OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Wednesday, September 25, 2013

Mineralissima | Golden Sands | Smink Ásványi Termékekkel

Ehhez a sminkhez szinte csak ásványi termékeket használtam, ezt mutatom ma meg nektek :) A Golden Sand nevezetű Mineralissima szemhéjpúder van a középpontban és az alapozóról, púderről stb. is írok pár szót :)



A Mineralissima Golden Sands nevű szemhéjpúdere arany színű, de egy kicsit zöldesen csillog, ezért olyan különleges. Képtelenség ilyen fényviszonyok között (minden egyes nap szürke az ég, a napot nem lehet látni) ezzel a kamerával visszaadni az eredeti színt, de azért remélem látszik majd az a kis zöld a képeken.
Szóval egy egyszerű sminket hoztam össze, nekem tetszettek a színek együtt :) S ha már az ásványi sminktermékeknél voltam, akkor elhasználtam még a maradék Mineralissima alapozómat, ami a 2.0 árnyalat és nekem sötét, de tudtam rajta világosítani, a Chiffon Finish is segített, ami fixálja az alapozót. Ez a két termék és a pirosító már nagyon régi, szerintem már a csomagolás is megváltozott azóta, akkor még magyar forgalmazó sem volt, szóval a holland oldalról vannak.
Egyébként most megint az ásványi alapozók felé húz a szívem. Nemcsak azért, mert könnyű, mintha nem is lenne rajtam smink, de a bőröm eléggé zsírosodik mostanában és a por állagú alapozók tovább bírják ilyen helyzetekben rajtam.

Magyarországon a Mineral Beauty forgalmazza a Mineralissima termékeket.







Szemhéjpúderek:




Teljes smink:




6 comments:

  1. Ajj de szép! Sok arany és zöld smink beteges végeredményt produkál (mint amikor otthon fekszel 40 fokos lázzal) de itt nem szerencsére, nagyon visszafogott de mégsem az a sima zöldes.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó de jó, hogy pont akkor léptet ki a Gmail, amikor kommentelek... Akkor még egyszer... :D
      Én nagyon szeretem az arany színű szemhéjpúdereket, ez kicsit különlegesebb a zöld miatt, ezért tetszett meg, bár a zöld nem az én színem, ez sajnos tény, a következő sminkes posztban be is bizonyítom, ha lesz merszem kitenni... :D

      Delete
  2. hogy világít a szemed! :) nem gondoltam volna, h jól áll neked ez a szín és mégis. :)

    ReplyDelete
  3. Nagyon szép lett, és tényleg durván kiemeli a kék szemed. A szemöldöködnek is tökéletes a színe. Oda mit tettél? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm szépen! :)
      A szemöldökömön a SkinFood kis palettája volt, erről a teszt jön hamarosan, de ebben a zsákmányos posztban már megmutattam: http://www.ohmybrush.com/2013/09/koreai-haul.html

      :)

      Delete