OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Saturday, August 31, 2013

Milyen Ecsetkészletet Vegyek?

Ecsetekkel folytatódik a Reader Request Week, jobban mondva ecsetszettekkel! :) A kedvenceimet mutatom be, olvasói kérésre.

Egy olvasóm ecsetkészletre szeretne beruházni, ezért összeszedtem a kedvenceimet:

"Szia, te milyen ecsetszetteket használsz és kezdőnek mit érdemes megvenni? köszi"


Szeretem a szetteket, mert olcsóbb, mintha darabonként venném meg az ecseteket és szerintem praktikusabb is is. Csak azokat a márkákat és készleteket tudom ajánlani, amiket már próbáltam, de ha van olyan, ami nektek nagyon bejött, írjátok meg, másnak hasznos lehet, illetve én is ecsetmániás vagyok egyébként :D

Olyan nincs szerintem, hogy tökéletes kezdő ecsetkészlet, ami megfizethető kezdőknek is és tényleg csak az van benne, amit majd használnak, se több, se kevesebb, mert mindenkinek más az igénye. Ettől függetlenül, van rengeteg jó szett, én is meg tudok mutatni párat. :)




Még új voltam a sminkelés világában, amikor megkaptam ezt a szettet (karácsonyi ajándékként választottam), bíztam a Sigma minőségben és nagyon sokáig nem is volt más ecsetem, csak ezek. Jár a csomaghoz egy tartó is, amit ketté tudunk venni és ecsettartónak is szuper, utazni is tökéletes vele.
Nem bántam meg, hogy ezekkel kezdtem sminkelni, minőségi ecsetek, puha, szintetikus szőrrel, az alapozóecsetet leszámítva mindegyiket használom még most is. Az ajándékba kapott kis ecsetet minden nap használom, de az nincs a képen, mert mindig más ajándék jár a Sigma-nál a rendelésekhez.









A Bdellium Tools ecsetekre több, mint egy évig vágyakoztam, végül az iherb-en találtam rá a márkára akciósan. Szintén szintetikus szőrből készültek az ecsetek, NAGYON puhák és mindegyiket nagyon szeretem, egy ideje pedig már rózsaszínben is kaphatóak! :D A színük is nagyon tetszik, nem tehetek róla! :)))
Ezt a szettet kezdőknek nem ajánlanám, mert az ecsetek többsége speciálisabb, nem azok a tipikus mindennapi ecsetek, pl. a 787 és a 789 sokkal nagyobb, mint azt várná az ember és a 959 sem egy "alap" ecset. Ettől függetlenül nagyon jó vétel volt számomra.






Szintén az iherb-ről, mert ott a legolcsóbbak a Real Techniques ecsetek. Kezdőknek szerintem a tökéletes választás ez a márka, a többi ecsettel együtt, mert tényleg jó áron kínálnak minőségi termékeket és a Pixiwoo videókban láthatjuk is őket használat közben.
Ha nem lenne egy ecsetem sem, biztos, hogy a Real Techniques ecsetkészletek és egyedülálló ecsetek közül állítanék össze magamnak egy szettet, ár-érték arányban szerintem ez a márka a befutó, mert a minőség felveszi a versenyt a sokkal drágább márkákkal is!
Kezdőként szerintem ezeket venném meg:









Ezt a szettet és a márkát azért említem meg, mert ír cég, tehát biztos, hogy nem vámoltatják meg a csomagodat és a webshop-ban szinte mindig van akció, az ecsetkészletek sokszor 40%-kal olcsóbban kaphatóak, nagyon megéri! Én ebből a készletből az utolsó, tusecseten kívül mindegyiket használom, szeretem mindet :)




Összegzés:
Ha olcsóbban szeretnétek kijönni, akkor mindenképp a Real Techniques ecsetek a befutók, viszont a Blank Canvas Cosmetics pedig néha eszméletlen akcióval kínálja a termékeket (legutóbb is szóltam a 40%-os akcióról), szóval azt hiszem árban ők a következők. A Sigma és a Bdellium Tools szintén nagyon jó, de drágábbak, ez tény.
Amiket nem próbáltam, de sokak szerint jó: Coastal Scents ecsetkészlet (22 darabos? Vagy valami hasonló). Ezt november környékén, Black Friday körül szerintem minden évben olcsóbban lehet beszerezni! Illetve magyar márkák közül a Bőszecset, de soha nem volt ezekhez még szerencsém, egyik márkát sem ismerem, de azért megemlítettem, hátha érdekel valakit :)
Egyébként nekem az Essence ecsetek is bejöttek (szemre!), kár, hogy nem gyártanak többfélét ezekből, jó kis pénztárcabarát szett lehetne belőlük.

