OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Sunday, August 4, 2013

Personal Update 2.

Néhány fontos dolog, amiről tájékoztatni szeretnélek titeket.



Sziasztok!

Kezdjük azzal, hogy holnaptól már nem működik a régi link, a www.ohmybrush.com-ot használjátok! :)

A Facebook oldalt is lecserélem ennek "örömére", mert a nevet nem lehet megváltoztatni, ha több, mint 400 like van már az oldalon, így meg elég furcsa és megtévesztő a dolog, csináltam inkább egy újat, az a biztos! :)
Itt megtaláljátok:

Köszönöm szépen, ha a jövőben is megtiszteltek a bizalmatokkal/figyelmetekkel! :)




Az eddigi kommentek értelemszerűen eltűnnek a blogról (amiket én írtam), mert törlöm majd a régi oldalt, ezentúl Oh My Brush néven kommentelek itt! :)

A blogon próbálok rendszeresen posztolni, szerintem majdnem minden napra jutott valami, ami számomra is meglepő, mert nem sok szabadidőm van, meg néha kedvem sincs, mert elveszi valami, de ha rámjön, akkor gyártom éjjelente a posztokat megszállottként :D

A Reader Request projektbe még nem kezdtem bele, el is felejtettem "reklámozni", de az eddigi ötleteket köszönöm szépen, ha még van kérés, jöhet nyugodtan, igyekszem megvalósítani, plusz egyébként is jó tudni, hogy mit szeretnének az olvasók látni a blogon :) 

Mostanában egyébként eléggé beleszerettem a drogériás termékekbe, mert szerintem az elmúlt években rengeteget fejlődtek ezek a márkák és egyre jobb termékekkel jönnek ki, szóval sok ilyen termékkel találkozhattok majd a blogon, az biztos :)

Ezen kívül még van pár ötletem, de minden csak idő kérdése. :)

Azt hiszem, hogy ennyit szerettem volna most gyorsan megosztani, ha bármilyen kérdésetek stb. van, jobb oldalon megtaláljátok az elérhetőségeimet! :)

További szép napot kívánok Nektek! :)