OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Monday, September 30, 2013

Szeptemberi Kedvencek | 2013

A szeptremberi kedvenceimet mutatom ma meg nektek. Szinte minden hónapban elfelejtek ilyen bejegyzést írni, pedig én is szeretem ezeket olvasni másoknál... Most viszont sikerült összehozni időben! :)


Ha van olyan termék, amiről már írtam tesztet, akkor azt be is linkelem, mert itt nem akarok túl sokat beszélni egy-egy dologról :) Szeptemberben rengeteg dolgot használtam, de csak azokat mutatom meg, amik tényleg egész hónapban velem maradtak. Vannak új és régi kedvencek is, vagy olyanok, amik már ezer éve megvannak, de csak most tetszett meg úgy igazán. Menjünk akkor végig a termékeken! :)




Skin Food Choco Eyebrow Powder Cake
Nagyon örülök, hogy megrendeltem ezt a palettát, mind a két színt szeretem, minden nap ezt használom a szemöldökömre, jó vétel volt! :) Elég pigmentáltnak és tartósnak is érzem, barna hajúaknak pont jó, de van még egy verzió, amiben sötétebb színek vannak! :) Innen: Ebay Teszt:  Skin Food Choco Eyebrow Powder Cake

It's Skin Babyface Finish Beam
Erről már írtam a blogon és nem akarom ismételni, hogy mennyire szeretem, de még mindig csak ezt tudom elmondani róla :) Tetszik, ahogy a bőrömön mutat, szép és természetes, de feldobja a sminket, pigmentált is, ezért kevés kell belőle, az ára is baráti, nekem nagyon bejött! :) Innen: Ebay Teszt: It's Skin Babyface Finish Beam

The Body Shop Tea Tree Face Mask
Hónapokkal ezelőtt vettem, csak alkalmanként használom, de ebben szeptemberben mintha többször vettem volna elő, mert úgy érzem megnyugtatja a bőrömet. Kicsit csíp egyébként pár percig, érzékeny bőrre nem ajánlanám, de pattanásosra mindenképp. Innen: The Body Shop TesztThe Body Shop Tea Tree Face Mask


Thierry Mugler - Womanity
Ez a parfüm 2010-ben jelent meg, nekem egy ilyen kis üveggel van meg, kb. másfél éve kaptam, de akkor annyira nem fogott meg, később viszont megszerettem ezt a különleges illatot, ami tényleg nem hétköznapi, nem szagoltam még ehhez hasonlót, iszonyatosan tartós még rajtam is, szóval remek illatnak tartom, de a kedvenceimet nem taszítja le a trónról. Már nem sok van benne :)

Holika Holika Petit BB Cream Cleaning
Ez a bb krém nagyon olcsó (a többihez képest) és nekem nagyon-nagyon bejött, biztos, hogy újra fogom venni. Nem tökéletes, de 4-5 dollárért szerintem jobbat nem találok magamnak. A fedése jó, közepes, világos bőrre szuper, problémás bőrre ajánlott, de a Petit termékcsalád több bb krémet tartalmaz mindenféle bőrtípusra :) Innen: Ebay Teszt:  Holika Holika Petit BB Cream Cleaning

Maybelline Color Tattoo Metallic Pomegranate
Ez a szín szerintem gyönyörű, nemrég érkezett Magyarországra, a következő linken olvashatjátok a tesztet és több képet is láthattok :) Innen: Big Bazar Teszt: Maybelline Color Tattoo Metallic Pomegranate

P2 Stay Colored! Eye Cream 020 pure earth
Még egy krémes szemhéjfesték, ami már régi és a márka csak Németországban kapható, így nem is beszélek erről többet, egy egyszerű barna szín, nagyon-nagyon szeretem :) Innen: németországi dm

Max Factor Flawless Perfection Blush 235 Chestnut
Ezt a Max Factor pirosítót imádom! Valamiért tökéletes őszi/téli színnek tartom az arcomon. Kicsit sötétebb, pigmentált, ezért egy kevés is elég belőle. Több termékkel együtt osztozik egy teszten, ha érdekel, akkor a következő linken megtalálod. Teszt: Hatalmas Max Factor és Essence teszt



Egyéb:

Ha ősz, akkor gyertyák! Nagyon szeretem az illatos gyertyákat, ezeket 1 euro-ért vettem (Hollandiában élő olvasóimnak: az Action-ben kaphatóak ezek :) )




Szintén az Action-ből egy sima füzet. Igen, én még mindig papírt és tollat szeretek használni jegyzeteléshez, én már nem változom :)
A bloggal kapcsolatos ötleteimet írom ebbe. Volt eddig is füzetem, de most valami szebbet szerettem volna :)



7 comments:

  1. olyan guszta válogatás! :) bízom benne, h a gránátalmás color tattoo hamarost nekem is meg lesz, a highlighter pedig olyan cuki, tökéletes barátnő aji (el is döntöttem, h kinek szerzek egy ilyet:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm! :)
      Igazad van, a highlighter tényleg tökéletes ajándék, mert annyira cuki és tényleg jó :)

      Delete
  2. már Ausztriában is kapható a p2 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hú, ezt nem hallottam még, szuper! Örülök, hogy terjeszkedik a márka! :)

      Delete
  3. Szia! Régóta zugolvasód vagyok :), és most szeretném a segítséged kérni: régebben írtál az önálló nyelvtanulásról, de sehol nem találom azt a bejegyzést. Esetleg belinkelnéd kérlek? Itt mérgelődök napok óta, mert tudtam, hogy le kellett volna mentenem :D
    Heni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia! :)
      Ne mérgelődj, azért nem találod, mert nincs fent a blogon! Már többen is kérdezték, hogy hova tettem, de most megtaláltam, szerencsére mind a kettőt (kettőt írtam), szerintem összefűzöm őket, javítok rajtuk és kiteszem a blogra. Ma vagy holnap, de fent lesz a blogon! :)

      Delete
    2. :))) Nagyon-nagyon köszönöm!!!! !!! :))) - most tényleg így vigyorgok örömömben

      Delete