OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Sunday, September 29, 2013

Ebay Wish List | Szeptember

Összegyűjtöttem pár kedvencemet a kívánságlistámról :)
Ezek azok, amiket szeptemberben fedeztem fel az oldalon.



Mostanában sokat nézelődöm itt és bizony könnyű olyan dolgokat találni, amiknek nagyon örülnék. Kb. 6-7 éve használom az oldalt, nagyon-nagyon szeretem, ha valamire szüksége van az embernek, itt valószínűleg megtalálja. Vannak hónapok, amikor semmit nem veszek, fel sem nézek, máskor pedig adok-veszek, licitálok :D A legutóbbi pár kedvencemet mutatom meg :)


My Wish List


1. Cute Bag
Annyira aranyos ez a táska! Nem vagyok általában "cukiság mániás", de ez valamiért nagyon tetszik! :) Az ára sem rossz és szerencsére több színben is kapható! 

Itt megtalálható: Ebay Cute Bag $6.40



2. Earrings
24 pár fülbevalót kapunk kevesebb, mint két dollárért... Nekem ez megérné, mert egyébként is ilyeneket hordok, de ilyen olcsón még nem láttam eddig sehol.

Itt megtalálható: 24 Pair Earrings Ebay $1.85




3. Cleansing Brush
NAGYON szeretnék egy olyan készüléket, ami a Clarisonic-hoz hasonló, de olcsóbb és azt hiszem karácsonyra meglepem majd magamat ezzel, mert a készülék és majd a kefék ára meg sem közelíti azt, amibe a Clarisonic kerülne (itt kb. 150 euro a Mia). Ez a termék nagyon szimpatikus a leírás és a tesztek alapján, a kívánságlistám legtetején áll. :)

Megtalálható itt: 3D Face Cleansing Brush Ebay $32.98
C type




4. Desk Storage
Egy ilyen rendszerező jól jönne nekem, a leggyakrabban használt termékeket tárolnám itt. Cuki, olcsó és hasznos :)

Itt megtalálható: DIY Desk Storage Ebay $4.69


5. Tripod
Ilyet is ezer éve szeretnék, de sokallom azt, amit a holland boltok elkérnek érte. 

Itt megtalálható: Tripod Ebay $11.29




6. Etude House Eye Primer
Az Etude House márka tetszik most nekem a leginkább és ez lesz szerintem a következő szemhéj primer áldozatom, mert csak jót olvastam még róla és sokkal olcsóbb, mint amiket eddig használtam! :)

Itt megtalálható: Etude House Eye Primer Ebay $6.11




7. Etude House Rose Flowering Eyes Palette
Az egyik kedvenc eladómnál láttam meg ezt a palettát, az Etude House új kollekciójába tartozik egyébként és nem tehetek róla, de imádom! Csodaszép! 

Megtalálható itt: Etude House Flowering Eyes Palette Ebay $23.90




8. Maxi Skirt
Nagyon szeretnék egy maxi szoknyát fekete vagy bordó színben, ami hosszú és az alsó szonya sem rövid. Utóbbiból van rengeteg, előbbiből pedig nem sokkal találkoztam eddig, de valami ilyesmire gondoltam:

Itt megtalálható: Maxi Skirt Ebay $9.87




9. Shoes Organizer
A cipők tárolása nálam elég problémás, de egy ilyen elférne az ágy alatt is, nem is értem, eddig miért nem rendeltem valami hasonlót!

Itt megtalálható: Shoes Organizer Ebay $3.04


14 comments:

  1. Én most vásároltam állványt, boltból. Ebayről nem mernék, mert nekem valahogy látnom kell a dolgot és kipróbálgatni, hogy mi hogyan és rendben működik-e :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miért mindig akkor léptet ki a Google, amikor kommentelni akarok? Valami nem okés.. ://

      Szóval, akkor még egyszer...


      Szuper, hogy vettél, neked tényleg szükséged is volt rá :) Én mostanában nem kerestem ilyesmit, de egy holland blogger ajánlotta ezt az ebay-ről és megtetszett :)
      Megértem egyébként, az a biztos, ha ki is lehet próbálni, ha nem akkor maradnak a tesztek, akármi is legyen az, mindig megnézem először, hogy mit gondolnak mások a termékről :)

      Delete
  2. A cipő és úgy általában bárminek a tárolása :) nálam is gondot okoz. A JYSK-ben láttam legutóbb pont ugyanolyan tárolót mint az utolsó képen lévő. 1200ft-ba kerül, annyiért szerintem nem drága. A táskát valakinél láttam már "élőben" és nem pont úgy néz ki ahogy azt az ebayes képek alapján gondoltam volna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bizony, én is gondban vagyok a tárolással mindig :D
      1200 boltban? Akkor még nem is tettek rá olyan sok hasznot. Én az itteni boltokban folyamatosan találkozom ebay-ről is rendelhető dolgokkal. Csak egy példa: az e-book olvasómhoz rendeltem ebay-n tokot 2 dollárért, ugyanazt a boltban megtaláltam 15 euro-ért.... Szemtelenség...
      Akkor élőben nem így néz ki a táska? Kár :(

