OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Sunday, September 15, 2013

Ha Ősz, Akkor SOROZATOK! Kezdődnek Az Új Évadok! Dátumokkal!

Magamnak írtam ki ezeket, de hátha mást is érdekel, ezért megosztom, időrendi sorrendbe rendeztem őket és már ALIG várom az új részeket! :)
Új évadok és új sorozatok!




Már többször volt szó azokról a sorozatokról, amiket rendszeresen nézek, nagyon szeretek lefekvés előtt megnézni néha egy-egy epizódot, de filmeket kb. soha nem nézek, szóval azért ilyen hosszú a listám :) Itt van az ősz, ami azt jelenti, hogy elindulnak az új évadok és új sorozatok is, amik a kedvenceimről "váltak le" (spin-off), remélhetőleg ezek is jók lesznek.

Szeptember végén jön a Downton Abbey, amit rögtön a szívembe zártam, mert szeretem a kosztümös filmeket, ha meg sorozat, akkor még jobb! Egy tragédiával ért véget az előző évad, kíváncsi vagyok, mi történik ezek után, kár, hogy kiírták az illetőt :( (nem írok nevet, nem akarok spoilerezni, lehet még nem látta valaki).
A Revolution nem egy kihagyhatatlan alkotás, de nekem akkor is tetszik, egyedül a csaj idegesít benne, de ilyen szerepnek is lennie kell... Ó, még az anyja is... :D A gonoszabb karakterek a kedvenceim egyébként! :)
A The Vampire Diaries sokkal jobb volt régebben, de nem hagyom abba, mert már megszoktam, hogy nézem. Eleinte Damon volt a kedvencem, de egy ideje már Paul Wesley, illetve the one and only Klaus! Gondolom nemcsak én vagyok ezzel így, ha saját sorozatot kapott :D
The Originals jónak ígérkezik, Joseph Morgan-t egész nap el tudnám hallgatni, pedig nem szeretem a brit akcentust, de ahogy ő beszél az zenei füleimnek :D
A Supernatural is megérdemel még legalább egy évadot (elvileg még egyre van szerződésük a fiúknak, de még nem lehet tudni, hogy lesz-e 10-ik). Az utolsó rész nagyon jó volt, a gyenge évadhoz egy ütős befejező rész tényleg kellett. 
Nekem az Arrow is bejön, ez sem egy nagy durranás, de valamiért megfogott. A 10-ik rész körül kérdeztem a barátomat, hogy "Miért edz mindig, minden egyes részben? Ki kíváncsi rá?". Válasz: "Mert a női nézőknek félmeztelenkedik!" :D Aztán belegondolva, tényleg igaza lehet, de nekem tényleg unalmas, hogy fel-le húzgálja magát a csöveken LOL
A White Collar-t azért kezdtem el anno nézni, mert épp szüneteltek a kedvenceim, kellett valami, hát erre esett a választásom és NAGYON megszerettük, jó kis sorozat!
A Pretty Little Liars még az évad közepén jár, csak januárig szünetet tartanak, de azért az októberi különleges (Halloween) epizódot betettem a listába. Ezt a sorozatot is szeretem, de néha kicsit vontatott és hiába szeretnék elhitetni, hogy ő A (megint nem írok nevet), tuti, hogy nem, túl egyszerű lenne :D
A PLL is kapott egy spin-off sorozatot:  Ravenswood. Fogalmam sincs milyen lesz, erről tényleg nem tudok semmit. Azt hittem, hogy Mona lesz benne a főszereplő, de nem látom a szereplők listájában sem, szóval, I don't know...
The Carrie Diaries unalmas estékre tök jó, mást nem is akarok róla mondani, akkor szoktam nézni, ha épp nincs semmi más :D
Van még három sorozat, amiket nézek, de ezek majd tavasz-nyár környékén térnek vissza: Vikings (nekem nem annyira kedvencem, de a barátom szereti), Game of Thrones: I CAN'T WAIT, már annyira váááárom és persze a True Blood is jelentkezik még egy utolsó évaddal. Az előző szerintem nagyon gyenge volt... 
A Dexter még a NAGY kedvencem, az utolsó évad mostanában ér majd véget. Én még az elején járok (harmadik évad jön hamarosan), de egyből megszerettem, mert különleges és váratlan dolgok történnek, ami nekem fontos, mert utálom, ha ki lehet találni, hogy mi fog történni egy filmben/sorozatban :D



Downton Abbey Season 4
szeptember 22

Revolution Season 2
szeptember 25

 The Vampire Diaries Season 5
október 3

The Originals Season 1
október 8

Supernatural Season 9
október 8

Arrow Season 2
október 9

White Collar Season 5
október 17

Pretty Little Liars
október 22
január

Ravenswood Season 1
október 22

The Carrie Diaries Season 2
október 25

Vikings Season 2
2014 tavasz?

Game of Thrones Season 4
2014 tavasz?

 True Blood Season 7
2014 nyár


5 comments:

  1. Ravenswood-ot várom nagyon, a TVD spin-off-t szerintem nem nagyon fogom nézni, engem pl hidegen hagy Klaus és az 'ősi' család:D De Calebet imádom aki ugye főszereplő a PLL spin-off-ban, és az a temetős bemutató érdekesnek tűnik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahogy kerestem, hogy melyik mikor fog kezdődni láttam meg, hogy Caleb is benne lesz a Ravenswood-ban, meglepődtem, mert nem is számítottam rá, de tök jó! :)
      Nekem bejönnek a vámpíros sztorik meg Klaus, viszont Hayley karakterét ki nem állhatom, remélem hamar kiírják a sorozatból, mert már a TVD-ban sem bírtam :DDD
      Majd kiderül, hogy érdemes-e ezeket az újakat nézni, én már várom nagyon az első részeket! :)

      Delete
  2. 'Parks and recreation'-t nem nézed? I-má-dom!
    Annyira jól eltaláltak a karakterek, vicces, főleg a 2. évadtól.

    - gale -

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bocsi, hogy csak most válaszolok! Hmm, az az igazság,h ogy nem nézek vígjátékokat. Egyetlen egy ilyen sorozaton tudok nevetni és az a Rém rendes család. Már vagy 20x láttam minden részt mégis mindig vicces :D
      A Modern Family-t sem ismerem szerintem, de a hírét már hallottam, hogy nagyon jó :)

      Delete
  3. És a 'Modern family'-t is kár kihagyni, nálam a sírva röhögős kategória.
    - gale -

    ReplyDelete