OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Tuesday, September 17, 2013

Smink Alapok | Sminkes "Tanfolyam" Kezőknek

Smink Alapok címmel sorozatok indítok! 
Minden részben különböző témákat tárgyalunk meg, a legfontosabb dolgokat megbeszéljük és remélhetőleg a sorozat végére magabiztosabban sminkelnek majd azok, akik eddig bizonytalanok voltak :)


Újabb sorozat indul a blogon, aminek a címe: Smink Alapok!

A tanfolyam menete a következő:



Témák:






Az ötlet onnan jött, hogy a húgomnak többször is ígértem, hogy pár dolgot elmagyarázok majd, de a nagy távolság miatt, nem annyira egyszerű. Pár hete, lázasan feküdtem az ágyban, amikor eszembe jutott a sorozat ötlete. Régebben is akartam hasonlót, csak azt a youtube-on, de az is mindig elmaradt valamiért, viszont akkor este el is kezdtem az írást.

Saját képek és rajzok is színesítik majd ezt a sorozatot, aminek egyébként a középpontjában a természetesség van,  mert az soha nem megy ki a divatból (a mostani trendeket a youtube guruktól egyébként is elleshetjük). 

Az évek folyamán eléggé kinőtte magát a sminkelés iránti szeretetem (nem az elvont dolgok, ezek még mindig nem érdekelnek, csak a smink szépítő hatása), s bár végeztem tanfolyamot, leginkább magamtól tanultam meg azt, amit tudok.
Úgy gondolom, hogy a sminkelésben nincsenek megdönthetetlen szabályok, de jó, ha van egy kis biztos tudás a tarsolyunkban. Ehhez kíván ez a "tanfolyam" segítséget nyújtani.

A posztokat majd belinkelem ide, mindent megtaláltok egy helyen, ez a poszt pedig az oldalsávba is kikerül :)

Mindegyik poszt kész van, de még nem tudom, hogy milyen gyakorisággal teszem ki őket, heti 2-3 rész talán, nem akarom sokáig húzni, de azokat sem akarom zavarni a gyakori posztolással, akiket ez a téma nem érdekel. :)

Rengeteg időm és energiám van ebben a projektben, én minden percét élveztem, fogadjátok szeretettel, remélem lesz olyan, akinek hasznos lesz pár rész :)


6 comments:

  1. Remek lesz, alig várom. Mindig van mit tanulni. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök, hogy érdekel, köszönöm szépen! :) Tapasztalt rókáknak persze nem fogok újat mondani, de nagyon igyekeztem, hogy benne legyen minden, de tömören a posztokban :)

      Delete
  2. Nagyon jó ötlet, kíváncsian várom. Főleg a saját rajzokat! ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :DDD A rajzok sajnos elég nevetségesek, de talán 15 éve rajzoltam utoljára, szóval nem is tudom miért gondoltam, hogy ez jó ötlet lesz :D Csak szeretem a saját képeimet használni, ha lehet, ezért vannak rajzol is, de előre bocsánatot kérek miattuk :DDD

      Delete
  3. juhuuu, szeretem az ilyet! és azért jó, mert mindig tanul az ember valami újat, egyedit, jól alkalmazhatót. :)

    ReplyDelete