Ecsetmániások, ti miket használtok? :)


11 comments:

  1. Én e-bayről rendeltem egy Ecotools "bronzosító" ecsetet,de nálam multifunkcionális-púder,bronzosító
    Nem tudom hogy eredeti-e de nekem bejött :) én is szeretem az Essence szemre való ecseteket
    Hasznos post volt,köszi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó, igen, az EcoTools, régóta szeretném kipróbálni ezt a márkát, de régen elriasztottak a "ne vedd meg, mert hamis" posztok, de szerintem már ki tudnám szűrni, most úgyis nagyban nyomom az ebay-t (megint) :D Remélem ilyen púderecsetet találok majd, érdekelne, köszi a tippet! :)

      Delete
  2. nekem megvan a Coastal Scents, majdnem két éve, és imádom! egy hibája van, hogy nincs benne természetes szőrből készült púderecset (nekem ez jobban bevált a szintetikussal szemben púder felvitelére), szóval azt külön kell venni hozzá, ha valaki igényli, de mondom, szerintem szuper. ár-érték arányban szintén nagyon jó, a minőségükkel még ennyi idő és folyamatos használat-mosás után sincs panaszom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi, hogy leírtad, nagyon jól hangzik! Már tavaly novemberben meg akartam venni (féláron volt, ha jól emlékszem), de idén akkor lecsapok, csak legyen akciós! :D Én is jobban szeretem a természetes szőrből készült púderecsetemet egyébként :)

      Delete
  3. En is ebayrol rendeltem egy 24 darabos ecsetszettet, rozsaszin es kep alapjan nagyon pihepuhanak tunnek :D kivancsian varom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Remélem jók lesznek majd és sokat használod őket! :)))

      Delete
  4. Nekem van Bőszéktől pár ecsetem, nagyon szeretem bár válogatni kell mert satír az kevés jó van náluk(vagyis ami nekem bevált), erre a legjobb a Coastal Scents Pro hófehérkéje, hasonló a Sigma E25-höz. Imádom a Kryolan ecseteit, PROFIK, selymesen puhák és gyönyörűek! <3
    Van Real Techniques ecsetem is, Core Collection, Starter Set és Travel essential. Ezekből nem mindet szeretem, sőt inkább csak néhány van amit kedvelek belőle. A szemre valók pl nagyok nekem és túl ducik, nem szeretek velük dolgozni.
    A Bdellirium szettet még mindig csak nézegetem :-) A Black Canvas most megtetszett, azt hiszem jövő hóban már beruházok :-)
    Ecsetből sosem elég :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahogy mondod, ecsetből sosem elég! :D Nálam meg főleg, mert két húgom van és imádom odaadogatni a cuccaimat nekik, ők pedig persze szívesen használják :D :)
      Persze, szinte minden márkából érdemes inkább válogatni, kiválasztani a legjobbakat, de én kezdőként nem tudtam mit akarok pontosan, inkább készletet vettem, a fentieket nem bántam meg :)
      A Kryolan márkához sajnos még soha nem volt szerencsém.

      Delete
  5. :D :D :D
    az RT ecsetekből az első két szett van meg, ill. mellé megrendeltem még a core collectiont meg a nagy pirosítóecsetet is. annyira örülök, h egyrészt csak béna ebayes próbálkozásaim voltak (amiket aztán szépen átadtam barátosnőknek, ők örültek 1-1 gyengébben muzsikáló ecsetnek is:)), másrészt, h nem érkezett meg a tavaly novemberben a black fridayen rendelt CS szettem Amerikából. szóval én erre már senkit sem biztatnék, bár biztos, h itthon nyúlta le valaki. és az árát visszakaptam, így végül én nem buktam rajta.

    iherbről én is rendeltem akciósan bdellium ecsetet, kétféle satírozót. szimpi használat közben is és szintén olyan pofás. :))


    ReplyDelete
  6. Sziasztok!

    Azon csodálkoztam, hogy még senki nem említette meg a MAC, E.L.F., Sigma, Kryolan, M. Jaggi, Paris Berlin, Sephora ecseteket. Ezekkel nincs még tapasztalatotok? Én nagyon elbizonytalanodom melyik márkát rendeljem, sóhaj.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia!
      Itt az ecsetkészleteket veséztem ki, amik nekem megvannak és említést érdemelnek, az első egyébként épp a Sigmától van :)
      A felsoroltak közül van pár márkától ecsetem, leírom a tapasztalatomat, hátha segít :)
      MAC: a rendes méretű ecsetek persze isteniek, van pár, ami NAGYON megéri, pl. a 217-es és társai, de pl. az utazó méretű MAC ecsetem nem egy nagy szám... (előbbit kézzel, utóbbit géppel készítik, látszik a minőségen is).
      A Sigma jó alternatíva, csak ezt azért nem szeretik már annyira, mert a magyar posta rászállt az Eu-n kívüli csomagokra és vámoltatnak keményen, a Sigma meg ugye amerikai. Engem ez nem érint, nem jártam még így soha, de sok olvasóm panaszkodott erre. Amúgy a minőség rendben van, de szerintem az áruk már elég magas ahhoz képest, amit kapunk.
      e.l.f. iszonyat olcsó ecseteik vannak, van nekem is, de szinte soha nem használom. Leesett a feje pár mosástól, de visszaragasztottam, nem gáz, szerintem kezdőknek tökéletes ez a márka, de ha megteheti az ember, inkább gyűjtögessen és vegyen valami jobbat.
      A Sephora ecsetei elég változatosak, sokszor tapogattam már ezeket, de nem éreztem úgy, hogy mindenképp meg kell vennem.

      Attól függ, hogy mekkora a kereted, de szerintem érdemes lassan összeállítani a tökéletes szettet, nem kell mindent egyszerre megvenni, csak az alapdarabokat, aztán később lehet bővíteni, így nem terheli meg a pénztárcát sem annyira és szuper gyűjteményünk lesz a végére :)

      Nálam egyébként a Real Techniques és a Bdellium Tools a befutó, utóbbi kicsit drágább, de a minőségben nem találok kivetnivalót.

      Jön a Black Friday, karácsony, ilyenkor érdemes megvenni szerintem, mert az akciók nagyon jók szoktak lenni.

      Delete