krémről is írtam már, a fenti linken elérhető a teszt, én nagyon szerettem, mert szuper sminkalap és naaaagyon puha, sima lesz tőle a bőr, de 30-on felülieknek ajánlott inkább.




Kruidvat Crème Douche Cocos
A drogéria saját márkás terméke, nem vártam sokat tőle, kókuszos az illata és még olcsó is, de pár napja a többi illatból választottam inkább. Nincs szerencsém a kókuszos dolgokkal, mindegyiknek olyan mű illata van :(

Pár napja írtam erről a krémről és az arclemosóról is, be is linkeltem. Úgy tűnt, hogy nálam hatásos volt, a használata alatt nem nagyon volt pattanásom, de amikor elfogyott... Megint kijött jópár... :/ Mivel ez nem a teljes méretű termék, így nem lehetek benne biztos, hogy tényleg ez kell nekem, talán újra fogom venni.

Garnier Essentials szőlős arclemosó
Ebben a lemosóban szőlőkivonat van, a sminket is nagyon jól eltávolítja, de azóta sem láttam ilyet a boltokban. A Garnier-t nem szerettem régebben, de egy ideje nagyon jól kijövünk egymással :D Normál és kombinált bőrre való, nem hagy olajos érzetet maga után, teljesen jó termék a számomra.

Benzoyl peroxide
Nem tudom, hogy megér-e egy külön posztot ez a krém, lehet írok majd a termékről, de biztos hallottatok már róla, egy elég erős szer, az egyetlen dolog, ami biztosan elpusztítja a P.acnes nevű baktériumot és ezzel a pattanásokra hatással van. Nekem is bejött, de NAGYON szárítja a bőrt rendszeres használata semmiképp nem ajánlott, én is csak alkalmanként kenem fel, ha nagyon eldurvult a helyzet az arcomon. 

Inecto Pure Coconut shampoo
Ezt a sampont magamnak vettem, de a hajam nagyon gyűlölte, de még majdnem tele volt, ezért odaadtam a barátomnak, hátha elhasználja, aki persze nem örült neki, mert mégiscsak kókuszos, nem pasis illat :D Aztán elfogyott és újra kellett venni, mert annyira megszerette! Ilyen sem volt még! :D Ez is tökéletes bizonyíték arra, hogy ami egy embernek nem jött be, másnál nagyon is beválhat :)




A parfümöket és a sminktermékeket nem mostanában használtam el, de eddig még nem mutattam meg nektek, mert külön posztot akartam nekik, de soha nem gyűlik össze annyi, hogy egy külön bejegyzést szenteljek nekik, szóval most ide kerültek :)


Nina Ricci L'Air du Temps
Ezt a parfümöt két éve kaptam karácsonyra, nem az én illatom egyébként, mert nagyon virágos és "tiszta", de nem tagadom, hogy az üvege nagyon szép a madarakkal (a békét szimbolizálják). Hatalmas sikert aratott megjelenésekor, 1948 óta az egyik legkedveltebb parfüm, szerintem nagyon elegáns, de nekem nem tetszett annyira, mert én az édesebb és a fűszeresebb illatokat szeretem. 

Christina Aguilera Royal Desire
Van pár Christina Aguilera illat, amit szeretek, ez azok közül. Kicsit édes, kicsit virágos, kicsit gyümölcsös, van benne minden. Kellemes, nem túl hivalkodó, határozottan nem bánnám, ha lenne még egy üveggel belőle :D Minden C.A. parfümön van egyébként egy ezüst medál, amit akár nyakláncra is tehetünk, ezért hiányzik a másik üvegemről ez :)

Christina Aguilera Secret Potion
Ezt az illatot inkább estére ajánlja Christina, a leírás szerint egzotikus gyümölcsök és virágok keveréke, de számomra eléggé felejthető illat. A barátomtól kaptam, magamtól nem vettem volna meg, de nem azért, mert rossz, mert nem az, csak nem az én ízlésem és rajtam nem is tartós.

