OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Monday, September 30, 2013

TESZT | Essence Be Loud Graffiti Topper

Az Essence Be Loud Graffiti Topper nevű lakkot mutatom meg, ami az új kollekció -szerintem- legizgalmasabb darabja :)


Ahogy már írtam, január óta nem vettem lakkot, de ez... Szerelem volt első látásra. Már csak egy volt a polcon, el is hoztam és nagyon örülök neki! :) Annyira fel tudja dobni a színeket egy ilyen különlegesebb fedőlakk, s ez most szerintem egyébként is jól sikerült. A Be Loud kollekció része, ami otthon a Müllerekben található meg. 
Ha szereted a hasonló lakkokat, akkor érdemes egy pillantást vetni rá élőben, hátha tetszik majd :)


Essence Be Loud Graffiti Topper






Világosabb és sötétebb lakkon:




Egy rétegben:




Két rétegben:




20 comments:

  1. Tyűha, ebből aztán nem spórolták ki az anyagot, tetszetős! :)
    Pusza: Reni

    ReplyDelete
  2. Ma én is megvettem és holnap már jön is poszt róla: http://voroskoromlakk.blogspot.hu/
    (A trendkiadás nevét nem lehet, hogy elírtad? Magára az üvegre Be Loud! van írva, nem Load és a topper pontos neve pedig Graffiti Topper: 01 not punky nor funky)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Így jár az, aki éjszaka ír posztot... Igen, elírtam, köszi szépen, hogy szóltál! :)

      Delete
  3. Mintha egy csomó apró drágakő borult volna az ujjaidra azaz a körmeidre, nagyon tetszik! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó, milyen szépen írtad ezt! :) Pont ez tetszik benne, hogy mindenféle méretű és színű darabka van benne, így izgalmas :D

      Delete
  4. Ez mar sok az en izlesemnek, de talan szilveszterre el tudom kepzelni :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :DDD Azért én sem így mászkálok hétköznap, de tetszik, ahogy pl. a sötétkék lakkot feldobta :)

      Delete
    2. Háááááááát a fehéren jobban tetszik :D

      Delete
    3. Fehér alapon vidámabb - szerintem-, kéken pedig azért tetszett, mert olyan "kozmikusnak" tűnik :D

      Delete
  5. Szerintem nagyon játékos, szép lakk! (:
    Egy picit másról, de még körömlakk témában kérdeznék... Misa körömlakkokról milyen tapasztalataid vannak?Ismered őket? Csak mert boozyshop-on most akciósak és nagyon elgondolkoztam.... Mondjuk ott nincs ilyen szép csillámos:/ Te azért ajánlanád őket?? Előre is köszi a válaszod, segítséged!! Csilla

    ReplyDelete
    Replies
    1. A Misa lakkokat blogokon sokszor látom, nagyon jónak tűnnek, általában két rétegben már tökéletesek, legalábbis a körmös bloggerek szerint. Nekem nem jön most be a boozyshop - furcsa -, így nem látom, hogy mennyire akciósak a lakkok, de náluk sokszor van kiárusítás és 2-3 euro-ért már lehet jó lakkokat venni, jó kis bolt :)
      Nekem még nem volt lakkom ettől a márkától, személyes tapasztalatom nincs sajnos :(

      Delete
    2. Köszönöm a gyors választ!! Nm tudom mi történt az oldalukkal:/ Mire eldöntöttem volna hogy akkor vennék, meg leszűkítettem melyikek érdekelnek, már nekem se működött az oldal:( Pedig délután 1óta próbálkozom vele... Azért nm adom fel:D Még egyszer köszi a segítséged! Nagyon szeretem ám az írásaidat!! Cs.

      Delete
    3. Na, szép kis oldal. Még mindig nem jön be amúgy nekem sem. Ránéztem a Facebook oldalukra, technikai problémájuk van és majd jóváteszik valamilyen akcióval :D Pár órája már dolgoznak rajta, estére vagy reggelre csak működik majd :)

      Delete
    4. Facebook eszembe se jutott volna, jó ötlet volt. Köszi szépen az infót!! :)

      Delete
    5. Tegnap már működött, sikerült venni valamit végül? :)

      Delete
  6. úúúúú, ez fehéren tökéletesen mutat! már csak újra kellene venni egy fehér lakkot, mert az előzőt elajándékoztam... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Az én fehér lakkom is ezer éves, nem is nagyon használtam az elején, csak körömdíszítésre kellett, de aztán felfedeztem, hogy lehet ezt bizony önállóan is használni, ha felturbózom egy kicsit :D

      Delete
  7. Ohhh, nagyon jól néz ki, de MIÉRT csak a Müllerben kapható és MIÉRT nincs Szegeden Müller, sosem fogom megérteni :( pedig imádom, most az ilyen mindent bele csillámos lakkokat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sajnos ezt nem tudom, hogy egyes kollekciók miért csak a Müllerben kaphatóak :( Reméljük, hogy rossz volt azt információm és máshol is kapható lesz majd :D

      Delete