OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Monday, September 16, 2013

TESZT | Maybelline Color Tattoo Metallic Pomegranate

A Maybelline Color Tattoo-t mutatom meg nektek Metallic Pomegranate színben, mivel most már Magyarországon is kapható ez a gyönyörű árnyalat! :)


Nem ez az első Maybelline Color Tattoo-m, de csak most írok először erről a termékcsaládról, méghozzá a Metallic Pomegranate árnyalatról. A Maybelline több színben kezdte el ezeket a termékeket gyártani kb. két éve, azóta limitált kiadások is voltak, de az állandó kollekcióból sem volt kapható nálunk mindegyik. Ezek a krémes szemhéjfestékek elvileg egész nap tartanak, csak ugye nem mindegy, hogy ki viseli őket... Olajosabb, rejtett szemhéjon nekem nem sokáig maradt meg, kb. egy órán belül lekopott a közepe, amikor nem használtam alá primert és nem is fixáltam szemhéjpúderrel. A másik szememen közben szintén nem volt primer, de fixáltam a Color Tattoo-t egy hasonló színű szemhéjpúderrel, így már nem volt vele túl sok probléma, de nálam egyértelműen akkor szuper tartós, ha van alatta primer és felette szemhéjpúder, úgy még csak ki sem fakult, pedig jó későn mostam le. 
A színe egyébként gyönyörű, pigmentált, az állaga krémes és ujjal is jól fel lehet vinni, elég hamar is szárad, elég meggyőző!
Én adok neki 5/4 pontot :)

A Glamour-napok alkalmával (október 11-12-13) pedig féláron is hozzá lehet jutni ezekhez, az 50%-os Maybelline kuponnal a dm-ekben! :)






Napfényben:


Van még pár izgalmas szín azért! :)

Source: www.amarixe.com/2011/12/maybelline-color-tattoo-eyeshadows.html

11 comments:

  1. Kékes szürke szemhez melyik színt ajánlod? :)

    ReplyDelete
  2. A Bad to the Bronze pont olyan szín, amivel mindenki biztosra mehet, kék szemen imádom a barna és bronzos árnyalatokat, ráadásul természetes, nappalra is használható. Szerintem az arany színű Bold Gold is jól kiemelné a szemedet (pl. alkalmakra tökéletes) és ez is, a Metallic Pomegranate, ha szereted a hasonló árnyalatokat, akkor tetszeni fog ez is :)
    Nem tudom pontosan mely színek kaphatóak otthon, de ezekről úgy tudom, hogy igen :)

    ReplyDelete
  3. Csodálatos ez a szín *-* Van egy csöppnyit hasonló szemhéjpúderem, holnap reggel, ha lesz időm, elő is kapom :3

    ReplyDelete
    Replies

    1. Én is nagyon szeretem az ehhez hasonló színeket :)

      Delete
  4. Én hozattam Amcsiból ilyet, zöld szemem van (ami néha szürke) és nagggyon szép vele, rikító lesz!!! Tudom ajánlani kékesszürke szemhez is ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zöld szemen is gyönyörű lehet, nagyon jó kis szín ez :)

      Delete
  5. olyan szééép és azt hiszem, h az én zöld szememen is világítana... igaz én leginkább a taupe felé húzok, de lehet, h a glamour napokból nem sok lesz számomra, mert épp a szokásos őszi siófoki pihenés idejére esik (10 alkalomból 8x biztosan így van:)) és max. a helyi dm-ig vagyok hajlandó elslattyogni. :) de szerintem ezt azért megveszem. vagy a taupe-ot, jajj, nagy a dilemma!!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azért féláron már biztos, hogy megéri, nézz el azért abba a dm-be :D
      Biztos, hogy ez is nagyon szépen mutatna neked, de a taupe pedig jobban kihasználható nappalra :) Nehéz döntés! :)

      Delete
  6. Nagyon szép, a DM-ben gyorsan beszereztem. Pedig már majdnem rendeltem Ebay-ről. Ma kaptam kézhez a MUP rendelésem, egy Sleek Pomegranate nevű pirosítót is rendeltem. Pont illik ehhez a Tattoohoz. :)
    Nagyon örülnék, ha a zöldes árnyalatokat is behoznák hozzánk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lassan csak bejön minden szín :) Mondjuk én csak ezt szerettem volna nagyon, ebbe rögtön beleszerettem :)
      Észre sem vettem a szóismétlést egyébként (mondjuk épp a sajátommal voltam elfoglalva, javítottam a piszkozatokat, amiket tegnap éjjel írtam... :D ).

      Delete
  7. Látom milyen dekoncentrált vagyok, háromszor ismételtem ua. szót, elnézést..

    ReplyDelete