OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Tuesday, September 24, 2013

Körömlakkok | Ősz - Tél

Sikerült elajándékoznom szinte az összes körömlakkomat, néhányat azért megtartottam, ezek közül mutatom meg a kedvenceimet, amik főleg ősszel és télen kerülnek elő nálam.



Hónapokkal ezelőtt készítettem egy videót, bemutattam az összes lakkomat és mondtam, hogy a többségét el fogom ajándékozni, mert már nem festem olyan gyakram a körmeimet, mint régen. S hogy milyen az élet sok-sok körömlakk nélkül? Szuper, mert tudom, hogy jó helyre került mind, használni fogják a lányok :) Megtartottam persze azokat, amiket használok is, most négyet megmutatok, mert szerintem őszre és télre ezek kellemes színek. 8 hónapja vettem utoljára körömlakkot, szóval nem tudok olyat mutatni, amik a mostani kollekciókból vannak,  de biztos, hogy találtok hasonló színeket most is a boltokban :) 




A Catrice 660 I'm A Star lakk körül nagy volt anno a felhajtás, mert sokak szerint egy jól sikerült Chanel Peridot dupe volt. Nos, nekem soha nem volt a Chanel lakkhoz szerencsém, szóval nem tudom, de szeretem ezt a sötétebb árnyalatot, a lakk minősége is jó, valahogy úgy érzem illik hozzám :)




Ez a sárgás-zöldes szín leginkább csak napfényben látszik, alig tudtam lefotózni... Napfény nélkül pedig igazán sötét.





A YSL 140 Pink Gold megint előkerült, a tavaly téli kollekció darabja volt, ha jól tudom. A szín annyira nem különleges, de szeretem :)







Az Urban Decay Gunmetal egy jó kis szín, nekem a négy közül a kedvencem, mert imádom a barnás árnyalatokat mindenben :D Nagyon egyszerű szín, de pont ezért szeretem. :) Azt hiszem van ilyen névvel szemhéjpúderük is. :)







Essence 76 Hard To Resist sem túl izgalmas és hétköznapra sem ez lenne az első választásom, de lenyűgöz mindig, hogy egy rétegben ennyire szuper (a többiből két réteget kentem)! Szerintem nem rossz választás, ha valami izgalmasabbra vágyunk :)





6 comments:

  1. Mind szép a körmödön. Az YSL tetszik legjobban.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm! :) Az a YSL lakk egyik kedvencem :)

      Delete
  2. Ohh mindegyik nagyon szép! :) A kék nagyon tetszik, vettem is egyet, de még nem próbáltam, valahogy magamon nem tudom elképzelni :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én sem a kékhez nyúlok a legtöbbször, de ha felkenem, akkor mindig mondom magamnak, hogy ezután gyakrabban kell hordani, mert olyan széééép! :)

      Delete
  3. úúúúúúúúúúúúúúúúú, ez a kék! nah ezzel most megleptél, Viki! :) szuper, h egy rétegben már ilyen a fedése, arról nem is beszélve, h szerintem baromi jól mutat ez a körmeiden! mellékesen pedig nekem is nagyon tetszik... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Köszönöm! :) Persze a többit is kenhetném egy rétegben, csak akkor látszik, hogy barázdált a körmöm (erős körmök átka - gondolom), de a kékkel ez nem látszik :) Bárcsak minden lakkom ilyen lenne :D

      Delete