MAC Lingering eyebrow pencil
Ezt már sokkal régebben elhasználtam, csak nem mutattam még meg. Ez egy nagyon jó szemöldökceruza, a színe is tökéletes és féltem, hogy nem találok majd hasonlót, de végülis por állagban ugyan, de sikerült és sokkal olcsóbb, mint ez. Tartós, szerintem mindenki talál magához illő színben és még hegyezni sem kell! :)

MAC Studio Fix
Erről tényleg azt hittem, hogy már volt egy "Elfogyott" posztban, de ezek szerint rosszul emlékeztem. A MAC Studio Fix egy nagyon jó kis termék, jó a fedése, tartós, magában és alapozó felett is szuper, jól néz ki a bőrön, a tág pórusokat is elég jól eltakarja és természetesen rengeteg színben kapható, ez sem utolsó dolog. Ha olcsóbb lenne újravenném, mert nagyon-nagyon jó, zsíros bőrűeknek alapozó helyett szerintem tökéletes: jól fed, nem szárít, de a bőr zsírosodását szabályozza.

MAC Studio Finish korrektor
Ezt viszont érdemes megvenni újra és újra, mert a fedése, a tartóssága, az állaga egyszerűen remek! Az pedig csak hab a tortán, hogy nagyon sokáig használható, én kb. másfél évig nyúztam, pedig nem takarékoskodtam vele! Tényleg nagyon jó! Nekem az NC20-as volt meg, ha jól emlékszem, ezt ajánlotta az eladó, de legközelebb az NC15-öst választanám inkább (van olyan, ugye? :D ).

P2 Feel Good Mineral Compact Powder
A P2 a németországi dm-ben kapható (egy kedves olvasóm szerint pedig már Ausztriában is) pénztárcabarát márka, ez pedig egy ásványi púder volt, amit sokáig szerettem, de a végére már megváltozott az állaga, eléggé használhatatlan volt :/ Ásványi termékkel így még nem jártam, akármilyen régi is legyen, szóval ezt nem ajánlanám másoknak. Minden más P2 termék viszont nagyon jó volt, amit eddig próbáltam.


. . . . . . . . . . . . . . . 


Ennyi lett volna, remélem egy kicsit hasznos volt. Legközelebb nem fogom hónapokig gyűjteni az üres üvegeket, de nincsenek szemelőtt, így mindig elfelejtkezem róluk :D



3 comments:

  1. Én is ma raktam ki az elfogyottakat! :) És ami jobban szembeötlik: tegnap vettem meg a Garnier-es lemosót, igaz arra az van írva, hogy szőlőkivonatos szemfestéklemosó. Lehet ugyanaz a termék? Mert innen, úgy tűnik. Mindenesetre kíváncsian várom, hogyan fog nálam viselkedni! :)
    Látom, Te is rendesen gyűjtögetted az elfogyott termékeket! Én még bevártam volna 2 terméket, de már nem fértem el tőlük, úgyhogy menniük kellett! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ez arcra és szemre van, és elég sűrű, fehéres krém volt, a drogériában már csak rózsaszínben látok ugyanilyet, de végülis nem baj, most a L'oreal-ossal elleszek egy ideig :D
      Remélem beválik majd neked is a Garnier-es, de nem tudom, hogy ugyanaz-e, ez azért túl nagy kiszerelés lenne szemfestéklemosónak, de ki tudja :D
      Jaj, a gyűjtögetés, már a véremben van :DDD Régebben nem nagyon tudtam tárolni ezeket, de most meg olyan jó helyet találtam, hogy nincsenek szemelőtt, ezért elfelejtkezem róluk... Most is összegyűlt ilyen sok... :D Én is mindig be akarok várni amúgy egy-egy dolgot, de hat másik hamarabb elfogy, mint az az egy, amit kinézek, szóval... :D

      Delete
  2. Szia! Imádom az elfogyottas bejegyzéseket, a kedvencem, én is gyűjtögetem már egy ideje a termékeket, de ez tök jó, különben soha nem gondolnám, hogy ennyi minden elfogy, bár a sminkcuccok nálam lassan fogynak. :-)
    Ivett
    http://fairyjuice.blogger.hu/

    ReplyDelete