      Delete
  3. nekem megvan a táska, és pont így néz ki:) -van vele outfit a blogon:)
    a kék szoknyát is megvettem:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó szuper, meg fogom majd keresni, érdekel, hogy hogy néz ki élőben! (Tegnap éjszaka már kerestem, de nem találtam, ma megint megpróbálom :) )

      Delete
  4. A cipőrendező nagyon megtetszett, köszi az ötletet :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem egy nagy durranás, de nagyon hasznos lenne nálunk :D Nincsmit :)

      Delete
  5. Én csak most kezdtem el nézelődni az ebay-en, mert eddig mindig azt hallottam, hogy Magyarországra nem érkeznek meg a dolgok, vagy egyáltalán nem is lehet innen rendelni. Meg a postaköltség 2x annyi mint a dolog amit rendelünk. De most felfedeztem, hogy milyen sok minden van fent az oldalon amihez nem is tudnék hozzájutni máshonnan vagy olyan dolgokat is találtam pl. kabátokat amelyek végre nem olyan sablonosak mint amelyek velem szembe jönnek az utcán. Szóval kinéztem egy cipőt és egy kabátot is, de őszintén nem tudom, hogy meg merjem e rendelni. És úgy vettem észre, hogy az eladó oldalán írja, hogy ha csak Amerikán belül szállít pl.. és ha nincs ilyen kiírva akkor rendelhetek tőle ide is?
    (bocsi a sok kérdés miatt, de úgy látom te rutinos vagy ebben :) )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Évekig rendeltem Magyarországra, mert ott éltem, de soha nem tűnt el semmi. :) Meg ha nem érkezne meg, akkor az ebay visszautalja az árát.
      Mivel engem az olcsóbb dolgok érdekelnek, ezért pl. nem az USA-ból rendelek (az amcsi eladók amúgy sem szívesen postáznak az USA-n kívül), hanem ázsiai országokból, mert amúgy is, minden "Made in China"... :) A boltokban is ugyanez van, csak drágább. Az ázsiai eladóknál általában ingyenes a postaköltség, de én így keresek az ebay-n:
      ( ebay.com-ot használom csak)
      1. Beírom, hogy mit szeretnék, pl. maxi skirt
      2. Jobb oldalt a lista tetején van egy menü, Best Match helyett kiválasztom, hogy Price + Shipping: Lowerst First
      3. Ekkor megkérdezi, hogy hol is vagyok, beírom, hogy Hungary (ha kéri az irányítószámot, megadom)
      És akkor innentől kezdve a legolcsóbbal kezdi a felsorolást, ár szerint növekvő sorrandben. Így csak azokat fogja listázni, amiket postáz az eladó magyar címre is.
      A lista bal oldalán, fent, pedig ott van, hogy All Listings, Auction, Buy It Now. Én a Buy It Now-ra szoktam kattintani, mert nem szeretek licitálni, ha valami kell, akkor rögtön meg akarom venni, a Buy It Now a megfelelő erre.
      Lent pedig még 50 helyett 200-ra állítom, mert azt szeretem, ha több terméket mutat egy oldalon, így jobban átlátom, kevesebbet kell kattintani.

      ENNYI :D

      A kérdésedre pedig még válaszolva: ha az eladó azt írja, hogy csak USA-n belül szállít, akkor ne vedd meg a terméket, mert törli majd a rendelést és visszautalja az árát. De ha úgy keresel, ahogy írtam, akkor nem találkozol majd ilyennel :)

      Delete
    2. Köszönöm a részletes segítséget :)

      Delete
  6. egyszer valamilyen rendelésemhez véletlenül hozzácsaptak 1 doboz (12-16 pár) fülbevalót is, amit persze nem kellett visszaküldenem a kínai lánykának. tényleg ezüstök és 1-2 volt csak eldeformálódva belőle, minden barátnőmnek jutott belőle 1-2 féle, én nagyon örültem neki. :)

    ez az organizáló nagyon tetszik, ilyet rendelek én is, köszi a tippet! :) és cicááás, bónusz plusz pont! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow, de rendes volt az az eladó! :) Ezen gondolkoztam még,h ogy tényleg ezüst fülbevalókról van-e szó, de ezek szerint tényleg az :) Mondjuk nekem mindegy, bizsut is szívesen hordok :D

      Delete