OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Saturday, August 3, 2013

REVIEW Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner TESZT

Végre megvettem a Maybelline zselés tust, most ezt mutatom megnektek! Érdemes vetni rá egy pillantást! :)

I have bought this Maybelline gel eyeliner a few weeks ago and I'd like to show you how great it is!


A tusvonal: mindenki szereti, mindenki akarja, de miért olyan nehéz megtalálni a megfelelő eszközöket hozzá? Már kitapasztaltam, hogy nekem a ferde végű ecsettel sikerül a legjobban a tusvonal, ehhez kerestem a megfelelő zselés terméket, ami lehetőleg nem túl drága.
Ha jól tudom, akkor a Maybelline egy jó ideje megváltoztatta ezt a tust és azóta sokak kedvence, s amikor megláttam akciósan, nem hezitáltam tovább. 01 Intense Black árnyalatban vettem meg, ezen kívül még láttam barnát és lilát, de elvileg szürke is van. A csomagolásra nem lehet panasz, külön dobozban érkezik, szép üvegben van a termék, jól záródik a teteje és még egy kis ecsetet is kapunk hozzá. A karomra ezzel rajzoltam fel a vonalat, de nem ezt használom a szememhez, egyébként nem tűnik rossznak.
A tus állaga szerintem tökéletes, nem túl folyékony, nem kemény, erősen pigmentált, igazi fekete a színe, vastagabb és vékony vonalat is lehet vele húzni, a felső vízvonalon is megmarad egész nap, sminkalap is lehet pl. füstös szemekhez, mert ha gyorsak vagyunk el lehet satírozni, egyébként hamar szárad, ha nem viszünk fel belőle túúúl sokat, egész nap nem kenődött el az olajos, teljesen rejtett szemhéjamon sem, de én mindig használok primert. A kezemen primer nélkül száradás után erős dörzsölésre egy kicsit elkenődött, utána vizet engedtem rá és úgy dörzsöltem, akkor nem történt semmi, a vizet állja, de arctejjel lemosható. (Készítettem erről képeket, de a kézfejemen húztam a vonalat, a képek szerkesztésekor láttam, hogy az erek láthatóak a bőröm alatt, inkább megkíméllek titeket, pl. én kifejezetten nem bírom az erek látványát).
Nem csalódtam a termékben, sőt: számomra tökéletes :) ♥

Eyeliners: everyone loves them but it is so hard to find the right product and the right tools! I prefer angled brushes to draw a line do I was searching for a good gel eyeliner. I knew that the lasting drama gel eyeliner had been improved, so when I saw it on sale, I knew that it was my chance. 
The shade is 01 Intense Black but as far as I know this product is available in brown, purple and grey as well. The packaging is nice, the pot is made of glass, looks nice and the lid is fine too, I really have no complaints. The product is very pigmented, the colour is true black, you can draw thinner or thicker lines easily, and it is very long-lasting! Even on my oily lids (I also have hooded-eyes) it can't smudge and stays pretty all day but I always use an eyeshadow base! Without base it smudges a BIT if I rub my skin but when I poured some water on my hand, it did not smudge more, no matter how hard I rubbed my skin, so I guess it is waterproof. It dries fast but you have time to smudge it on your eyelids if you want smokey eyes, it stays all day on the upper waterline too, it is budget-proof, what else do I need? Nothing! This is perfect! :) ♥