OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Saturday, September 14, 2013

TESZT | The Body Shop Arckrémek (E Vitaminos, Aloe Verás, Nutriganics)

Három The Body Shop arckrémet tudok ma nektek megmutatni: Vitamin E Moisture Cream, ami E vitaminos és hidratál, Nutriganics Smoothing Day Cream, Aloe Soothing Day Cream, ezek pedig nappali arckrémek.



Nagyon régen vettem már ezeket, mini méretűek és akciósak is voltak, előtte még nem nagyon használtam The Body Shop-os arckrémet (a teafás krémen kívül), szóval kiválasztottam hármat kipróbálásra. 15 ml van mindegyikben, ez elég sokáig használható (teljes méret 50 ml), mind a három más-más hatással rendelkezik, mindegyikről írok külön-külön. Elhasználtam már mindegyiket, ilyenkor szeretek tesztet írni krémekről.





The Body Shop Vitamin E Moisture Cream


Elvileg ebből a hidratáló krémből adják el a legtöbbet a The Body Shop-nál, egyébként nem ígér túl sokat:  E vitaminnal dúsított, könnyen felszívódó krém, ami puha, hidratált bőrt kölcsönöz. Az összetevők listáját is kiírtam, van benne parfüm, színezék, sok-sok parabén stb. A hatása épp az, amit ígér, könnyen felszívódik és hidratál, éjszakára is használtam sokszor, de nappalra is jó smink alá. Nem okozott problémát, teszi a dolgát, de kb. ennyi is, sok hasonló termék van a piacon minden márkánál.

Ingredients:
Aqua (Solvent/Diluent), Isopropyl Palmitate (Emollient), Sorbitol (Humectant), Lanolin (Emollient), Glyceryl Stearate (Emulsifier), Cetyl Esters (Emollient), Steareth-2 (Emulsifier), PEG-100 Stearate (Surfactant), Ceresin (Stabiliser), Triethanolamine (pH Adjuster), Tocopheryl Acetate (Antioxidant), Steareth-20 (Emulsifier), Carbomer (Viscosity Modifier), Methylparaben (Preservative), Parfum (Fragrance), Benzyl Benzoate (Solvent), Butylparaben (Preservative), Ethylparaben (Preservative), Hydroxycitronellal (Fragrance Ingredient), Isobutylparaben (Preservative), Propylparaben (Preservative), Limonene (Fragrance Ingredient), Geraniol (Fragrance Ingredient), Linalool (Fragrance Ingredient), Citronellol (Fragrance Ingredient), Cinnamyl Alcohol (Fragrance Ingredient), Alpha-Isomethyl Ionone (Fragrance Ingredient), CI 14700 (Colour).




The Body Shop Aloe Soothing Day Cream


Parfüm, szinezék, alkohol és hozzáadott tartósítószerek nélküli krém, amit az érzékeny bőr hidratálására fejlesztettek ki. Nem értek annyira hozzá, de akkor is ott van az összetevőkben az alkohol szó kétszer (tudom, hogy nem mindegyik szárít), viszont legalább az aloe vera gél van első helyen, ennek örülök. Nos, nekem az illata nem tetszett, kifejezetten furcsának tartom, de más negatívumot nem tudok felhozni, esetleg azt, hogy felszívódás után érdekes réteget hagy a bőrön, ami nem zavar engem, de meg szerettem volna jegyezni, mert a többi krémmel nem volt ilyen tapasztalatom. Ez sem okozott problémát a bőrömön, gyorsan felszívódik és tényleg könnyű krém. Ezt már inkább újravenném, mint az E vitaminos krémet. Az Aloe vera családból már próbáltam mást is, tényleg gyengédek ezek a bőrhöz, érzékeny bőrűeknek nagyon jó lehet!

Ingredients:
Aloe barbadensis (Aloe Vera Gel) (Skin Soothing Agent), Isononyl Isononanoate (Emollient/Skin Conditioner), Glycerin (Humectant), Aqua (Water) (Solvent/Diluent), Cyclomethicone (Emollient), Pentylene Glycol (Solvent), Butylene Glycol (Humectant), Cetearyl Glucoside (Surfactant), Myristyl Myristate (Emollient), Sesamum indicum (Sesame Oil) (Emollient), Cetyl Alcohol (Emulsifier), Myristyl Alcohol (Emulsifier/Emollient), Palmitic Acid (Surfactant), Stearic Acid (Emulsifier), Cetearyl Alcohol (Emulsifier), Myristyl Glucoside (Surfactant/Cleansing Agent), Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer (Stabiliser/Viscosity Modifier), Bisabolol (Skin Soothing Agent), Xanthan Gum (Viscosity Modifier), Avena sativa (Absorbent).




