OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Thursday, September 26, 2013

TESZT | Holika Holika BB krém Clearing

A Holika Holikától teszteltem a Petit Clearing bb krémet, erről szeretnék ma nektek írni! :)
A Petit család egyébként több bb krémet is tartalmaz, minden bőrtípusra megtaláljuk a megfelelőt :)


A Holika Holika Petit Clearing bb krém a Petit család része, amiben több bőrtípusra is készítettek bb krémeket. A Clearing teafaolajat tartalmaz, illyetve egy olyan anyagot, ami segít a bőr zsírosodását visszafogni, amiatt ez nem lesz túl hidratáló (arra van másik Holika Holika bb krém), száraz bőrűek nem biztos, hogy fogják szeretni, de problémás, kombinált és zsíros bőrűeknek jó lehet. 
Sokáig nem figyeltem fel a márkára, mert a csomagolás alapján azt hittem, hogy inkább a fiatalabb korosztályt célozzák meg, de kellemesen csalódtam ebben a termékben! A fedése közepes, a krém inkább sűrű, mint folyékony, könnyű eldolgozni, ecsettel és kézzel is, s bár az én erősen olajos T-vonalamnak megadja magát kb. 4 óra elteltével, ettől függetlenül nagyon jó bb krémnek tartom, az ára csak ráteszi a csillagot az ötösre. Világos bőrűeknek ajánlom inkább, csak egy színben kapható sajnos.
Talán két hónapja használom és teljesen meg vagyok vele elégedve, én 5.75 dollárért vettem (most csak 5.70), postaköltség pedig nincs. 30 ml és SPF 30 is van benne, mi mást is szeretnék még? :)

mind a két eladót csak ajánlani tudom. :)

Clearing - SPF30 PA++ - Teafaolajjal és a bőr zsírosodását megelőző porral.
Essential - SPF30 PA++ - Kollagénnel és kaviárral az egészséges, fiatalos bőrért.
Moisture - SPF30 PA++ - Hidratálja a bőrt.
Shimmering - SPF45 PA+++ - Több fény és csillogás a bőrnek.
Watery - SPF25 PA++ -  Zöld tea + gleccservíz a természetes, tiszta bőrért.





Előtte - Utána

Az a rondaság épp kijött az államon, de mindenképp szerettem volna erről a bb krémről írni, szóval fotóztam így is. Elnézést kérek.




17 comments:

  1. .hm..nem figyeltem fel meg erre a kremre, egesz jol hangzik : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekem nagyon bevált, örülök, hogy végül csak megrendeltem, az újravételén sem fogok sokat gondolkodni szerintem, végre valami, ami jól fed, világos bőrre is jó és még olcsó is! :D

      Delete
  2. Én most a Nivea BB krémjét használom, mondjuk azt nem mondom, hogy teljesen meg vagyok vele elégedve, de elmegy. Erre viszont kíváncsi vagyok, lehet beadom a derekam, és a Nivea kivégzése előtt megrendelem, mert nekem is kevert bőrtípusom van, szóval próba cseresznye, lehet ég jobban is szeretném, mint a mostanit :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekem nincs meg sajnos a Niveás bb krém, így nem tudom, ez jobb-e vagy rosszabb, de ha megrendeled, remélem neked is be fog majd jönni :) Nekem nagyon tetszik, ma is ez van rajtam :D

      Delete
  3. A legeslegkedvencebb BB-m, már a második tubust fogyasztom :)

