OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Thursday, September 19, 2013

TESZT | e.l.f. HD Púder

Az e.l.f. HD púderról szól a mai poszt, mert határozottan megérdemel egy kis figyelmet! A márka nem a szívem csücske, de néha olyan termékeket adnak pár száz forintért, ami más márkáknál több ezerbe kerül, szerintem ez is egy ilyen gyöngyszem. :)




Az e.l.f. egyszerre kedvelt és gyűlölt márka, mert annyi termékük van, hogy bizony néha tényleg találni rosszakat, de a többség igenis jó és az áruk több, mint baráti! A MUFE HD púdere ihlette szerintem ezt az e.l.f púdert, ami a High Definition Powder névre hallgat és egy hatalmas dobozban érkezik, 8 g van benne, sokáig elég. A tégely erős, jól záródik, igényes, semmi baj nincs vele és még pamacsot is kapunk, amit kivételesen hasznosnak is találok, de erről írok később.
Mi is az a HD púder?
Ez a termék arra hivatott, hogy a bőrhibákat kevésbé láthatóvá tegye, főleg ráncokra, tágabb pórusokra gondolok most. 
Az összetevők listája nem hosszú: Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Silica, a primerekben is ezekkel találkozhatunk, magában is használhatjuk és a sminket is befejezhetjük vele. Fedése nincs, de van egy kis fixáló és mattító hatása, emiatt viszont még nem venném meg. Nehéz leírni, hogy mit is tapasztalok, de megpróbálom: olyan, mintha photoshoppal javítanék a bőr textúráján, csak ezt nem a számítógépen, hanem élőben teszem! A gyártó "soft-focus" hatásnak hívja ezt, a szemet és a kamerát is becsapja a púder, egységesebbnek hat a bőr.
Először ecsettel használtam, de számomra akkor fejti ki a hatását, amikor pamaccsal viszem el, szépen felütögetem, így lesz az igazi. Próbáltam előtte-utána képeket készíteni, szerintem nagyjából látszik, hogy kicsit homályosabb lesz a bőr a képen, ami nekem pont jó, mert elég sok tág pórusom és bőrhibám van, javít rajtuk, élőben persze nem feltűnő, de azért úgy is "becsapja" a szemet egy kicsit.
Nekem nagyon bejött, megéri az árát, ha ilyen hatásra van igényünk, de csak akkor.
Ára:  € 4.49 az iherb oldalán.
LINK: e.l.f. HD Powder







Előtte - Utána

Remélem átjön ezen a képen a hatása, egy kicsit többet tettem fel, mint szoktam, mert nem voltam benne biztos, hogy az én kis kamerámmal is meg tudom mutatni ezt a púder hatását, de azért nagyjából látszik. Amit én látok: a bőr felülete egyenletesebb, a ráncok és az apró bőrhibák kevésbé látszanak, s persze mivel közvetlenül előtte kentem fel, még mattít is, de ez a hatása nem meghatározó, főleg nem hosszú távon.

! Nem homályosítottam a második képen, nem nyúltam az elsőhöz sem, photoshopom pedig nincs is :D Ahogy mondtam, becsapja a púder a kamerát. 




11 comments:

  1. Öh, én semmi számottevő különbséget nem látok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azt hittem, hogy átjön a képen, ahogy feltölti a púder a pórusokat és a ráncokat, simább lesz a bőrfelszín, mást nem csinál egyébként, fedése nincs. Sajnos jobban nem tudtam lefotózni.

      Delete
  2. Szerintem, ha elolvassa az ember magát a tesztet is és a képeket csak ezután nézi meg, igenis van különbség a kettő között, mert itt nem a fedésen volt a hangsúly. Sokkal simábbnak hat a bőrfelszín és a csillogást is eltüntette. Hmm, talán az én pórusaimmal is csodát tenne :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, ezt szerettem volna megmutatni, de egyébként a posztban leírtam mindent, amit tapasztaltam, a lényeg ott olvasható! :)
      Tág pórusokra tényleg jó, olyan mintha por állagú primer lenne, de ha tényleg el akarom tüntetni a pórusokat, akkor a smink alá teszek egy primert, pl. a Porefessional-t a Benefit-től, csak azért az ára annak sokkal húzósabb :(

      Delete
  3. Szerintem tök jól látszódik a fotókon, amit írsz is!
    Egy kisebb beruházást megér a részemről is.

    - gale -

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Yes, this powder is really good, at least I like the way it looks on my skin and luckily it's an inexpensive product, I really can't complain! :D

      Delete
  5. Szerintem is látszik a képen, aminek látszania kell, engem meggyőzött, jónak tűnik ez a termék. :)

    http://fashion-by-asu.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  6. Jajj csak egy kérdésem lenne.. Változtat a bőr tapintásán? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, simább lesz a bőr tőle tapintásra :)

      Delete