The Body Shop Nutriganics Smoothing Day Cream

Luxushidratálónak nevezik az oldalon, ami 12 órán keresztül hidratál, puhává teszi a bőrt és kisimítja a kis ráncokat. Ez is pillanatok alatt felszívódik, a bőr pedig NAGYON sima lesz, smink alá szerintem tökéletes, mert olyan, mintha primert használtam volna. Az összetevők sem rosszak, kicsit soknak tűnik, de mindegyik mellett ott van zárójelben a magyarázat is, hogy mi micsoda :) Nekem ez volt a kedvencem, de szerintem ez inkább a 25-30 feletti korosztálynak való, akiken megjelentek az első ráncok, a fitalabb olvasóimnak erre nincs szükségük :) A csomagolást itt külön kiemelném, mert tetszik és praktikus a pumpás megoldás, nekem nagyon szimpatikus a Nutriganics vonal, ha most lenne arcápolással kapcsolatos termékre szükségem, lehet itt kötnék ki :)

Ingredients:
Aqua (Solvent/Diluent), Glycerin (Humectant), Simmondsia Chinensis Seed Oil (Hair & Skin Conditioning Agent), Sucrose Stearate (Skin Conditioning Agent), Orbignya Oleifera Seed Oil (Emollient), Silica (Absorbent), Undecane (Emollient), Butyrospermum Parkii (Skin Conditioning Agent/Emollient), Cocos Nucifera Oil (Emollient/Hair Conditioner), Olea Europaea Oil (Emollient), Stearyl Alcohol (Emollient), Glyceryl Stearate Citrate (Skin Conditioning Agent), Tridecane (Emollient), Benzyl Alcohol (Preservative), Sodium Levulinate (Skin Conditioning Agent), Potassium Sorbate (Preservative), Sodium Anisate (Fragrance Ingredient), Salicylic Acid (Preservative/Hair Conditioner), Xanthan Gum (Viscosity Modifier), Parfum (Fragrance), Tocopherol (Antioxidant), Linalool (Fragrance Ingredient), Citronellol (Fragrance Ingredient), Medicago Sativa Extract (Fragrance Ingredient), Buddleja Davidii Extract (Skin Conditioning Agent), Plantago Lanceolata Leaf Extract (Natural Extract), Sambucus Nigra Flower Extract (Natural Additive), Thymus Vulgaris Extract (Natural Additive), Malva Sylvestris Flower Extract (Natural Additive), Sodium Benzoate (Preservative), Limonene (Fragrance Ingredient), Vitis Vinifera Bud Extract (Skin Conditioning Agent), Citric Acid (pH Adjuster).





 Már ebből is lehet látni, hogy a The Body Shop mindenféle bőrtípusra gondol, többféle igényt szeretnének kielégíteni, vásárlás előtt nézzük át a kínálatot vagy kérjük ki az eladó véleményét. A mini termékek nagyon hasznosak, kipróbálásra tökéletesek.


2 comments:

  1. az e vitaminos a kedvenc krémem, lassan már egy éve szívleljük egymást. :) igaz közben volt egy kis kitérőm az aloe-s felé, mintaként nagyon tetszett, aztán vettem egy tégellyel és jött a pofára esés, diszkógömbként csillogtam 3 alkalmazás után, így gyorsan odaadtam egy extra száraz bőrű barátnőmnek, nála azóta is megbecsült helyen van.

    a nutriganics családot is kedvelem, de még nem merek rá átváltani, többször is azt mondták az eladók, h várjak vele még (hiába dobálóztam a hónapokon belül 30 leszek és sajnos azóta már vagyok is mondattal), még elég lesz a bőrömnek az e vitaminos adta ápolás. én pedig hiszek nekik, de pár év múlva visszatérhetünk rá! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jól megjártad az aloe verással :(
      A Nutriganics krémről nem tudtam egyébként, hogy mire való, amikor megvettem, csak láttam, hogy nappali krém, gondoltam "Gyere!" :D Én sem vagyok messze a 30-tól, így nem bántam, de még én sem korlátoznám magam a ránctalanító termékekre kizárólagosan. Ha jó az E vitaminos, nem érdemes váltani, de megértem, hogy kíváncsi vagy, én is szeretek új dolgokat kipróbálni :)

      Delete