OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Sunday, September 15, 2013

TESZT | Hajkréta

Színezzünk hajat hajkrétával! Pasztellkrétának is nevezik még, ha jól láttam, egyébként valóban kréta formája van és egyszerűen színezhetjük a hajunkat vele, több színben is kapható. Szőke és barna hajon is kipróbáltam!



Nekem a 022 Magenta árnyalatban volt meg, ezt próbáltam ki szőke és barna hajon is. A Born Pretty Store-ból van, darabra is meg lehet venni, a csomagolása semmi extra, de ennyi pénzért nem is vártam el semmit. $2.17 postaköltség pedig nincs, ebay-n lehet van olcsóbb, de ott figyeljünk, hogy megbízható eladótól vásároljunk!
Használata:
A kiválasztott részt be kell nedvesíteni, azután a krétával addig átmenni rajta, ameddig elérjük a kívánt színt, majd meg kell szárítani, különben befogja a ruhát, a hajunk többi részét is.
Egy-két hajmosással ki is jön a hajból, én műanyag kesztyűvel vittem fel, biztos, ami biztos, pár perc alatt kész is voltunk. A szőkén ez az árnyalat sokkal jobban néz ki, a barnán nem érvényesül, sötétebb hajra inkább sötétebb színt kellett volna választanom, pl. lila.
Könnyű használni és rengeteg helyen beszerezhető, alkalmakra tudom elképzelni inkább.

LINK:






Szőkében kifejezetten tetszik, a barnát nem fogta be annyira. 







8 comments:

  1. Cuki ötlet, egy lánybúcsú vagy fesztiválhét erejéig én is simán bevállalnám a pink krétás őrületet a hajamban! :)
    Pusza: Reni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekem is tetszik, de inkább a húgaim haját vettem kezelésbe :D

      Delete
  2. Ha jól tudom, konkrétan sima pasztellkrétával is működik, amit bármelyik papírboltban lehet kapni. Én még nem próbáltam, de a kishúgom művészeti szakközépbe járt, és az ő osztálytársai letesztelték :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi a tippet! :) Lehet nincs is köztük különbség, csak marketingfogás :D Nem tudom egyébként, ennek is kerestem az összetevőit, de nem találtam.

      Delete
  3. Ezt ismertem és tök jó, főleg ha valaki rövidebb ideig épp csak ki akar próbálni valami új színt. :)
    Magamat ismerve, jól összemaszatolnám a krétával mindenem és mindenhova jutna csak a hajamra nem, lehet ezért se próbálkoztam meg még vele...:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Magamnak én sem "mertem", de szerencsére a húgaim bevállalósabbak, így tudtam a termékről írni :DDD

      Delete
  4. Elvileg nagyon szárítja a hajat, azért nem ajánlatos sokszor használni. Viszont mi tagadás, jól néz ki, és csábító az a sok szín :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, jól néz ki és a szárító hatásban is van valami, de azért egyszer ki lehet próbálni :)

      Delete