    ReplyDelete
  4. Kedves Viki!:)Nagy dilemmába vagyok rengeteg posztot elolvastam az elmúlt napokba, de a döntés igy még nehezebb.... Olvastam, hogy Te először nem akartad kipróbálni, mert úgy gondoltad nem lenne jó neked....
    Missha PC szerettem volna venni, de inkább keresgéltem hogy mi lehetne a jobb választás.
    Lioele Beyond S-t használtam már 3 tubussal és nagyon imádom is ő volt az első és szinte teljesen betalált :)) A gond csak az, hogy kíváncsiságom csillapítatlan maradt, hogy van e tőle jobb???
    A bőröm kombinált T vonalban zsirosabb némely részeken szárazodásra hajlamos.
    Nagyon szerettem a Lioele-be hogy éreztem a tápláló hatását is és ha felbukkant egy pattanás nagyon szépen elmulasztotta. Kicsit a kifényesedésével voltak gondjaim, de szerettem hogy azért volt egy kis természetes hatása, a szine nekem nagyon passzolt annak ellenére hogy világos a bőröm alkalmazkodott hozzá, tudom hogy tartalmazott fényvédőt de 20 spf alattit igy azokat nem jelzik a csomagoláson de szerettem volna egy minimum 30-as faktorral rendelkezőt.
    Szerinted jó választás lenne a Holika Clearing, azért is kérdezlek mert használtad a Lioele-t és a Missha-t is igy nagyon hasonló tapasztalataid lehetnek! Köszönöm a segítséged!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia!
      Ismerős az érzés, én is szeretek kipróbálni más termékeket :)
      A Lioele Beyond the Solution egy nagyon jó bb krém, én is újravettem már egyszer :) Az illatát is imádom egyébként :D A Missha PC is nagyon jó, nekem nagyon tetszik az, ahogy a bőrön mutat, mintha nem is lenne rajtam smink, de az az olajos hatás eléggé kiábrándító, szóval csak akkor vedd meg, ha nem bánod, hogy púderezni kell. Szárazabb bőrre persze épp ezért jó választás, de én az olajosabb bőrűek közé tartozom.
      Ez a Holika Holika bb krém is nagyon jó, szerintem színben hasonlít is a Lioele-ra, de volt is egy bb krémes összehasonlító posztom: http://www.ohmybrush.com/2013/11/osszehasonlitas-koreai-bb-kremek.html
      A Holika Holika bb krémekből mintát nem lehet venni sajnos, de a teljes méretű termékek nemkerülnek sokba, ha úgy érzed, hogy jó lehet, akkor megéri kipróbálni. A Missha PC 20ml-es verzióban kb. ugyanannyiba kerül, de ebből szerintem mintát is lehet venni, ki lehet próbálni. Ó, Missha PC helyett szerintem a Real Complete jobb lenne, mert az is szépen mutat a bőrön, de nem olyan olajos! Tudom, azt szeretted volna, ha szűkítem a listát, erre bővítettem, bocsánat :D

      Szóval:
      A Holika Holika a benne lévő teafaolajnak hála nem hidratál, ha gondot okoz a bőröd szárazsága, akkor lehet, hogy ez nem a legjobb választás, de egyébként kombinált bőrre csodás!
      A Missha PC nagyon jó, de inkább szárazabb bőrre készítették ezt szerintem, viszont púderezéssel teljesen jó még nekem is!
      A Missha Real Complete szerintem szintén szuper, nem olajos, könnyű a bőrön, szuper bb krém, nem nagyon tudok rosszat mondani róla, de csak SPF 25 van benne, ha ez nem baj, akkor én emelett tenném le a voksomat, az összetétele is nagyon jó!

      Remélem tudtam egy kicsit segíteni, ha kérdésed van még, írj nyugodtan! :)

      Delete
  5. Szia! Kit tudnál ajánlani eladót singsinggirl helyett? Már nem szállít ide:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia! átírtam a posztot, belinkeltem két eladót, akiket a legjobban szeretek + náluk kapható a legjobb áron. :)

      Delete
  6. Szia!

    Leírnám a problémám és nagyon sokat segítenél vele, ha tudnál erre megoldást nyújtani nekem :)

    A bőrtípusom száraz seborrhea, tehát tudtommal úgy kell kezelni, mint egy zsíros arcbőrt. Van az állam környékén ilyen száraznak tűnő pár foltocska, ami annyira nem feltűnő, ha nincs rajta semmi, viszont ha pl. egy-két árnyalattal sötétebb alapozót használok, akkor látszik, hogy nem fedi be, vagy nem is tudom hogy írjam le. Tehát a folt körül jobban beül az alapozó, magára a területre hívva fel a figyelmet. Ha zsíros krémmel kezelem, akkor rosszabb, még pattanások is előjöhetnek, tehát pont ezért kell kezelni úgy, mint egy zsíros bőrt.

    Egész jól néz ki egyébként a helyzet, amióta teafaolajos krémet használok esténként, nagyon szereti az arcbőröm, ezért is gondolkodom ezen a BB krémen. Viszont kicsit aggaszt, hogy olvastam olyan tesztet is, ahol azt írták, hogy enyhén sárgás tónusú ez a krém. Nekem volt Missha PC-em 23-as árnyalatban, ami ugye enyhén rózsaszínes. Igazából annyira nem volt problémám magával az árnyalattal, mások szerint illett is a bőrömhöz, viszont nekem akkor se volt természetes, de még mindig jobban mutatott, mint más sárgásabb tónusú alapozók. Szóval most már ott tartok, hogy inkább legyen rózsaszínes, mint sárgásabb, viszont lehet, hogy ha egy jól eltalált sárgásabb tónust fogok ki, az lesz a színem. Csontszínűt pedig megint nem merek, mert az lehet, hogy sápasztana.

    Tehát így a végére :D Az lenne a kérdésem, hogy ezek tükrében a krém hatása ill. színe szerinted lehet esélyes számomra? Tényleg annyira sárgás tónusú? Leginkább a teafaolajról kérdeznélek, hogy jót tett?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Javítás: az államat úgy értem, hogy jobb oldalt az arcom, de kicsit lentebb, az állkapcsom fele.

      Delete
    2. Ez nem sárgás, nem is rózsaszín, hanem kicsit narancssárgás. Emlékezetből írom, mert régen elfogyott már, de az én bőrömön kicsit narancssárgásnak, barackosnak tűnt, én pedig sárga vagyok. A kommented alapján úgy látom, hogy nem tudod a bőrtónusodat. Fent, a legutolsó menüpont a Sminktanfolyam, ott az alapozóknál leírtam, hogy hogyan tudjuk megállapítani. Alapozóvásárláskor ezt érdemes tudni :)
      Nem tudok sokat a seborrheáról, de úgy gondolom, hogy ha az alapozók beülnek erre a területre, akkor itt szárazabb a bőröd, esetleg hámlik stb. Mattító bb krém vagy alapozó ezért szerintem mindig ki fogja emelni ezt a területet, ez a Clearing pedig mattít, de van másfajta is a Petit családban, pl. Essential vagy Watery verziók?
      Ez egy nagyon olcsó bb krém, nem lehet sajnos ezért mintát kapni, de ha valami mást nézel majd ki egyszer, akkor ajánlom a mintákat ebay-n, kipróbáláshoz tökéletesek.

      Delete
  7. Szia Viki!:) Imádom a blogodat!:D Lenne egy kérdésem..Szeretnék rendelni ebayről kozmetikumokat, illetve BB krémet is. De fogalmam sincs, hogy milyet!Kettő közül variálok. Az egyik az ennek a BB krémnek a Moisture változata a másik pedig ez a krém:PEERES/ Eximone Multi Care BB Cream
    Utóbbinak próbáltam utánanézni, de nem találtam mást csak annyit, hogy fehérít, ami jó, mert szeretem, ha szép fehér a bőröm és utálom amikor olyan sárgás, mert egyáltalán nem passzol hozzám.Szóval szerinted melyik legyen?Esetleg utánatudnál nekem nézni a második krémnek?Hátha te több szerencsével jársz...
    A bőröm amúgy ilyen piros foltos, vagy bőrpír vagy mi ez, de ez mindig is ilyen volt.Alapból meg nagyon száraz, a szám körül hámlik is és csak ez a klasszikus zsíros Nivea az ami jó rá, mert a többit egyből fölszívja....de ettől most meg kis patik jönnek ki-.-"
    Illetve hajra tudsz valamit?>< Fölül közepesen zsírosodó alul nagyon száraz hajra?(megvagyok áldva><)
    Válaszodat előre is köszönöm!:) És tuti, hogy fogok neked írni még ilyen ügyben :D
    ui:bocsánat ha kétszer(vagy többször)küldi a kommentet nem valami jó a gép><

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ennyire száraz, akkor mindenképp hidratálóbb bb krémet keress, könnyű dolgod lesz, mert a koreaiak szeretik a szép, egészségesen hidratált bőrt. Én mindig mindenkinek azt javaslom, hogy használják ki a koreai márkák adta lehetőséget, szinte minden bb krémből van minta (kivéve a nagyon olcsókat persze), lehet próbálgatni. A színt is csak így fogod tudni eltalálni. A második krémről, márkáról sosem hallottam még, nem tudok ebben segíteni. Az összes általam próbált bb krémet megtlálod a fenti menü segítségével az alapozók pontban.
      Ha a Niveától pattanásod van, akkor inkább ne használd. A hialuronsavas krémek is nagyon jól hidratálnak és nem drágá. Én a Mizontól használok egyet: hyaluronic ultra suboon cream.
      A fehérítést pigmentfoltokra értik (ha van, de neked nincs a leírásod alapján) és nem bőrszínre. A ráírt SPF számából látod, hogy véd-e a káros napsugarak ellen.

      Delete
  8. *valamint ezekben vagy fényvédő?><

    ReplyDelete